Ga naar inhoud

Feedhunters

CNN reporter live gezien? Hier melden!


86.006 onderwerpen in dit forum

    • 0 reacties
    • 317 weergaven
    • 0 reacties
    • 225 weergaven
    • 0 reacties
    • 455 weergaven
  1. 8 west IJshockey

    • 1 reactie
    • 374 weergaven
  2. hockey eutelsat W3 7 oost 4:2:2

    • 0 reacties
    • 246 weergaven
    • 0 reacties
    • 420 weergaven
    • 0 reacties
    • 432 weergaven
  3. 16 oost Big brother

    • 1 reactie
    • 428 weergaven
  4. 16 oost sportmensen

    • 0 reacties
    • 339 weergaven
    • 0 reacties
    • 373 weergaven
    • 0 reacties
    • 531 weergaven
  5. 7E IJshockey

    • 0 reacties
    • 510 weergaven
  6. 10E Darts 4.2.2

    • 0 reacties
    • 533 weergaven
  7. 10E Rugby

    • 0 reacties
    • 426 weergaven
    • 0 reacties
    • 407 weergaven
  8. 8 west voetbal SFi EURO 2004

    • 0 reacties
    • 341 weergaven
    • 1 reactie
    • 631 weergaven
  9. 16 oost BT testcard

    • 0 reacties
    • 491 weergaven
  10. big brother sirius 5 oost Fta

    • 0 reacties
    • 374 weergaven
    • 0 reacties
    • 785 weergaven


  • Berichten

    • 3e vrije training:   1: Russel 2: Antonelli 3: Hamilton 4: Piastri 5: Norris 6: Verstappen op + 0,273 sec.   Het lijkt erop dat de nieuwe upgrades voorde wagen nog geen grote verbetering geven.
    • In de rokende soldeerbout staat een arduino zelfbouw internet radio zonder die problemen. Vreemd dat jouw onderwerp wel hier staat en de mijne in de rokende soldeerbout. Je moet wel de goede esp32-c3 nemen , die met koperen antenne stip bij pin 0, anders moet je er een antenne  op solderen. De prijzen zijn wel sinds deze week giganties gestegen vanwege invoerbelasting, vaak meer als het dubbele bij Aliexpress. Veel plezier!
    • De TT van Assen is zondag live te volgen via NPO 1 en een livestream op NOS.nl en in de NOS-app. De races beginnen om 11.00 uur (Moto3), 12.15 uur (Moto2) en 14.00 uur (MotoGP).
    • Op welke zenders kan ik de hele TT Assen kijken?
    • Niet overdrijven hé - ook hier aan de kust leven er arme mensen op een flatje op 7 hoog met ramen op het zuiden   Intussen al een stevig onweer gepasseerd hier met diverse regenbuien en een lekkere buitentemperatuur van 20,2 Celsius.   Bij mijn zus in het Antwerpse momenteel tien graden meer (31 dus).
×
×
  • Nieuwe aanmaken...