Ga naar inhoud

DVB-receivers

Hier vragen over DVB-receivers

Subforums:

1. Dreambox

Vragen over de Dreambox van Dream Multimedia

377,2k

Vragen over gigablue receivers

2,6k

Vragen over CanalDigitaal en TV-Vlaanderen receivers

48,4k

Vragen en informatie over het merk Rebox

14,7k

Vragen en informatie over Vu Plus receivers

74,2k

Alles over de Enigma2 receivers van Xtrend!

12,8k

Hier vragen receivers van het merk Amiko

1,7k

Hier vragen receivers van het merk SAB

1,8k

Alles over de Enigma2 receivers van Mutant

1,8k
47.524 onderwerpen in dit forum

1. module voor hyundai hss 10001 r

• 2 reacties
    • 1k weergaven
  2. hyundai 1000IR + magic module = seca2???

• 5 reacties
    • 1,7k weergaven
  3. Extreme HD omg a'dam?

• 4 reacties
    • 927 weergaven
    • 0 reacties
    • 555 weergaven
    • Sat4all vriend

[Strong 8000] Hoe Strong Srt8000 software te updaten ? 1 2 3 4

• Sat4all vriend
    • 53 reacties
    • 12,7k weergaven
      • Sat4all vriend
    • 9 reacties
    • 2,3k weergaven
    • 5 reacties
    • 2,1k weergaven
    • 5 reacties
    • 1,3k weergaven
    • Sat4all vriend

setting voor 9500 1 2

• Sat4all vriend
    • 16 reacties
    • 2,5k weergaven
  4. sab 9000 CI

• 2 reacties
    • 864 weergaven
    • 4 reacties
    • 726 weergaven
  5. Kathrein UFD552

• 3 reacties
    • 927 weergaven
    • 2 reacties
    • 753 weergaven
    • 10 reacties
    • 1,3k weergaven
  6. PVR 5000 ombouwen naar 5500

• 10 reacties
    • 2k weergaven
    • 0 reacties
    • 434 weergaven
  7. Topfield 400 PVR; hoe betrouwbaar?

• 2 reacties
    • 842 weergaven
    • Sat4all vriend

kaartwissel Irdeto2 of Seca voor de MM9200?

• Sat4all vriend
    • 13 reacties
    • 1,2k weergaven
    • 6 reacties
    • 959 weergaven
    • 7 reacties
    • 1,1k weergaven

• bedoelde hij ook maar had vinkje bij mij moeten zetten maar behoef geen pluimen hoor
    • akkoord @cliff25, was niet kwaad bedoeld hoor maar dan is de vraag eigenlijk door @bellejt opgelost en niet door jou zelf.
    • Ja ik dacht eerst, @ceesv speelt weer eens met alleen mijn voeten, gezien de vraag die hij me stelde na mijn reactie.   Over het opslaan zal ik niet in detail gaan, wel echter over de consequenties ervan die hier compleet genegeerd worden. Attenborough's toespraak voor de UN is geen flauwekul die volgens dat negeren van de werkelijkheid niet bestaat.   En dat schrijf je impliciet zelf ook al als je beseft dat we dat in de atmosfeer opslaan.   Carl Sagan zei het ook al in 1985 (nota bene)  in 15 minuten legt hij uit hoe het feitelijk in elkaar zit met betrekking tot CO2 en ons klimaat c.q. de leefbaarheid of geen leefbaarheid op aarde   Ja men was overtuigd van atoom splitsende  kern centrales. Echter werd ook steeds duidelijker hoe gevaarlijk het is.   En dan zijn er de tokamak centrales met de fusie van atomen. Zwaar waterstof word helium. (in china, frankrijk en rusland + pardon Amerika - USA en Canada)   Er worden zelfs Biljoenen geïnvesteerd en men heeft ook al resultaten. https://nrodlzdf-a.akamaihd.net/dach/3sat/26/02/260218_sendung_nano/1/260218_sendung_nano_3360k_p36v17.mp4   En van die staat een van de grootste en duurste nu in Frankrijk "Iter". En waarom staat die daar, omdat men van die gevaarlijke stralende toekomst af wilt.   Je mag heel veel verwachten van die mini kerncentrales, maar het is nog steeds zeer gevaarlijk en er is geen opslag voor al dat nucleair afval. Haalbaar zijn deze nog lang niet voor wij al onder de uitgedroogde graszoden liggen.    Een heel groot gevaar is daarbij dat we A.I. door de superrijken der aarde een deel van de puzzel laten, of proberen te laten oplossen. https://nrodlzdf-a.akamaihd.net/none/zdf/26/05/260505_2015_kitalk_apd/1/260505_2015_kitalk_apd_3360k_p36v17.mp4   Gestolen privaat geestelijk eigendom / auteursrechten die A.I. heeft getraind.    
    • dat heeft hij aan mij eerlijk gezegd en daarom dat ik hem hier bij mij thuis in orde heb gezet. Is hobby voor mij en als elektronicus herstel ik wel eens de schakelaartjes en condensatoren van VU+ ook want heb ze hier in huis. Niet iedereen kijkt permanent sat tv en dan is een decoder juist instellen soms wel moeilijk te schatten met vele mogelijkheden
    • Ken jouw image "in en in" dat levert altijd voldoening. Er zijn images die gelijk alles doen wat ze moeten doen! Ik ben ook gecharmeerd van het VIX, maar heb meer voeling bij VTI , die ken ik ook veel langer. Maar we halen ons maximum er telkens weer uit. Het zal duidelijk zijn dat OpenPli 8.3 ook een prima is maar als die er nu nog op staat ben je @cliff25 er niet vaak mee bezig geweest, dus ken je dat niet goed genoeg.  
  • Nieuwe aanmaken...