Ga naar inhoud

Dreambox

Vragen over de Dreambox van Dream Multimedia

39.972 onderwerpen in dit forum

1. overzetten bestanden van 7025 naar 8000

• 2 reacties
    • 1,1k weergaven
    • 3 reacties
    • 1,6k weergaven
    • 2 reacties
    • 1,4k weergaven
  2. [800] Rudy's zenderlijst draaibaar (14 December)

• 9 reacties
    • 1,5k weergaven
  3. (dm800)terug kijken waar je gebleven ben

• 5 reacties
    • 977 weergaven
  4. [800] Hoe disceq instellen? 1 2

• 29 reacties
    • 11,5k weergaven
    • 14 reacties
    • 2,2k weergaven
    • 1 reactie
    • 777 weergaven
    • 11 reacties
    • 3,9k weergaven
    • 6 reacties
    • 1,5k weergaven
    • 1 reactie
    • 3,6k weergaven
    • 2 reacties
    • 807 weergaven
    • 0 reacties
    • 639 weergaven
    • 4 reacties
    • 973 weergaven
    • 13 reacties
    • 2,3k weergaven
    • 4 reacties
    • 2,9k weergaven
      • Sat4all vriend
    • 4 reacties
    • 1,7k weergaven
    • 3 reacties
    • 893 weergaven
  5. (DM 7025+) Draadloze toetsenbord van Dream, werkt dat ?

• 7 reacties
    • 1,2k weergaven
    • 5 reacties
    • 1,4k weergaven

• Die "oplossing" is absoluut niet nieuw. In Duitsland woonden immers drie generaties onder 1 dak. Daar waren huizen - analoog aan boerderijen- ook op gebouwd. Aan de ene kant van het dubbele huis woonden de ouders, aan de andere - met vrije eigen toegang - een van de kinderen, vaak getrouwd en met de kleinkinderen. De zorg en opvang was er voor elkaar.  In feite met gesloten beurs.
    • Neem eens eek kijkje op het kampeerforum. Satelliet tv is daar geen onderwerp meer, wel NLziet, DVB-t2 en Ziggogo wel. Chromecast en hoe te tetheren komen uitgebreid aan de orde.
    • Nu zijn er al veel langer woongemeenschappen in Duitsland, Nederland en in België. Dat hoeft niet per se voor alleen de ouderen te zijn. Gemengd jong en oud komt ook voor zelfs met peuters en schoolgaande kinderen.   https://openrotterdam.nl/video-zo-ziet-het-leven-in-een-rotterdamse-woongemeenschap-eruit/#:~:text=De serie laat zien hoe samenleven in een,is voor de bewoners en voor de samenleving.   https://openrotterdam.nl/samen-leven-samen-wonen/   https://www.salto.nl/blog/samen-leven-samen-wonen/   Alleen verzorgd willen worden in een woonzorgcentrum (tegenwoordig) is vergelijkbaar met de prijs van een hotelkamer met logies en is commercieel gebaseerd op je inkomen dat je in de meeste gevallen tot op een zakcentje na compleet afstaat.  Krijg je ook nog een dagbesteding met een bal heen en weer gooien naar elkaar of punniken voor de houdbaarheidsdatum tot: xx-xx-xx   Of deze   
    • Ik kan toch wel enkele eigenaren van een motorhome opnoemen die denken dat dat de nieuwe mayonaise bij de lokale frituur is hoor 😃 Lijkt me ver te gaan...
    • Ik heb zelf de iets grotere big bisat. Mijn VU+ Zero 4K geeft op TF1 wisselend 9,4 dB - 10,1 dB. Het beeld blijft stabiel bij deze waarden, maar bij felle regen valt het wel eens weg. Ik kan de signaalwaarden waarschijnlijk wel nog wat beter krijgen, maar voor mij voldoet het momenteel. Ik zou zeggen: maak eens een proefopstelling als je de ruimte hebt. Dan weet je 't meteen.
  • Nieuwe aanmaken...