Ga naar inhoud

Dreambox

Vragen over de Dreambox van Dream Multimedia

39.977 onderwerpen in dit forum

1. Knippen en plakken

• 14 reacties
    • 3,6k weergaven
    • 2 reacties
    • 2,5k weergaven
    • 7 reacties
    • 2,3k weergaven
    • 6 reacties
    • 6,8k weergaven
    • 6 reacties
    • 2,2k weergaven
    • 3 reacties
    • 3,2k weergaven
    • 3 reacties
    • 3,2k weergaven
    • 12 reacties
    • 9,4k weergaven
    • 1 reactie
    • 5k weergaven
    • 5 reacties
    • 823 weergaven
    • 0 reacties
    • 1,2k weergaven
    • 10 reacties
    • 26,6k weergaven
    • 8 reacties
    • 9,2k weergaven
    • 4 reacties
    • 1,2k weergaven
    • 2 reacties
    • 2,8k weergaven
  2. OpenBlackHole Project 1 2 3

• 43 reacties
    • 22k weergaven
    • 12 reacties
    • 3,6k weergaven
    • 8 reacties
    • 6k weergaven
    • 133 reacties
    • 65k weergaven
    • 0 reacties
    • 926 weergaven

• Ja over 10 a 20 jaar. Maar dat zijn de oude kerncentrales. Of bedoel je toch de SMR { https://www.siemens-energy.com/global/en/home/press-releases/factsheet---small-modular-reactors--smr-.html }  waarvan het MAAR 9 jaar bouwaanvraag procedure tijd en 1 jaar bouwtijd bedraagt? 😁   Ja ik vind het lachwekkend hoe lang (is een chinees) wij voor procedures nodig hebben sinds de omgevingswet ingevoerd is. Naast heel wat eisen van het Internationale Atoom agentschap. p.s. die omgevingswet zou men kunnen herzien, hebben de ambtenaren ook weer iets te doen.
    • oha, dat zijn er heel veel... gaan we naar kijken.
    • fair? wat is fair. Maar ik sta ervan versteld hoeveel Belgen hier komen shoppen in "de shoppingmall Brusselsepoort". Het centrum daar gaan ze niet eens meer heen, teveel schoenen en van hetzelfde aanbod plus wafelwinkels met nutella.  Gisteren liepen er zelfs een behoorlijk aantal Duitsers 's ochtend die op den Dousberg vakantie vieren (Pasen of mei vakantie ik weet het niet) en naar die bekende afbak broodjes waren aan het kijken. Schau mal die hälfte als bei Uns. Ja half zoveel dus qua gewicht. Krimpflatie AH.
    • Ja, fijn dat je het vraagt.   Wat heel erg zou kunnen helpen is dat als leden oude berichten tussen maart 2000 en 2007 zouden kunnen opzoeken waarin zaken staan die niet goed worden weergegeven zoals URL's, smilies, te veel 'whitespace' tussen zinnen etc. Als je me die eventueel zou kunnen sturen als lijst met URL's steeds direct naar het betreffende bericht zelf, zou dat heel erg helpen.  
    • Hoed af, ofwel chapeau. Succes met voorbereiden en migreren. @Michel Kunnen we iets voor je betekenen qua hulp?  
  • Nieuwe aanmaken...