Ga naar inhoud

Dreambox

Vragen over de Dreambox van Dream Multimedia

39.976 onderwerpen in dit forum

• Sat4all vriend

als multimediaplayer ?

• Sat4all vriend
    • 4 reacties
    • 1,7k weergaven
  1. [all] Hoe cccam.cfg configureren. 1 2

• 15 reacties
    • 23,8k weergaven
      • Sat4all vriend
    • 14 reacties
    • 6,9k weergaven
    • 2 reacties
    • 786 weergaven
    • 3 reacties
    • 1,5k weergaven
  2. [5620] start niet meer door,. 1 2

• 26 reacties
    • 5,7k weergaven
    • 25 reacties
    • 11,7k weergaven
    • 10 reacties
    • 2,5k weergaven
    • 3 reacties
    • 2,8k weergaven
    • 17 reacties
    • 4,4k weergaven
    • 5 reacties
    • 2,2k weergaven
  3. User-bouquets niet zichtbaar

• 1 reactie
    • 983 weergaven
    • 4 reacties
    • 1,3k weergaven
    • 6 reacties
    • 3,6k weergaven
    • Sat4all vriend

[800] mounten nabilo Black Hole v0.3

• Sat4all vriend
    • 8 reacties
    • 4,5k weergaven
    • Sat4all vriend

[DM7000] afstandbediening bravia lcd stoort

• Sat4all vriend
    • 0 reacties
    • 1,7k weergaven
    • Sat4all vriend

Funtioneert niet goed? 1 2

• Sat4all vriend
    • 26 reacties
    • 5,2k weergaven
      • Sat4all vriend
    • 9 reacties
    • 3k weergaven
    • 3 reacties
    • 1,2k weergaven
    • 19 reacties
    • 9,1k weergaven

• Dit gaat duidelijk iets zijn waar ik later op zal terugkomen. Er staat op de HDD slechts een dvbapp2_crash log en die dateert al van 16 september 2025. Zeker niet meer relevant dus. Ik heb nog niet zo heel lang geleden die feed+ er eens op gezet. Kan goed zijn dat het issue sinds dan zelfs speelt. Tegelijkertijd ben ik aan het spelen geweest met IPTV en heb mede daarmee BMX en Xtreamity geïnstalleerd.    Ik zal eens kijken of ik vind hoe dat standaard loggen in te schakelen, dat vervolgens doen. BMX en Xtreamity eraf gooien, want daar heb ik een prima app voor gevonden op de AppleTV. Dan is het afwachten tot het euvel zich nog eens voordoet.    Kan het zijn dat een verouderde zenderlijst eea triggert? Ik neem maar enkele kanalen op vanuit het TVV pakket. Er staat een Hans' zenderlijst op als ik me niet vergis, maar die is al oud tenminste van voorbije zomer.  Middels FASTscan heb ik zenderlijst (het TVV) gedeelte dan toch in het najaar eens geupdate vermits sommige kanalen niet meer te ontvangen waren. Al de rest is nog steeds van die originele lijst.
    • Ik denk dat die zware dynamo die er nu in de F1-wagens zit om die veel zwaardere accu's in super korte tijd op te laden nog voor heel wat ongelukken gaan zorgen. Wat denk je bij nat weer? Als de auto af moet remmen worden de remmen zo min mogelijk gebruikt want dat is allemaal verloren energie. Afremmen doe je op de dynamo en dat gebeurt via de achterwielen  Dat is veel gevaarlijker dan remmen met remblokken wat voor 90% via de voorwielen gebeurt. Ik denk dat we nog heel veel ongelukken gaan zien dit seizoen, misschien wel met dodelijke afloop.
    • Dank je wel.   Deze kan dan onbezorgd naar de milieustraat.
    • Daar zijn de Hollanders terug ... Tanktoerisme aan Belgisch-Nederlandse grens piekt: "Tot 35 euro verschil voor een volle tank" https://www.vrt.be/vrtnws/nl/kijk/2026/03/07/video-tanktoeristen-nederland-dure-brandstof-iran-vs/
    • Ik zie het allemaal heel relaxed tegemoet.  😵‍💫😁
  • Nieuwe aanmaken...