Ga naar inhoud

Satelliet-TV

Stel hier alle vragen over satellietontvangst

26.464 onderwerpen in dit forum

1. TE-20se programmer

• 1 reactie
    • 986 weergaven
  2. type ontvanger

• 8 reacties
    • 587 weergaven
  3. mpeg

• 3 reacties
    • 2,6k weergaven
  4. resetting failed

• 5 reacties
    • 720 weergaven
  5. kan iemand me helpen

• 3 reacties
    • 589 weergaven
  6. Casema Sagem decoder

• 1 reactie
    • 1k weergaven
  7. Pace

• 0 reacties
    • 644 weergaven
  8. astra & hotbird

• 1 reactie
    • 2,6k weergaven
  9. Nieuwe ontvanger

• 2 reacties
    • 656 weergaven
  10. Turkse zenders

• 1 reactie
    • 1,5k weergaven
  11. goldprogr.

• 5 reacties
    • 534 weergaven
    • 1 reactie
    • 612 weergaven
    • 0 reacties
    • 1,9k weergaven
    • 2 reacties
    • 706 weergaven
  12. sat4all gebruikershandl

• 1 reactie
    • 950 weergaven
  13. Data

• 2 reacties
    • 1,3k weergaven
  14. Help nodig voor uitrichten van schotel

• 5 reacties
    • 2,6k weergaven
  15. Goldprogrammer

• 2 reacties
    • 657 weergaven
    • 7 reacties
    • 5,1k weergaven
  16. piccard 1.1 v elke maand updaten ?

• 0 reacties
    • 551 weergaven

• Zo te zien heb je een Synology NAS? Ik heb ook geen IP-adres staan bij Server share, maar (ongeveer) hetzelfde als bij jou, dus volume1/Opnames is m.i. goed. Alleen heb ik wel een NFS share, geen CIFS. Gebruikersnaam en wachtwoord stel je dan in bij Gebruikersbeheer.   Maar je moet ook de instellingen op de NAS goed hebben staan. De gebruiker moet de juiste machtigingen hebben tot de gewenste map. En bij de Gedeelde Map moet de juiste NFS-machtigingen staan.
    • @Tonskidutch welke vertaling moet ik voor dit bericht inschakelen? Kan hier amper chocola van maken.   @Jan Ambers Anyway, Win-10 laptop omsmurfen naar Win-11? Eerste filmpje volgen. Heb dat gedaan onder VMware als test en die draait nu laatste versie W-11   Backup heb ik ook niet gedaan, is ook zinloos want je wil niet terug naar W-10. Dus gewoon even je belangrijke bestanden op een externe schijf zetten.
    • Het begint er anders toch heel sterk op te lijken dat godsdienst niet in de grondwet hoort en dat steeds meer mensen zo denken. Daarnaast blijken bepaalde godsdienstige scholen er ook niet zo heel frisse ideeën op na te houden. En er iets aan doen kan niet want hé, vrijheid van godsdienst en godsdienstonderwijs.
    • Radio's (kabel) met de Giablue UHD 4K PRO, daar ben ik nu zelf achter gekomen. Scannen met kabeltuner (Ziggo) freq.402.000  sr. 6900  QAM 258. Dan komen ook de radio's in de lijst. Zelf een favoriet radio aanmaken in de favorietenlijst enz. 
    • 7.0°E 11663, V, 2000  FEC 5/6 KTV SNG (Harmonic)
  • Nieuwe aanmaken...