Ga naar inhoud

CI, CI+, (soft)cams en smartcards

Seca, Conax,  OScam, CCcam


Subforums:

  1. OSCam

    Alles over OScam (softcam)

    3,6k
    berichten

24.302 onderwerpen in dit forum

  1. patchen Strong 8000 SRT

    • 0 reacties
    • 979 weergaven
  2. lezen kaart mm

    • 2 reacties
    • 820 weergaven
    • 8 reacties
    • 5,3k weergaven
    • 6 reacties
    • 1,2k weergaven
  3. modules

    • 1 reactie
    • 666 weergaven
  4. Infinty usb prob.

    • 1 reactie
    • 755 weergaven
    • 0 reacties
    • 689 weergaven
    • Sat4all vriend

    Viacess en FunCard

      • Sat4all vriend
    • 6 reacties
    • 4,2k weergaven
    • 5 reacties
    • 1,6k weergaven
  5. Het verschil tussen MM 1.04 en 1.05 ?

    • 11 reacties
    • 1,3k weergaven
  6. penta v?

    • 0 reacties
    • 699 weergaven
  7. mm module en irdeto

    • 6 reacties
    • 600 weergaven
    • Sat4all vriend

    FREECAM 2.019 en free-x tv

      • Sat4all vriend
    • 6 reacties
    • 1,1k weergaven
  8. nokia+sky crypt

    • 1 reactie
    • 641 weergaven
    • Sat4all vriend

    CardWriter 2.0

      • Sat4all vriend
    • 6 reacties
    • 998 weergaven
    • 4 reacties
    • 1,3k weergaven
    • 6 reacties
    • 2,1k weergaven
    • 1 reactie
    • 920 weergaven
  9. wil ucas 2.0 eruit erin penta1.09

    • 1 reactie
    • 561 weergaven
    • 15 reacties
    • 2k weergaven


  • Berichten

    • In de rokende soldeerbout staat een arduino zelfbouw internet radio zonder die problemen. Vreemd dat jouw onderwerp wel hier staat en de mijne in de rokende soldeerbout. Je moet wel de goede esp32-c3 nemen , die met koperen antenne stip bij pin 0, anders moet je er een antenne  op solderen. De prijzen zijn wel sinds deze week giganties gestegen vanwege invoerbelasting, vaak meer als het dubbele bij Aliexpress. Veel plezier!
    • De TT van Assen is zondag live te volgen via NPO 1 en een livestream op NOS.nl en in de NOS-app. De races beginnen om 11.00 uur (Moto3), 12.15 uur (Moto2) en 14.00 uur (MotoGP).
    • Op welke zenders kan ik de hele TT Assen kijken?
    • Niet overdrijven hé - ook hier aan de kust leven er arme mensen op een flatje op 7 hoog met ramen op het zuiden   Intussen al een stevig onweer gepasseerd hier met diverse regenbuien en een lekkere buitentemperatuur van 20,2 Celsius.   Bij mijn zus in het Antwerpse momenteel tien graden meer (31 dus).
    • Dat gaat hier vijf hoog... dus niet lauw maar warm Dus je kan beter even wachten tot de bacterius dunne diaree de kraan heeft gepasseerd. 😵   Ik kan het niet beter verwoorden dan wat we gebruiken om te douchen of om te drinken... Doe mij maar een Indiase schoonheid uit Delhi in Nova Zembla @ceesv Gaat wellicht ook niet lukken. 
×
×
  • Nieuwe aanmaken...