Ga naar inhoud

Dreambox

Vragen over de Dreambox van Dream Multimedia

39.976 onderwerpen in dit forum

• 3 reacties
    • 3,4k weergaven
    • 4 reacties
    • 3,4k weergaven
    • 5 reacties
    • 2,7k weergaven
    • 14 reacties
    • 3,8k weergaven
  1. [DM800HD] Cline niet active

• 6 reacties
    • 11,2k weergaven
    • Sat4all vriend

[DM800HD] Beeld van zender streamen naar PC

• Sat4all vriend
    • 11 reacties
    • 13,3k weergaven
    • 2 reacties
    • 3,8k weergaven
    • 14 reacties
    • 2,7k weergaven
    • 1 reactie
    • 1,1k weergaven
    • 1 reactie
    • 852 weergaven
    • 5 reacties
    • 1k weergaven
    • 12 reacties
    • 4k weergaven
    • 51 reacties
    • 20,5k weergaven
      • Sat4all vriend
    • 2 reacties
    • 1,7k weergaven
    • 3 reacties
    • 867 weergaven
    • 3 reacties
    • 4k weergaven
    • 6 reacties
    • 1,1k weergaven
    • 1 reactie
    • 835 weergaven
    • 7 reacties
    • 2,5k weergaven
    • 11 reacties
    • 1,6k weergaven

• Multistalker Pro is een betaal addon geworden
    • Ik moet de handtekening inderdaad eens aanpassen, dat is al heel oud! Het gaat om een Duo 2 4K SE.  Tuner zou ik moeten opzoeken maar FCB doet een belletje rinkelen. 
    • Wacht, er zijn twee kwesties die me nu pas duidelijk worden.  1. Ik navigeerde ter vergelijking op twee zenders op 28 oost (BBC One London HD en ITV3 HD). Blijkt dat de uitzonderlijk lage AGC zich van deze twee zenders meestal enkel voordoet op de genoemde BBC-zender.  2. Mijn ontvanger doet qua voorkeur-tuner iets wat ik niet verwacht had. Gaat zo: de satelliet-tuners zijn in mijn geval I en J. De ontvanger neemt bij voorkeur J. Maar het volgende doet zich voor:  J bezet -> ontvanger neemt I bij verzoek zenderweergave (in mijn voorbeeld weer BBC One London HD) I komt vrij.  Ik navigeer naar een andere zender en ga dan opnieuw naar BBC One London HD -> ontvanger gebruikt voor alles behalve de transponder van BBC1 Lon braaf tuner J, maar heeft 'onthouden' voor deze zender (en de andere op de desbetreffende transponder) I te nemen, hoewel zijn voorkeurtuner J inmiddels weer vrij is. (De zaak kan 'gereset' worden door I te forceren een andere zender weer te geven.)   Het bovenstaande is voor mij niet logisch en heeft het voor mij moeilijker gemaakt te achterhalen waar het probleem zit. Maar ik ben er nu redelijk zeker van dat het probleem zit in de lijn van J (kabel, tuner ontvanger, lnb, gooi maar in m'n pet). Dus dat gaan we nu eens verder proberen uit te zoeken.    Ik kan de menu-optie voor voorkeurtuner niet meer meteen vinden, maar blijkt dat het in mijn geval tuner J is (de andere is I, lagere letters zijn voor kabel).    Heb ik ook al aan zitten denken, maar nu blijkt dat het probleem zich toch enkel voordoet op een van beide lijnen die naar de ontvanger lopen dus dat lijkt me niet het geval.   Alvast bedankt aan iedereen die heeft meegedacht. 
    • Dat is zeker waar. Jammer dat je er geen stad meer mee inkomt. 
    • Ik zoek een TBS5927 TBS5927 PC USB ontvanger . mvg ron
  • Nieuwe aanmaken...