Ga naar inhoud

Dreambox

Vragen over de Dreambox van Dream Multimedia

39.972 onderwerpen in dit forum

1. [DM7025] copy dm8000 naar dm7025

• 2 reacties
    • 993 weergaven
    • 14 reacties
    • 9,3k weergaven
    • 17 reacties
    • 7,9k weergaven
    • 11 reacties
    • 6,5k weergaven
    • 1 reactie
    • 7,4k weergaven
    • 20 reacties
    • 11k weergaven
    • 9 reacties
    • 1,8k weergaven
    • 4 reacties
    • 2,2k weergaven
    • 1 reactie
    • 869 weergaven
    • 4 reacties
    • 2,9k weergaven
    • 1 reactie
    • 1,8k weergaven
  2. [DM800HD] dreambox herkent hardeschijf niet

• 11 reacties
    • 6,3k weergaven
  3. Geen breedbeeld 1 2

• 20 reacties
    • 8k weergaven
    • 4 reacties
    • 1,6k weergaven
    • 4 reacties
    • 2,8k weergaven
  4. var naar usb

• 1 reactie
    • 1,1k weergaven
      • Sat4all vriend
    • 10 reacties
    • 16,9k weergaven
    • 9 reacties
    • 2,1k weergaven
  5. [DM500HD] The Gemini Project II, netwerk share?

• 7 reacties
    • 2,3k weergaven
    • 4 reacties
    • 1,1k weergaven

• Je kan de lijst met dreambox edit of gelijkaardige programma's van je box halen en op je pc opslaan.   Later kan je deze lijst terugzetten.   Deze lijst staat normaal niet op je HDD, maar zit in het geheugen van de box. Anders zou het steeds een tijdje duren voor de lijst op je scherm verschijnt als je een tijdje niet hebt gezapt, want dan valt de HD stil en het opstarten om de lijst te voorschijn te toveren duurd even.   mvg
    • Bij mijn zoon wordt het dus gewoon elektronisch geregeld. Door simpel met de aan/uit schakelaar en de gashendel in de juiste volgorde te gebruiken. Hier een linkje naar een video waar ze rond de 6 minuten de procedure uitleggen. snelheidsbeperking opheffen Soco
    • er staat niks verkeerd bij je provider of de modem maar in de instellingen van je box of programma DBE. Ps: als je ze van de box kan halen dan moet je ook in de terug richting kunnen sturen behalve als er mss ergens een paswoord staat of niet staat
    • Dan zal ik eerst naar de internetprovider moeten gaan en dan komen ze naar mij. Een woordje Engels kennen ze niet en mijn Turks is ook niet al te best en leg het dan maar eens uit ik heb zelf geen idee van een modem. Maar waar staat de zenderlijst, op de hdd of ergens anders? 
    • gewoon uit technisch interesse wilde ik alleen weten hoe ze het vermogen met dezelfde aandrijving voor die twee modellen kunnen aanpassen  
  • Nieuwe aanmaken...