Ga naar inhoud

Hardware

Alles over je PC, netwerk- en randapparatuur

6.229 onderwerpen in dit forum

• 9 reacties
    • 2,5k weergaven
    • 2 reacties
    • 1,5k weergaven
    • 6 reacties
    • 1,1k weergaven
  1. HP Pavillion laptop in auto

• 3 reacties
    • 676 weergaven
    • 20 reacties
    • 12k weergaven
    • 4 reacties
    • 880 weergaven
    • 0 reacties
    • 1,2k weergaven
    • 13 reacties
    • 1,9k weergaven
    • 5 reacties
    • 1,6k weergaven
  2. PC testomgeving

• 7 reacties
    • 1k weergaven
    • 1 reactie
    • 1,3k weergaven
    • 13 reacties
    • 3,7k weergaven
  3. Wat is precies AMD AM2?

• 8 reacties
    • 1,9k weergaven
    • 11 reacties
    • 3,7k weergaven
    • 0 reacties
    • 1,8k weergaven
  4. Belkin Wireless usb network Adapter vraag.

• 7 reacties
    • 1,9k weergaven
    • 7 reacties
    • 4,7k weergaven
    • 0 reacties
    • 900 weergaven
    • 14 reacties
    • 2,1k weergaven
  5. Penium 2 geeft 1 lange piep

• 4 reacties
    • 1,8k weergaven

• Dat mag misschien zo lijken, maar voor mij is het de ideale methode om: al mijn audiobronnen (satelliet, internet, eigen muziekcollectie) via één centrale server te beheren en te streamen satellietradio via wifi te beluisteren op andere plaatsen in de woning/tuin dan de kamer waar de satellietontvanger staat satellietradio onderweg te beluisteren via een mobiele dataverbinding
    • Na enig puzzelen gelukt. In het menu 'Tuners & zenders zoeken' (OpenPLi) 'Instellen van de Fallback tuner' kiezen. Daarna de Falback tuner activeren en het ip adres van de hoofdontvanger opgeven. Als poort wordt automatisch 0001 opgegeven. Dat heb gedaan op mijn Vu+ Solo 4K met een ingebouwde S2-tuner en een kabeltuner. Daarop kan ik nu de multistreamkanalen kiezen. Tot mijn verbazing werkt dat probleemloos. Het kiezen van de satelliet en de S2X tuner op de hoofdontvanger gaat verder automatisch.   Bedankt voor de uitleg.
    • Daar heb je toch geen VTI voor nodig? In ieder geval is nu duidelijk wat en hoe het verschil te herkennen is tussen de tuners. Ik heb gelukkig een V2.0 in de Duo 4K zitten    
    • wel op de main box instellen dat EPG bewaard moet worden na inlezen
    • Even verder kijken in de plugin EPG-Import   Edit: Wat dom van mij. Staat gewoon in hoofdmenu, instellingen, systeem, EPG      
  • Nieuwe aanmaken...