Ga naar inhoud

Windows en zo...

Hier alles over het Windows OS en software

10582 onderwerpen in dit forum

• 1 reactie
    • 903 weergaven
    • 11 reacties
    • 1.8k weergaven
    • 1 reactie
    • 881 weergaven
    • 1 reactie
    • 695 weergaven
    • 2 reacties
    • 1.4k weergaven
    • 2 reacties
    • 1.3k weergaven
    • 7 reacties
    • 1.3k weergaven
    • 3 reacties
    • 846 weergaven
    • 0 reacties
    • 875 weergaven
  1. Het einde van spam nabij?

• 4 reacties
    • 2k weergaven
    • 11 reacties
    • 1.4k weergaven
    • 1 reactie
    • 1.2k weergaven
    • 9 reacties
    • 2k weergaven
    • 8 reacties
    • 729 weergaven
    • 0 reacties
    • 1.1k weergaven
    • 2 reacties
    • 1.1k weergaven
    • 19 reacties
    • 2.3k weergaven
    • Sat4all vriend

Ongewenste e-mail

• Sat4all vriend
    • 4 reacties
    • 727 weergaven
    • 5 reacties
    • 18.7k weergaven
    • Sat4all vriend

FAT of NTFS met 98SE? 1 2

• Sat4all vriend
    • 17 reacties
    • 5.5k weergaven

• Privededective ingehuurd ivm het betrappen van de wederhelft , spionage , .... 🤐 😆       Nieuws , eigen bron: Daarstraks , ik zat in de trein , en ongelooflijk ..... opeens een of andere ziekelijke stinklul gooide een fiets tegen de trein !! Wat een achterlijke kutdebiel , hoe ziekelijk zijt ge dan ??  
    • Dus minimaal 2 pitstops, 2 compounds, maar wel 3 unieke sets. Dus eraf/erop met 1 set mag niet  
    • Dan heb je dat toch aan jezelf te danken als je het zelf onderschat hebt en op het verkeerde paard hebt gegokt? Nu weet ik, je kunt niet alles vooruit zien aankomen maar je kunt er wel dankbaar gebruik van maken alleen moet je op tijd de mogelijkheid zien en vooral ook het lef hebben er in te stappen. Ik ken dus iemand die eerst ook luxe woningen ontwierp, kantoorgebouwen enz. maar die heeft zich compleet toegelegd op de gehele stikstof problematiek en verdient nu zijn boterham met de regeling rood voor rood. Dus een boer die wel wil stoppen maar al zijn geld zit in de stenen van zijn boerderij en soms ook nog een dikke schuld bij de bank dus hij kan geen kant op. Hij bedenkt dan een plan zodat de stallen ed. gesloopt kunnen worden, er woningen gebouwd mogen worden op het terrein en er voor de boer zelf vaak een luxe woning overblijft zonder onoverzienbare schulden. Een oom van mij ontwierp eerst ook bedrijfspanden en dan met name grote bedrijfspanden waar de logistiek van groot belang is en hij de indeling, transportbanden enz. bedacht om alles efficiënt te laten verlopen. Hij heeft zich nu toegelegd op het ontwerp van de machines die in zo'n pand worden aangebracht. Een van zijn 1e ontwerpen was een machine die reclame vlaggetjes maakt, daar zaten eerst een hele vracht mensen met wat ze noemen "een afstand tot de arbeidsmarkt" die papieren vlaggetjes aan de stokjes te lijmen maar in China ed. landen kon men dat veel goedkoper en dit zou geheel uit Nederland verdwijnen omdat het niet meer rendabel was. Hij heeft dus een machine ontworpen die de stokjes eerst netjes sorteert en op een rij legt, een rand van de vlaggetjes insmeert met lijm en uiteindelijk beide samenvoegt en dat dacht ik uiteindelijk met 200 vlaggetjes per minuut zodat de kosten flink gedrukt konden worden, niet alle werkgelegenheid verloren zou gaan (er is dus ook flink wat subsidie uit de EU in dit project gestoken) en men maakt nu nog steeds vlaggetjes in Nederland. Zo heeft hij ook vulmachines ontworpen, machines die flessen rechtop zetten, deze vullen en er een dop op draaien  enz. En hij geeft aan "normaal stond ik op de bouw met laarzen aan en een bouwhelm op om daar een project te begeleiden, nu doe ik eigenlijk hetzelfde maar zit ik oplossingen te bedenken, dit op een computer in 3D te ontwerpen en begeleid uiteindelijk het gehele bouwproces tot er een werkende machine staat.    
    • Adrian Newey is voor Aston Martin aanwezig bij de GP van Monaco. Is het een meet en greet, of gaat hij bezig met de 25 auto?
    • https://playerservices.streamtheworld.com/api/livestream-redirect/TLPSTR18.mp3 https://playerservices.streamtheworld.com/api/livestream-redirect/TLPSTR18 https://playerservices.streamtheworld.com/api/livestream-redirect/TLPSTR18AAC.aac      
  • Nieuwe aanmaken...