Ga naar inhoud

Ziggo, Telenet, Delta

Vragen over het kabelaanbod van diverse aanbieders

3.127 onderwerpen in dit forum

• 12 reacties
    • 8,2k weergaven
  1. Vraagje over een Netwerkcode

• 2 reacties
    • 7,5k weergaven
    • 0 reacties
    • 6,1k weergaven
  2. Mediabox van Casema

• 1 reactie
    • 13k weergaven
    • 8 reacties
    • 12,5k weergaven
  3. Waarom gecodeerd??

• 9 reacties
    • 10,6k weergaven
  4. Casema doos in het stof

• 11 reacties
    • 10,3k weergaven
  5. Cable en Digitenne samen?

• 1 reactie
    • 5,3k weergaven
  6. !!Netwerk code's!!

• 3 reacties
    • 10,2k weergaven
  7. nieuw voetbalkanaal !

• 12 reacties
    • 13,6k weergaven
    • 4 reacties
    • 6,9k weergaven
  8. kabel "surfen"

• 3 reacties
    • 6,6k weergaven
  9. Xtra Music op Caiway

• 1 reactie
    • 9k weergaven
    • 10 reacties
    • 19,4k weergaven
  10. Default pincode op Sciant Explorer

• 0 reacties
    • 5,6k weergaven
  11. Netwerkcodes???

• 0 reacties
    • 7,7k weergaven
  12. error P603

• 0 reacties
    • 6,9k weergaven
    • 8 reacties
    • 8,5k weergaven
  13. Error 031270 - UPC

• 3 reacties
    • 10,3k weergaven
    • 3 reacties
    • 8,6k weergaven

• Nee dat heeft wel effect. Als clients op OFF staan krijg je geen updates (emm's)  Als een client op ON staat is die wel ingesteld om updates te ontvangen maar komen er nog geen emm's of stuurt de client geen emm's. Staat die op ACTIVE ontvang je wel emm's.  Maar dat wil niet zeggen dat ALLE emm's door komen, immers als  je bijv. unique emm's hebt geblokkeerd zul je ook geen heractivatie ontvangen maar de shared emm's en global emm's komen wel door.    Wanneer is dit handig?  Nou als je weet dat de kaart wordt opgezegd en jij geeft 'm van te voren nog een heractivatie, dan gaan de entitlements 2 maanden vooruit. Daarna blokkeer je de unique emm's en zelfs al worden er dan uitzet pulsen gestuurd, dan blijft je kaart de komende 2 maanden in ieder geval nog werken.     @Tonskidutch    Die informatie die jij laat zien is compleet verouderd en totaal niet relevant meer. Volgens mij is alles te updaten via de client, alleen zijn er soms wel aparte instellingen nodig zoals bijv. met viaccess waar je de "emm reassembly" moet wijzigen.    
    • ga voor een 4K versie en als het VU moet zijn dan snel beslissen als de duo 4K (SE) ergens te koop komt.Superbox   PS : is je duo defect ?
    • Ben aan het kijken voor een vervanger van de vuduo 2.   Moet min een sat en kabel tuner hebben. Mogelijkheid om op te nemen. Het liefs draaien op Pli.   Welke receiver zouden jullie, mij kunnen adviseren.
    • Geef mij maar Zwiebertje met Malle Pietje , met zijn schuurtje vol ...... dat linkje van je vind ik geen ruk aan.   Mvg
    • Het succes van de een kan het gevolg zijn van het falen van de ander. Lijkt me helder. 
  • Nieuwe aanmaken...