Ga naar inhoud

Overige merken

Hier vragen over alle overige receivers

Subforums:

1. Gigablue

Vragen over gigablue receivers

2.6k

Vragen en informatie over het merk Rebox

14.7k

Hier vragen receivers van het merk Amiko

1.7k

Hier vragen receivers van het merk SAB

1.8k

Alles over de Enigma2 receivers van Mutant

1.7k
47518 onderwerpen in dit forum

• 23 reacties
    • 2.7k weergaven
    • 9 reacties
    • 1.4k weergaven
  1. Update CD-kaart

• 3 reacties
    • 814 weergaven
    • 2 reacties
    • 1.7k weergaven
    • 6 reacties
    • 1.9k weergaven
    • 6 reacties
    • 992 weergaven
    • 2 reacties
    • 2.3k weergaven
    • 7 reacties
    • 863 weergaven
    • 2 reacties
    • 674 weergaven
    • 14 reacties
    • 18.6k weergaven
    • 12 reacties
    • 4k weergaven
    • 45 reacties
    • 10k weergaven
    • 4 reacties
    • 1.6k weergaven
    • 12 reacties
    • 2.1k weergaven
    • 8 reacties
    • 1.8k weergaven
  2. kan humax werken met lnb 19.2 en 23,5?

• 9 reacties
    • 1.8k weergaven
    • 7 reacties
    • 1.9k weergaven
    • 0 reacties
    • 1.4k weergaven
  3. [TP 5500] TF blokkeert na starten van een tap

• 7 reacties
    • 1.4k weergaven
    • 5 reacties
    • 1.4k weergaven

• Ja ik heb al eens een Brother inktjet gehad A3+ printer scanner fax. De foto staat nog ergens op sat4all (fax is natuurlijk nooit gebruikt dat is me te Duits 🤣) Maar de kosten zijn voor die inkt cartridges erg hoog, idem voor laserjet toners als je in kleur print. Ik ben gestopt met printen omwille van milieu en de roverhoofdman bende van die Cartridges. Ik maak PDF's en die stuur ik dan per email.    
    • Ik mag dat eigenlijk niet meer zeggen.  Komt d‘r weer gedonder van. 😂😂😂
    • Zeker, dat ook! In de jaren 70 - de tijd van de club van Rome - werd in Nederland al gewaarschuwd tegen het huizen bouwen op de uiterwaarden en het rechttrekken van meanderende stromen.  Zelfs nu nog denken sommige Nederlanders dat open landschap per definitie ruimte biedt voor huizenbouw. 100.000 nieuwe woningen in Nederland is een politiek narratief. We hebben de ruimte niet (meer), noch de middelen.  Schoon water is nu al op rantsoen.   Laat m.i. onverlet dat de atmosfeer jaarlijks veel te veel opwarmt en dat gevolgen elkaar ook nog eens versterken. Nog erger dan de voorspellers - die sowieso al werden verguisd - hadden berekend. Het is inmiddels een vliegwielsituatie.   Overbevolking en fout consumptiegedrag zijn de grote oorzaken. Over dat laatste zijn we de controle eigenlijk ook al kwijt. Zeker met een wereldwijde politieke wind die alles wil ontkennen en matiging van overconsumptie wil saboteren. Alles om de absolute macht.
    • Spanje introduceert vervroegd pensioen vanaf 52 jaar voor mensen die in een aantal van de zwaarste en meest risicovolle beroepen werken. Om te bepalen wie er op deze nieuwe pensioenleeftijd met pensioen mag, kijken ambtenaren naar gegevens zoals de frequentie van ziekteverzuim, sterfgevallen op het werk, blijvende invaliditeit en hoe lang werknemers doorgaans ziek thuisblijven.
    • Inderdaad zwetsen, begrijp niet dat die man zo'n invloed heeft. Lijkt op Johan Derksen.
  • Nieuwe aanmaken...