Ga naar inhoud

DVB-receivers

Hier vragen over DVB-receivers

Subforums:

1. Dreambox

Vragen over de Dreambox van Dream Multimedia

377,2k

Vragen over gigablue receivers

2,6k

Vragen over CanalDigitaal en TV-Vlaanderen receivers

48,4k

Vragen en informatie over het merk Rebox

14,7k

Vragen en informatie over Vu Plus receivers

73,7k

Alles over de Enigma2 receivers van Xtrend!

12,8k

Hier vragen receivers van het merk Amiko

1,7k

Hier vragen receivers van het merk SAB

1,8k

Alles over de Enigma2 receivers van Mutant

1,8k
47.519 onderwerpen in dit forum

1. [Strong] Picbined

• 4 reacties
    • 500 weergaven
    • 1 reactie
    • 590 weergaven
    • 1 reactie
    • 958 weergaven
    • Sat4all vriend

[Nokia] Ident. 002E

• Sat4all vriend
    • 4 reacties
    • 392 weergaven
  2. pcm codes

• 4 reacties
    • 1,2k weergaven
  3. Geen Ticket en Reality op de sirius

• 2 reacties
    • 512 weergaven
    • 4 reacties
    • 798 weergaven
    • 2 reacties
    • 547 weergaven
    • 10 reacties
    • 1k weergaven
    • 2 reacties
    • 460 weergaven
  4. Topfield fan

• 9 reacties
    • 1,2k weergaven
  5. [Pioneer] Dynamit 4.37 NL !!

• 9 reacties
    • 728 weergaven
  6. [Strong] zenders canal digital

• 2 reacties
    • 518 weergaven
  7. Xena 2000

• 0 reacties
    • 428 weergaven
    • 6 reacties
    • 909 weergaven
    • Sat4all vriend

pace 501 G4

• Sat4all vriend
    • 2 reacties
    • 773 weergaven
  8. manhattan2500

• 0 reacties
    • 536 weergaven
  9. lijst voor seca seca2

• 4 reacties
    • 821 weergaven
    • 13 reacties
    • 1,1k weergaven
  10. multi geluid op kanaal

• 1 reactie
    • 523 weergaven

• Hi,   vandaag zijn we mijn schoonvader* zijn nieuwe Carthago Mobilhome gaan ophalen, deze bevat een Alphatronics S32WCR (WebOS LG - S32WCR 8.1.0-257405) toestel met bijhorende box waar de TVV-kaart in steekt.   Wanneer we de schotel laten richten op Astra1 of Astra3 zijn de kanalen perfect in beeld. Echter worden opgeslagen kanalen (via automatische scan in de WebOS TV) overschreden.   Dus het scenario: - Mobilhome knopjes laten de schotel naar Astra1 richten - Tv aan zetten, naar kanalen gaan > automatisch scannen > >500 kanalen gevonden (top) - Mobilhome knopjes laten de schotel naar Astra3 richten --> Astra1 kanalen werken niet meer, logisch, maar als we dan scannen naar Astra 3 verwijderd de LG-rommel alle opgeslagen Astra1 kanalen.   Voor meeste mensen mogelijks geen issue, maar m'n schoonvader kijkt net zowel Belgische als Duitse TV. Dat hij daarvoor de schotel moet laten draaien is geen issue, was bij de vorige Carthago ook - maar heb iedere keer de kanalen opnieuw laten inscannen krijg ik 'm helaas niet uitgelegd.   Weet niet goed waar dit te plaatsen, het is zowel satelliet als TVV related, maar lijkt mij mogelijks vooral een LG-Webos issue te zijn?   Enig advies ? (Dynamisch updaten hebben we al 'ns uitgeschakeld maar helaas, ook Astra1 opslaan als favorieten"1" en Astra3 als favorieten"2" gaat niet, want hij flikkerd ze er uit zodra je opnieuw scand).   Groetjes, Panda  
    • Mag op slot of anders verwijderen  
    • Ik zie op een Duitse veilingsite te vergelijken met MP in NL, zat VU+UNO’s staan voor weinig geld.   Zet er een harde schijf in en opnemen maar.  Voor één zender is het overkill.  Zet er VTI op en je hebt een prima 2e handse bak. 
    • Dan is een VU+Zero4K met PVR kit een aanrader. Nu in de aanbieding bij de Duitse importeur. .Klein, snel, veel geheugen en OpenPli draait er prima op.
    • Serieus?  Het internet bestaat al meer dan 30 jaar hoor, volgens mij heeft het bewezen dat het prima naast elkaar kan bestaan.    Bovendien om er nu mee te stoppen zou een extreem domme zet zijn.  Gezien men van plan is om erotiek op het internet te gaan reguleren. Straks moet je leeftijdsverificatie doen om op legale erotiek sites te kunnen komen. Ik verwacht dat de lineaire erotiek kanalen nog wel is heel populair kunnen worden.     
  • Nieuwe aanmaken...