Ga naar inhoud

Zenderlijsten en frequenties

Nieuwe zenderlijsten en frequentie-updates!

7.051 onderwerpen in dit forum

1. Russia Today nu ook op Astra

• 0 reacties
    • 805 weergaven
    • Sat4all vriend

MBC op Badr gecodeerd? 1 2

• Sat4all vriend
    • 17 reacties
    • 2,4k weergaven
  2. programma's Dubai Sports

• 0 reacties
    • 888 weergaven
    • 1 reactie
    • 848 weergaven
  3. Waarom niet positie in naamgeving satellieten?

• 9 reacties
    • 1,3k weergaven
    • 4 reacties
    • 1,1k weergaven
    • 6 reacties
    • 2,6k weergaven
    • Sat4all vriend

Badr4 actief met de eerste twee frequenties

• Sat4all vriend
    • 10 reacties
    • 2,4k weergaven
    • 0 reacties
    • 812 weergaven
  4. settingslijst mvision 9080USB

• 0 reacties
    • 782 weergaven
      • Sat4all vriend
    • 8 reacties
    • 1,3k weergaven
    • 2 reacties
    • 797 weergaven
    • 3 reacties
    • 842 weergaven
    • 12 reacties
    • 2,4k weergaven
  5. Apple iBook en settinglijsten

• 3 reacties
    • 1,5k weergaven
    • 4 reacties
    • 1,8k weergaven
  6. Waar is melodia russia te ontvangen?

• 3 reacties
    • 1,1k weergaven
  7. NBA, basketbal kanalen

• 1 reactie
    • 575 weergaven
  8. Superbowl 2007

• 4 reacties
    • 1,4k weergaven
    • 1 reactie
    • 814 weergaven

• Op mijn GSM en desktop/labtop krijg ik een popup met de vraag om de slimme funkties van Google aan te zetten. labtop werkt op Windows-10 en GSM op Samsung soft. Ik heb bijna geen andere keuze als dit aan te zetten Is hier geen gevaar om die aan te zetten, zoals sommige verborgen funkties te aktiveren? Ik krijg die popup  bij gebruik van GMail  
    • Hij staat nu te draaien, als hij klaar is zal ik even een foto maken.
    • Heb je eventueel nog meer nummers van de machine want W1 duidt volgens mij een hele serie aan. Dan kan ik eens googlen voor je. Elektrotanya staat vaak veel op iig. 
    • De vertaling: https://www-tv2-no.translate.goog/direkte/jpybz/siste-nytt/6878942a72816df8cd0c5f85/telenor-selger-eierandel-i-allente-til-viaplay-i-milliardhandel?_x_tr_sl=no&_x_tr_tl=nl&_x_tr_hl=no&_x_tr_pto=wapp     ( https://www.tv2.no/direkte/jpybz/siste-nytt/6878942a72816df8cd0c5f85/telenor-selger-eierandel-i-allente-til-viaplay-i-milliardhandel )
    • VTI 15.0.4 is zojuist uitgebracht. Dit zijn de release notes: Several improvements for common interface slots - Betrifft vor allem Conax Module für Skandinavische Länder Added network SSH access for more modern OS - Meines Wissens kam man per Powershell, MacOs Konsole etc. nicht mehr auf die Box per SSH Update default channel lists (default services) - Standardsenderliste aktualisiert Several improvements for default services - betrifft auch die Senderliste Fix for corrupted timers.xml caused by broken utf8 characters - Vor allem für die skandinavischen User Added tuner chipset BCM3466P10 support - DVB-T2 Tuner Support Update unicable.xml - auf den neuesten Stand gebracht Several internal build changes and preparations, please report errors at www.vuplus-support.org  
  • Nieuwe aanmaken...