Ga naar inhoud

CI, CI+, (soft)cams en smartcards

Seca, Conax,  OScam, CCcam


Subforums:

  1. OSCam

    Alles over OScam (softcam)

    3,6k
    berichten

24.302 onderwerpen in dit forum

  1. Free-X-Tv Cam & Nokia 9800S 1 2

    • 15 reacties
    • 2,5k weergaven
    • 5 reacties
    • 1k weergaven
    • 13 reacties
    • 1,5k weergaven
    • 15 reacties
    • 5,8k weergaven
  2. MM op TRG 2000 CI ?

    • 2 reacties
    • 398 weergaven
    • Sat4all vriend

    kaart gemsafe gemplus

      • Sat4all vriend
    • 5 reacties
    • 1,4k weergaven
    • 74 reacties
    • 22,1k weergaven
  3. Canal + truuk? 1 2

    • 19 reacties
    • 8,2k weergaven
    • 0 reacties
    • 619 weergaven
    • 22 reacties
    • 3k weergaven
    • 21 reacties
    • 7,5k weergaven
    • Sat4all vriend

    wie en wat heeft voorrang

      • Sat4all vriend
    • 8 reacties
    • 1,3k weergaven
  4. Help

    • 1 reactie
    • 686 weergaven
  5. wie kan mij dit uitlegen?

    • 2 reacties
    • 864 weergaven
    • Sat4all vriend

    premiere direkt

      • Sat4all vriend
    • 8 reacties
    • 1,5k weergaven
    • Sat4all vriend

    updaten van pcmcia module

      • Sat4all vriend
    • 9 reacties
    • 1,9k weergaven
    • Sat4all vriend

    VP30 i.c.m. MKFind vraagje

      • Sat4all vriend
    • 6 reacties
    • 3,6k weergaven
    • 4 reacties
    • 1,1k weergaven
  6. wat verandert van seca naar seca2

    • 2 reacties
    • 1,6k weergaven
    • 1 reactie
    • 604 weergaven


  • Berichten

    • 3e vrije training:   1: Russel 2: Antonelli 3: Hamilton 4: Piastri 5: Norris 6: Verstappen op + 0,273 sec.   Het lijkt erop dat de nieuwe upgrades voorde wagen nog geen grote verbetering geven.
    • In de rokende soldeerbout staat een arduino zelfbouw internet radio zonder die problemen. Vreemd dat jouw onderwerp wel hier staat en de mijne in de rokende soldeerbout. Je moet wel de goede esp32-c3 nemen , die met koperen antenne stip bij pin 0, anders moet je er een antenne  op solderen. De prijzen zijn wel sinds deze week giganties gestegen vanwege invoerbelasting, vaak meer als het dubbele bij Aliexpress. Veel plezier!
    • De TT van Assen is zondag live te volgen via NPO 1 en een livestream op NOS.nl en in de NOS-app. De races beginnen om 11.00 uur (Moto3), 12.15 uur (Moto2) en 14.00 uur (MotoGP).
    • Op welke zenders kan ik de hele TT Assen kijken?
    • Niet overdrijven hé - ook hier aan de kust leven er arme mensen op een flatje op 7 hoog met ramen op het zuiden   Intussen al een stevig onweer gepasseerd hier met diverse regenbuien en een lekkere buitentemperatuur van 20,2 Celsius.   Bij mijn zus in het Antwerpse momenteel tien graden meer (31 dus).
×
×
  • Nieuwe aanmaken...