Ga naar inhoud

Algemene vragen

Stel hier algemene vragen over satellietontvangst

14169 onderwerpen in dit forum

• 1 reactie
    • 755 weergaven
  1. Signaalsterkte en kwaliteit

• 4 reacties
    • 1.6k weergaven
    • 3 reacties
    • 737 weergaven
    • 4 reacties
    • 1.6k weergaven
    • 11 reacties
    • 1.6k weergaven
  2. Matrix Reloaded

• 5 reacties
    • 1.2k weergaven
  3. nieuwe receiver vraagstuk

• 6 reacties
    • 844 weergaven
  4. verschil lnb`s noise figure

• 5 reacties
    • 1.1k weergaven
  5. verschil in Diseq switches groot ?

• 1 reactie
    • 552 weergaven
  6. plaatsen van schotel tegenover flat

• 9 reacties
    • 1.6k weergaven
  7. 2de ontvanger 1 2

• 15 reacties
    • 2.7k weergaven
  8. Eurosport NL niet te vinden

• 9 reacties
    • 1.5k weergaven
  9. Humax of Dreambox ??

• 1 reactie
    • 1.5k weergaven
  10. SAB 710

• 2 reacties
    • 1k weergaven
  11. oostenrijkse zenders

• 8 reacties
    • 3.1k weergaven
  12. Wel TV kanalen, geen Radio zenders

• 5 reacties
    • 575 weergaven
    • Sat4all vriend

Astra 1 en 2 met één schotel?

• Sat4all vriend
    • 5 reacties
    • 1.6k weergaven
    • 15 reacties
    • 1.9k weergaven
    • 4 reacties
    • 3.8k weergaven
  13. Canal plus bekijken

• 4 reacties
    • 780 weergaven

• Vaker vroege vogels kijken op TV dan zie je ook welke apparatuur de camera mannen gebruiken. 😉
    • Het is maar goed dat je dat nog opmerkte. Eerst stonden we aan een tekentafel en liepen we naar de lichtdrukker. Men zegt ga maar zitten en werk met de computer. (zitten het nieuwe roken) Men zegt maar het moet wel af vandaag nog. En als senior je moet het werk van je andere college controleren en/of verbeteren. Men zegt je moet ook nog even het hele computernetwerk beheren met backups etc, ook in de weekenden. Overwerk onbetaald. Waar bleef er dan nog tijd voor sport en beweging. Niet voor niets heb ik vasculair laser therapie gehad en draag nu steunkousen.   Ik heb meer dan 15 jaar overwerk gedaan, vandaar dat ik zeg ik heb in 30 jaar meer tijd gewerkt dan mijn vader met 40 jaar diensttijd en twee VNC speldjes op z'n colbert.      
    • En onze drugshobbyisten dumpen hun chemisch afval in de natuurgebieden. Het is allemaal k*t.
    • Ik wou het nu graag even bij Italië houden. We hebben het immers over Europese landen. En recenter.   Welke maffia?   https://nos.nl/artikel/2560858-hoe-italie-drie-miljoen-inwoners-al-jaren-tussen-gedumpt-afval-laat-leven   "Dat bestuur bleek echter te zwak, en in sommige gevallen te nauw verweven met de camorra, om iets aan de situatie te kunnen veranderen." "een duwtje in de rug is het wel voor iedereen die in deze regio vecht tegen de maffiose afvaldumpingen"   https://nos.nl/artikel/2553900-europees-hof-italie-schendt-mensenrechten-in-regio-napels-door-vergiftigde-grond   "Al decennialang wordt er in de regio Campanië in Zuid-Italië illegaal afval gedumpt en verbrand door de camorra, de Napolitaanse maffia."   https://www.nu.nl/klimaat/6314141/vervuiling-tata-steel-even-erg-als-bij-italiaanse-fabriek-die-alles-doodt.html    
    • Mee eens, zou eerlijker zijn dan nu.   Mijn pensioen straks als man van middelbare leeftijd welke vanaf zijn 17e fulltime gewerkt heeft nu is nu hoogst onzeker tov het huidige stelsel. En ik mag nog tot weet ik hoe lang.   Vraag me wel eens af hoeveel procent er gezond de pensioen leeftijd haalt om er ook van te kunnen genieten. Dat zijn 2 dingen!
  • Nieuwe aanmaken...