Ga naar inhoud

Overige merken

Hier vragen over alle overige receivers

Subforums:

1. Gigablue

Vragen over gigablue receivers

2.6k

Vragen en informatie over het merk Rebox

14.7k

Hier vragen receivers van het merk Amiko

1.7k

Hier vragen receivers van het merk SAB

1.8k

Alles over de Enigma2 receivers van Mutant

1.7k
47518 onderwerpen in dit forum

1. [TF7700HSCI] nieuwe firmware 7.01.00 voor 23422 1 2 3 4

• 53 reacties
    • 18.9k weergaven
  2. [TF5050CI] pincode kwijt, wat nu ??????

• 5 reacties
    • 1.6k weergaven
    • 2 reacties
    • 1.3k weergaven
    • 11 reacties
    • 1.2k weergaven
    • 4 reacties
    • 1.5k weergaven
    • 3 reacties
    • 857 weergaven
    • 3 reacties
    • 2.1k weergaven
  3. Editor voor Scena

• 3 reacties
    • 1.3k weergaven
    • 2 reacties
    • 1.8k weergaven
    • 0 reacties
    • 2.1k weergaven
    • Sat4all vriend

[Arion 9400] Diverse "beginners" vragen.

• Sat4all vriend
    • 7 reacties
    • 1.5k weergaven
  4. welke CI werkt goed

• 6 reacties
    • 1.4k weergaven
  5. Enja Hoor, de volgende PVR5020 die de geest geeft.

• 12 reacties
    • 4k weergaven
    • 4 reacties
    • 843 weergaven
  6. [TF4010PVR] Problemen met Astra 3a 1 2

• 21 reacties
    • 6.1k weergaven
    • 3 reacties
    • 1k weergaven
  7. [7700HSCI] video format niet te wijzigen ?

• 2 reacties
    • 1.2k weergaven
  8. Fusion Filesystem Reader

• 1 reactie
    • 2.1k weergaven
    • 1 reactie
    • 683 weergaven
    • 2 reacties
    • 1k weergaven

• Ja we weten nu onderhand wel dat je Olav Mol niets vindt.
    • Gratis programma werkt hier al zeker 2 jaar
    • YouTube veranderd regelmatig.  Precies om het downloaden tegen te gaan met dergelijke programma's.  Gratis programma's blijven meestal niet lang werken.   Mvg
    • Vorig jaar met KLM naar Panama gevlogen.  Volgens mij was alles toch duidelijk.  Je kan kiezen hoeveel kg je mee wil nemen op de heenreis. En hoeveel kg op de terugreis.    Normaal staat dit ook vermeld op je ticket.   Mvg
    • Onlangs vloog ik naar London City Airport met de KLM. Dit was onderdeel van een pakketreis, en ruimbagage was niet inbegrepen en moest apart geboekt worden. Dat is helaas een tendens die we tegenwoordig vaker zien. Oké, ik vertrok op 20 maart en de terugreis was 6 april. Voor de koffer moest ik €35,= betalen, en de website van de KLM is nogal gebruiksonvriendelijk. Kortom, het lukte mij om de koffer als ruimbagage te boeken. Toen ik op 6 april terug wilde vliegen bleek mijn koffer niet geboekt te zijn. Ik was verbaasd, want als je een retourvlucht maakt en de ruimbagage boekt, dan verwacht je dat deze ruimbagage dus ook mee terug gaat. Maar nu moest ik in Londen maar liefst € 70,= betalen voor de koffer.  Na afloop van de reis nam ik contact op met de klantenservice van KLM, en ik verzocht om mij de helft van dit bedrag terug te betalen. En dat weigert de KLM dus! Ik wees ze erop, dat ik in februari bij TUI een retour naar Kuusamo in Lapland had gevlogen, en dat het bijboeken van een koffer voor € 54,= retour heel overzichtelijk was en probleemloos verliep. Ik wees KLM erop, dat ze wat aan hun website moeten doen, want ik had absoluut geen vermoeden dat ik voor de koffer alleen de heenreis had geboekt.  Afgezien van deze slechte service, die mij dus € 70 = voor de terugreis kostte i.p.v € 35,= is het ook nog eens erg duur! Het retour meenemen van een koffer tot 23 kilo kost voor een korte vlucht naar Londen € 70 =, terwijl het naar Lapland, een vlucht die 4 keer zo lang duurde slechts € 54,= was. Mijn volgende vlucht gaat naar Curaçao, en hier was het bijboeken van de koffer heel gemakkelijk en overzichtelijk en kosstte dat € 70,= voor het retour! Vanzelfsprekend is dat dus niet de KLM. Wie heeft er ook slechte ervaringen betreffende ruimbagage gehad bij de KLM?
  • Nieuwe aanmaken...