Ga naar inhoud

Feedhunters

CNN reporter live gezien? Hier melden!

85.958 onderwerpen in dit forum

• 0 reacties
    • 470 weergaven
  1. 7 oost blaauw papier

• 0 reacties
    • 535 weergaven
  2. 7 oost testcard Tbilisi 4 2 2

• 0 reacties
    • 452 weergaven
  3. 8 west Chelsea - Aston Villa

• 0 reacties
    • 310 weergaven
  4. 10 oost ramp in azie TVM

• 0 reacties
    • 473 weergaven
    • 0 reacties
    • 269 weergaven
    • 0 reacties
    • 288 weergaven
    • 0 reacties
    • 314 weergaven
    • 0 reacties
    • 308 weergaven
  5. 7 oost testcard 4:2:2

• 0 reacties
    • 223 weergaven
  6. 7 oost Ebu Bagdad

• 0 reacties
    • 275 weergaven
  7. 8 West id: Scopus net

• 0 reacties
    • 511 weergaven
  8. 8 West Ice hockey

• 0 reacties
    • 268 weergaven
  9. 8 West id: GRC/F35...

• 0 reacties
    • 308 weergaven
  10. 16 oost Service 2

• 0 reacties
    • 350 weergaven
  11. 16 oost Testcard R.T.M

• 0 reacties
    • 346 weergaven
  12. 12.5W Zweedse kerkdienst

• 0 reacties
    • 381 weergaven
  13. 10 oost DSNG 2

• 0 reacties
    • 331 weergaven
  14. 10 oost ID: Pink

• 0 reacties
    • 289 weergaven
  15. 7 oost 11097 V 6666

• 0 reacties
    • 294 weergaven

• Verzorgingshuizen en andere interne instellingen hebben een zorgcontract via Ziggo, eigenlijk is het te gek voor woorden dat daar geen concurrentie in is, zal wel met de prijs van de contracten te maken hebben, ook al is dat intern.   Mijn vermoede is dat de infrastructuur van diverse instellingen geen concurrentie toe laat, het zijn meestal ooit overgenomen gemeente kabels. Ik denk dat het één van de redenen is dat DVB-C door Ziggo nog niet weg bezuinigd is, het zal er toch ooit van gaan komen, en dan kunnen alle zorginstellingen flink aan de slag om te investeren.   Gedeelt internet, wifi delen, instellingen hebben meestal een oude telefoonlijn, die mag inmiddels wel vervangen zijn/worden door glasvezel of minstens een UTP kabel met een eigen aansluiting. Het hoeft geen snel internet te zijn, met de minimale aanbod van 50Mbit/s als ik mij niet vergis, is zat voor beeldbellen via WhatsApp of andere mogelijkheden, wifi delen is naar mijn mening vragen om ellende, zie bijvoorbeeld campings met gratis wifi met alle gevaren van dien.   In ziekenhuizen heb ik dat ook meegemaakt, WhatsApp berichten lukt nog net, maar WhatsApp videobellen niet, dat is toch niet meer van deze tijd?   Familie bezoeken is fijn, maar bij verder weg wonen, te weinig tijd, op vakantie, dan is videobellen in welke vorm dan ook wel zo prettig om niet te vereenzamen, vooral als het om familie gaat.  
    • Al een tijd is Amsterdam bezig dat je buiten de gemeente parkeert als je Amsterdam wilt bezoeken, Amsterdam is wel met de auto te bezoeken, echter of van te voren reserveren, of je betaalt vol tarief.   Gemeenten net buiten Amsterdam zijn het al zat dat ze de auto's van Amsterdam opvangen.   Het lag er ook aan op welke dag je parkeert, hoe dat nu is weet ik niet. Op zondag kon je een aantal jaar geleden net aan de buitenkant van het centrum parkeren, wel aan de juiste kant van de straat, maar ook dat is verleden tijd.   Het is van der zotte dat Amsterdam zelf haar problemen niet kan oplossen, bij bepaalde appartementen kan je niet eens een parkeervergunning aanvragen.   Amsterdam is een dorp op zich, de meeste mensen die daar wonen komen zelden buiten Amsterdam, het openbaar vervoer is volgens mij het best goed geregeld in Amsterdam, al heb je Amsterdammers die daar een ander oordeel over hebben/zeiken.   Het begon in dit topic over Flex abonnementen, je betaalt voor korting die je alleen er uithaalt als je in een bepaalde periode van een maand in de trein reist. Ik vind het nergens op slaan, voor 2020 had je o.a. bij Kruidvat de goedkope treinkaartjes, die zijn tot op heden niet terug gekomen.   De Nederlandse Spoorwegen klaagt dat ze altijd geld te kort komen, maak het dan interessant dat mensen die buiten de spits reizen het standaard goedkoper of gratis zodat het interessant is om met de trein te reizen.   Wat ik waardeloos vindt is dat als je met een bus naar een trein reist, met de trein weer naar een bus om op je bestemming te komen, dat je 3 maal instap tarief betaalt, daarnaast is de trein is sowieso duurder dan de rest van het openbaar vervoer.   Aandeelhouder van de NS is de Nederlandse staat, in de rest van Nederland is het openbaar vervoer de bus aanbesteed, uitgezonderd het GVB in Amsterdam, RET in Rotterdam, en HTM in Den Haag, dat is nog steeds een ambtenaren club. Het nadeel is dat veel R-Net bussen tot de rand van bijvoorbeeld Amsterdam mogen rijden, dat was vroeger wel anders, dan kon ook een deel Amsterdam ingereden worden, een klein stukje met de tram of 10 minuten lopen en ik was in Amsterdam centrum.   Ik weet niet wat het is, maar de 3 gemeente OV bedrijven in Nederland krijgen overal voorrang op de aanbestede OV bedrijven.   Flex lijkt leuk, maar het slaat nergens op dat je voor korting moet betalen. Reizen via het inloggen via je mobiele telefoon heeft als nadeel dat als je accu leeg is, niet meer in en uit kan checken.   Heel het OV helemaal gratis maken lijkt mij beter, al is het tijdens de daluren zonder abonnement. In- en uitchecken zal niet verdwijnen, touristen uit het buitenland zullen dan toch moeten betalen, ook buiten de spitsuren.   Flex is om stapelgek van te worden, vrijwel alle mensen zijn na lange tijd eindelijk aan de OV-kaart gewend, ook veel ouderen die met korting reizen, begint het volgende geldverslindende project met alle problemen van dien.
    • Die radio ligt ondertussen al op het containerpark !! Het zou de onkosten niet waard zijn !! Ik ga eens snuffelen naar een tip die me onlangs op sat4all is gegeven !!
    • Begrijpelijk !! Mijn ander scherm , LG 43UR78006LK , o.a. een hoop Zuidkoreaanse zenders !!
    • Een abo , en dan nog er bovenop moeten betalen !! Maar goed , dat flex-gedoe lijkt me dan de enige oplossing , mits je genoeg in NL komt !! Ook 40% korting op de rit is natuurlijk ook mooi !!     Kwam ik dit tegen: 25 oktober 2025 , weekend 60% NS PrijsTijd Deal (prijsreisbestemming van A naar B enkele reis , 2e klas)         https://www.ns.nl/reisinformatie/reizen-met-ov-chipkaart/samenreiskorting.html Deze lijkt me ook iets !! Ik zou indien nodig wel een flex-abo aanschaffen , maar .... zo dikwijls zal ik niet reizen in met de NS !!   De NMBS hier is toch wel wat makkelijker te bedienen !!     Gaat uw gang , aub , is ok !!
  • Nieuwe aanmaken...