Ga naar inhoud

DVB-receivers

Hier vragen over DVB-receivers

Subforums:

1. Dreambox

Vragen over de Dreambox van Dream Multimedia

377,2k

Vragen over gigablue receivers

2,6k

Vragen over CanalDigitaal en TV-Vlaanderen receivers

48,4k

Vragen en informatie over het merk Rebox

14,7k

Vragen en informatie over Vu Plus receivers

74,2k

Alles over de Enigma2 receivers van Xtrend!

12,8k

Hier vragen receivers van het merk Amiko

1,7k

Hier vragen receivers van het merk SAB

1,8k

Alles over de Enigma2 receivers van Mutant

1,8k
47.524 onderwerpen in dit forum

1. Hulp nodig bij aston simba

• 2 reacties
    • 361 weergaven
  2. Geen signaal 1 2

• 16 reacties
    • 1,3k weergaven
    • 8 reacties
    • 1k weergaven
    • 2 reacties
    • 556 weergaven
  3. sat9500 hoe sateliet positoe vastleggen

• 2 reacties
    • 447 weergaven
    • 0 reacties
    • 436 weergaven
    • 9 reacties
    • 558 weergaven
  4. ucas modulen

• 2 reacties
    • 563 weergaven
    • 2 reacties
    • 539 weergaven
    • 4 reacties
    • 1,2k weergaven
  5. Hoe IRDETO op IRDETO CAM ?? 1 2

• 15 reacties
    • 1,8k weergaven
    • 0 reacties
    • 345 weergaven
  6. Humax 8000 Major Problem.

• 13 reacties
    • 785 weergaven
    • 7 reacties
    • 728 weergaven
  7. geen beeld 9302 S

• 1 reactie
    • 355 weergaven
  8. [Pioneer] Storing Pioneer

• 4 reacties
    • 714 weergaven
    • 1 reactie
    • 1,1k weergaven
  9. help een vriend

• 1 reactie
    • 458 weergaven
    • 9 reacties
    • 1,2k weergaven
    • 1 reactie
    • 397 weergaven

• Vroeger, iets van voor mijn tijd, kreeg men in de IJmond restgas van de Hoogovens, heet tegenwoordig TATA STEEL. Dat was gevaarlijk, want aardgas was wat iedereen nodig had.   Heel veel later wilde de IJmond gemeenten warmtenetten met restwarmte van TATA STEEL, echter kan dat niet i.v.m. dat wat er uit de hoge schoorstenen komt, dan direct in de regio neervalt.   Subsidie naar TATA STEEL, weg met die tent, er is een gepensioneerd architekt die een compleet nieuwe stad waar ook diverse banen nodig zijn en de sanering in verwerkt is als plan op tafel gelegd waardoor de woningnood ineens een heel stuk minder is. Je raad het al, die flapdrollen in de regering zijn enkel economen die graag subsidie van ruim een miljard euro aan TATA STEEL willen schenken op voorwaarden dat ze vergroenen, ik denk niet dat het Indiasche bedrijf waar het al een tijd in handen is daar enkel bedankt zegt en het minimale zal doen en rekken voor er werkelijk in de volgende eeuw iets van over is.   De boetes gaan aan de lopende band richting TATA STEEL, maar die lacht er om, want het is een schijntje van wat ze er aan verdienen.
    • Als ik het kaartje zo bekijk, dan hebben natuurgebieden nog voldoende capaciteit, mits daar een stopcontact te vinden is   Mijn huurwoning zal in 2027 voor de tweede maal een soort van renovatie plaats vinden, die van 2023 weet ik niet wat ik ermee opgeschoten ben op centrale verwarming na die nog steeds niet volledig goed ingeregeld is.     Liander heeft ooit wel nieuwe gaskabel en elektriciteitsleidingen in de meterkast aangelegd, echter is de rest voor de verhuurder.   Ik heb een hoofdstop van 40 ampere die ik zelf kan bedienen, heb 3 groepen waarvan 1 voor de voorkant, keuken en zolder 3 verdiepingen hoger, 1 groep voor de achterkant van de woning, en 1 voor de wasmachine.   Ik heb alles in de keuken wat op elektriciteit werkt op een beveiligde stekkerdoos aangesloten i.v.m. te weinig stopcontacten. Probleem is dat het stopcontact nogal warm wordt als de koelkast, vriezer, combimagnetron, waterkoker, airfryer en als ik zuinig wil gaan koken een 1 fase indicatie kookplaat zal moeten plaatsen. Ik denk dat vrijwel iedereen ziet aankomen dat de automatische stoppen, met name waar de keuken op aangesloten staat, de schakelaar snel naar beneden uit zal schakelen.   Toen ik laatst bezoek kreeg van de woningcorporatie zeiden ze dat ik niet zoveel elektronische apparatuur moet aansluiten, want dan wordt het stopcontact niet zo warm, maar hoe dan? Als ze geen voldoende capaciteit aanleggen in de steeds maar meer elektriciteit aan apparatuur, maar ondertussen wel zeggen dat de schimmel in de natte ruimtes, met name in de keuken door mij veroorzaakt wordt, maar een mechanische ventilatie hebben ze voor het gemak maar even vergeten.   Ik kan niet met mijn huurwoning van het gas af, dus op indicatie koken is geen optie.   Moet ik dan maar de Nederlandse regering voor de rechter slepen dat ik korting op alle belastingen die ik voor gas moet betalen? Ik ben er toe in staat, maar ondertussen zoek ik al jaren een goede woning die aan mijn wensen voldoet, daarnaast heb ik het ook druk met gezondheidsproblemen op te lossen dan wel te verlichten.   Hoelang heeft de VVD liggen slapen in de Tweede Kamer, ze regeren nu met twee praatpoppen erbij, de een van het CDA, de ander van D66, maar je hebt er geen bibs aan.
    • Ik was in de veronderstelling dat er nog steeds Benelux modellen op de markt aangeboden worden, maar als ik je goed begrijp is dat inmiddels Europees geregeld.   Nu begrijp ik waarom bijvoorbeeld de MediaMarkt grijze import modellen uit Europa haalt i.p.v. Nederland.   Dat je het beter niet buiten Europa moet kopen is wel duidelijk, je weet immers niet of het op de Europese markt goed werkt.   Maar hoe herkent een Europees model dat bijvoorbeeld Canal Digitaal via DVB-S2 in de volgorde van Nederland geplaatst moet worden, door de cam die er in geplaatst kan worden?   Hoe herkent een Europees model dat bijvoorbeeld Ziggo zolang ze DVB-C ondersteunen de juiste volgorde in de TV laad?   Ik weet dat er steeds meer op TV apps aangestuurd wordt, maar die zijn ook net als Windows continu in ontwikkeling tot het vervangen moet worden om nog TV te kijken.  
    • Bij de gegevens van mijn modem staat ook een MAC adress : D41AD184E497. Moet ik dat ook nog ergens invoeren, bijv. als IP adres.
    • Zag net een debat voorbij komen waarbij men berekend heeft dat de zgn. besparing voor de burger met de maatregelen die ze nu treffen in feite helemaal geen besparing is maar dat het de overheid juist 23 miljoen extra oplevert.
  • Nieuwe aanmaken...