Ga naar inhoud

CI, CI+, (soft)cams en smartcards

Seca, Conax,  OScam, CCcam

Subforums:

1. OSCam

Alles over OScam (softcam)

3,5k
24.302 onderwerpen in dit forum

1. verschil tussen een fun card 4 & Gold

• 2 reacties
    • 766 weergaven
    • 1 reactie
    • 814 weergaven
  2. T*quilla wijzigd datum op g*ldc*rd

• 0 reacties
    • 3,6k weergaven
    • 1 reactie
    • 1,4k weergaven
  3. Watvoor progr.is megaprog.

• 0 reacties
    • 542 weergaven
    • 2 reacties
    • 880 weergaven
  4. DigiTürk updated nano files !!

• 2 reacties
    • 1,2k weergaven
    • Sat4all vriend

PPUA/Fun

• Sat4all vriend
    • 11 reacties
    • 1,3k weergaven
  5. pic 16F877

• 1 reactie
    • 790 weergaven
  6. mastera II met silver?

• 1 reactie
    • 629 weergaven
  7. Nieuwe seca kaart? 1 2

• 25 reacties
    • 4,5k weergaven
  8. Kopie Originele C+ card

• 2 reacties
    • 1,4k weergaven
  9. Multiprog 2001 XL

• 4 reacties
    • 898 weergaven
  10. Gold werkt weer

• 6 reacties
    • 1,9k weergaven
  11. Funcard kopen vanavond / dit weekend

• 1 reactie
    • 952 weergaven
  12. Multiprog2001XL

• 1 reactie
    • 614 weergaven
  13. Boerenbedrog ?

• 6 reacties
    • 2,8k weergaven
  14. Printtekening 27c512

• 9 reacties
    • 955 weergaven
  15. Viasat Ticket en Nordic

• 2 reacties
    • 1,7k weergaven
    • 1 reactie
    • 1k weergaven

• BBC zit echter in steeds grotere financiële nood (men zegt massaal de license fee op) dus het kan hard gaan.   ik kan in de zuidwestelijke hoek van NL vaak de FM zenders uit Norfolk, Tacolneston, eruit filteren op FM. 89,7 91.9, 94.1 en 99.3.
    • Een schip met een defect kanon, dat schiet op. Ik ben inderdaad in dit soort zaken een buitenstaander, ik heb destijds wel mijn dienstplicht vervuld, maar niet bij de marine. Maar het is gewoon een raar idee om een oorlogsschip met een defect kanon naar de Straat van Hormuz te sturen. 
    • Nou, in Engeland zijn ze helemaal niet zo snel met oude broadcast opdoeken dus dat duurt echt nog wel. Maar beide kan ik hier niet ontvangen. Wat wel lukte is de stream naar de autoradio. Dat klinkt 100 keer beter dan LW maar het is net of je ineens naar iets heel anders luistert. Je kunt het ook pauzeren of terug naar het begin. De latency is meer dan een minuut! Het lijkt meer op een podcast dan een broadcast. Dat is het in feite ook niet en ik vind dat helemaal niet gaaf!   Ik heb de gesproken aankondiging van uitschakeling ook gehoord! Later dit jaar wordt gezegd, geen concrete datum nog.
    • 7°E 12704 V 7200 Aut  ID: GesAdtec6 uit Mexico City
    • Ook bij YouFone is alleen BBC NL beschikbaar in het goedkoopste (standaard)pakket. BBC One en BBC Two zitten in het aanvullende Comfort+-pakket.   https://www.youfone.nl/thuis/zenderoverzicht?_gl=1*17poyls*_up*MQ..*_gs*MQ..*_ga*MTk5MjA2ODUzNi4xNzc2NDUzNTE2*_ga_ZCJVLV10HT*czE3NzY0NTM1MTYkbzEkZzAkdDE3NzY0NTM1NTYkajIwJGwwJGgxMTEzNDQ0NjQ.&gclid=EAIaIQobChMI5ouAhM31kwMV45ZQBh2koxgNEAAYASAAEgJ1yPD_BwE&gbraid=0AAAAADK1lEiCSY76M7XcHiSPielQ1Ervi    
  • Nieuwe aanmaken...