Ga naar inhoud

Dreambox

Vragen over de Dreambox van Dream Multimedia

39.977 onderwerpen in dit forum

1. tuner dm7025 vraag

• 2 reacties
    • 822 weergaven
    • 2 reacties
    • 597 weergaven
    • 4 reacties
    • 1,2k weergaven
    • 0 reacties
    • 935 weergaven
  2. [500S] subs mee streamen in vlc naar dreambox 1 2

• 23 reacties
    • 3,4k weergaven
    • 7 reacties
    • 913 weergaven
    • 0 reacties
    • 1,1k weergaven
  3. (DM 7025) Internet radio toevoegen???

• 6 reacties
    • 1,5k weergaven
  4. [all] gezien dreambox 100

• 6 reacties
    • 2k weergaven
    • 11 reacties
    • 1,9k weergaven
    • 0 reacties
    • 1,7k weergaven
    • 0 reacties
    • 569 weergaven
    • 9 reacties
    • 1,8k weergaven
  5. [7025] LT image : Stream2Dream ; CIFS ???

• 1 reactie
    • 1,2k weergaven
    • 0 reacties
    • 1,3k weergaven
  6. [7025S] hoe /var op cf card krijgen ?

• 1 reactie
    • 583 weergaven
    • 2 reacties
    • 799 weergaven
    • 1 reactie
    • 1k weergaven
    • 0 reacties
    • 952 weergaven
    • Sat4all vriend

[all] Dreambox en Philips DFR-9000 AV Receiver

• Sat4all vriend
    • 1 reactie
    • 1,7k weergaven

• Goedemiddag, ik ben op zoek naar een adapter die ik in de Verenigde Staten kan gebruiken, aan boord van cruiseschepen en ook in Australië. Hij moet 3 of 4 USB poorten hebben, zodat ik 2 telefoons en een smartwatch kan opladen. Bij b.v. *.com zijn er veel te koop, maar ik moet een adapter zonder overspanningsbeveiliging hebben, alleen dan kan ik hem op een schip gebruiken. Iemand met een idee?
    • Ik zie idd paars achtig kaartje.  Maar als je de moeite neemt om dat nummer af te plakken, dan moet je niet de streepjes code laten staan want die bevat uiteraard hetzelfde nummer. 
    • Mooi dan weten we al een stuk meer. De NFS server op enigma2 niveau is indien per feed of ipk manueel geïnstalleerd altijd en of elke keer paraat en reeds opgestart als je ook de Vu+ herstart.   of 192.168.0.0/255.255.0.0 ook jouw LAN weergeeft weet ik niet, moet je ook je pc en mede8ter checken qua LAN en het IP, dns gateway.   Ik kan me voorstellen dat je file export niet opnieuw gelezen wordt dus de server indien opgestart weet niet dat er toegang gegeven moet worden. Maar ook de versie van NFS dus 3 of 4 is belangrijk te hebben ingesteld, zoals op je QNAP.   Indien niets tot oplossingen leidt zou ik zelf even een backup restoren of volledig nieuw beginnen met de Uno4K en de NFS server  
    • Done , maar werkt helaas niet , ik heb ook een Qnap nas , daar kan ik de nfs shares gewoon benaderen 🤷 maar ja daar kun je ook gebruikers op aanmaken, dat gaat kennelijk niet in enigma2 , oh ja in de exportfile staat dit diverse keren : 192.168.0.0/255.255.0.0(rw,no_root_squash,sync,no_subtree_check)..🤷
    • Het blijkt Canal+ te zijn.   In de gaten houden, wat de gevolgen zijn voor TV-Vlaanderen.  
  • Nieuwe aanmaken...