Ga naar inhoud

Dreambox

Vragen over de Dreambox van Dream Multimedia

39.976 onderwerpen in dit forum

• 2 reacties
    • 3,1k weergaven
    • 19 reacties
    • 7,9k weergaven
    • 13 reacties
    • 20,4k weergaven
    • 5 reacties
    • 4,2k weergaven
    • 3 reacties
    • 1,9k weergaven
    • 8 reacties
    • 1,9k weergaven
    • 2 reacties
    • 1,2k weergaven
    • 3 reacties
    • 2,2k weergaven
    • 11 reacties
    • 5,7k weergaven
  1. Usb op Dreambox7025+ werkt niet

• 3 reacties
    • 1,1k weergaven
    • 35 reacties
    • 4,9k weergaven
    • 6 reacties
    • 2,4k weergaven
    • 22 reacties
    • 17,3k weergaven
    • 6 reacties
    • 953 weergaven
    • 0 reacties
    • 1,8k weergaven
  2. [DM800HD] clone dreambox

• 1 reactie
    • 1,1k weergaven
    • 0 reacties
    • 936 weergaven
    • 8 reacties
    • 5,6k weergaven
  3. [DM800HD] Error no cam found: hoe oplossen ?

• 1 reactie
    • 1,6k weergaven
  4. DM 7020S probleem!

• 5 reacties
    • 1,3k weergaven

• Meestal zijn dit soort dreigementen ook gewoon nep. Ze spelen in op je angst. Ooit ook zo’n mail ontvangen. Gewoon gevraagd om die zogenaamd gevonden info te mailen om te bewijzen dat het echt om mijn gegevens ging. Uiteraard geen enkele reactie. Simpel berichtje met als inhoud SCAMMER terug gestuurd. Uiteraard nooit wat mee gebeurd.    Wel wat geleerd hiervan! Door te reageren weten de scanners dat je e-mail ‘live’ is en ook dát geven ze aan elkaar door! zodat je meer gericht weer door anderen gespammed wordt. Dus nu gaan dit soort mails gewoon de prullenbak in.  
    • En de andere kanalen 21 en 27 in Luxemburg nog actief? Ik begreep dat wanneer RTL door DPG is overgenomen de beroemde U bocht constructie misschien niet meer nodig is voor RTL? Dan is de RTL NL etherzender in Luxemburg ook overbodig. Weet iemand daar iets meer over?
    • Inzake die bedreiging moet je contact opnemen met de politie. Iets anders kan men als leek niet adviseren aan iemand die zo gechanteerd wordt.    
    • het wordt nu echt serieus, onderstaande mail kreeg ik vandaag: Reply in a minute, I need. Ok. I don't have much time, so let's get straight to the point. I want to make you an offer that you can refuse, but only once. Here's what I have: Your complete personal information: full name, date of birth, home address. Your social security number and driver's license details. All your email account login credentials, including this account. Other login details and your private messages. A multitude of files found on your devices. Access to your bank accounts. The details of your credit cards: number, expiry date, and cvv. I have compiled this entire package into a single folder. I can and intend to do two things with it. It is up to you to decide which one: I will send this entire package to darknet markets, where other criminals will buy it. It is unknown how they will use this information. They may purchase something illegal in your name, or they may not, but you will definitely not like it. Or you can buy it from me for a small fee of 600 usd. Changing the entire package of documents and data is very expensive, very time-consuming, and unsafe. I already know that you have just read this text. Do not try to ignore this. I only accept payment in bitcoins at the exchange rate at the time of transfer. Transfer money here: 141sJr3369J5PGDMMd6jBja8XZ1oN45g37 After payment, I will delete the folder containing your data, and you can continue living as before or, if you don't trust me, take your time changing all your data. It's more profitable for me if you pay me. It's easier and better for everyone. This is a unique offer. Take advantage of it. I will wait for 1 day.
    • hoi,       / coderingsnieuws e.d.: * betekent gecodeerd / zal worden gecodeerd. ** WAARSCHUWING - Technisch gebabbel hieronder! ** Eutelsat Hot Bird 13F/G - 13° Oost: VOA Persian TV is gestart via de 12.149 V 3/4 27.500 DVB-S/QPSK TurkmenÄlem MonacoSat - 52° Oost: Alle Perzischsprekende nieuwszenders zijn nu op een nieuwe frequentie van TurkmenAlam te ontvangen. 11.343 H 27.500 De televisiezender "Mohabat TV" is begonnen met uitzenden in HD via de Turkmen-Alam satelliet: Mohabat TV 11.420 V 27.500 Volgens de beheerders van de zender is deze wissel een voortzetting van de migratiegolf van verschillende Perzischsprekende zenders naar de Turkmen-Alam satelliet. Ze kondigden aan dat na de gebeurtenissen en problemen van enkele dagen geleden met het bedrijf "North Telecom", die volgens hen gepaard gingen met onprofessioneel gedrag en contractbreuk, het proces van overstap naar een stabielere en veiligere satelliet is gestart. Volgens berichten zullen in de komende weken nog enkele andere Perzischsprekende zenders op de Turkmen-Alam satelliet worden uitgezonden om de zendstabiliteit te waarborgen en storingen te voorkomen. Er is ook een nieuwe transponder gelanceerd: 12.245 h 27.500
  • Nieuwe aanmaken...