Ga naar inhoud


Satelliet-TV

Stel hier alle vragen over satellietontvangst


26.456 onderwerpen in dit forum

    • 2 reacties
    • 3,9k weergaven
      • Sat4all vriend
    • 5 reacties
    • 18,9k weergaven
    • Sat4all vriend

    Welke afstanden tussen LNB's A1,A3 en Hotbird op ronde schotel?

      • Sat4all vriend
    • 6 reacties
    • 12,7k weergaven
    • 1 reactie
    • 1,9k weergaven
    • Sat4all vriend

    LNB plaatsen.

      • Sat4all vriend
    • 11 reacties
    • 6,1k weergaven
    • 1 reactie
    • 5,4k weergaven
    • Sat4all vriend

    Sat TV streamen

      • Sat4all vriend
    • 9 reacties
    • 51,6k weergaven
      • Sat4all vriend
    • 11 reacties
    • 7,6k weergaven
  1. Demonstratie OpenPLI

    • 1 reactie
    • 3,8k weergaven
    • Sat4all vriend

    is het LNB of LNC?

      • Sat4all vriend
    • 4 reacties
    • 3k weergaven
    • Sat4all vriend

    pech met vrij zicht 1 2

      • Sat4all vriend
    • 25 reacties
    • 14k weergaven
    • Sat4all vriend

    Bitfoutfrequentie heel erg hoog!!

      • Sat4all vriend
    • 7 reacties
    • 41,3k weergaven
    • Sat4all vriend

    Aankoop advies HD tuner. 1 2

      • Sat4all vriend
    • 20 reacties
    • 8,7k weergaven
    • Sat4all vriend

    Muursteun met bodemplaat van 25 x 25 cm

      • Sat4all vriend
    • 11 reacties
    • 9,5k weergaven
    • Sat4all vriend

    Signaalsterkte 77% kwaliteit 0% 1 2

      • Sat4all vriend
    • 18 reacties
    • 66,3k weergaven
      • Sat4all vriend
    • 9 reacties
    • 7,2k weergaven
      • Sat4all vriend
    • 14 reacties
    • 18,5k weergaven
    • Sat4all vriend

    Badr 26°E signaal 26% t/m 50%

      • Sat4all vriend
    • 14 reacties
    • 6,7k weergaven
    • Sat4all vriend

    Langere kabels 1 2

      • Sat4all vriend
    • 21 reacties
    • 6,7k weergaven
    • Sat4all vriend

    geen signaal RTPi 10723H op hotbird.

      • Sat4all vriend
    • 1 reactie
    • 2,6k weergaven


  • Berichten

    • Zo zie je maar dat het heel belangrijk is hoe je de vraag stelt om ook meteen ook een goed antwoordt te krijgen. Maar ook dat soms een op het oog heel eenvoudige vraag een veel breder antwoordt nodig heeft dan wat je zou verwachten.
    • Mee eens dat je je gewoon aan de snelheid moet houden, maar ik word dagelijks, soms letterlijk, van de weg gereden door lieden die denken boven de wet te staan. Ja, ik wil ook graag 130 rijden, maar dat mag niet! Kost mij teveel zo'n bekeuring.   Verder is Waze geen flitspaal melder zoals Flitsmeister maar een van de betere navigatie apps. Google heeft deze niet voor niks gekocht (en ook al diverse functies in Maps overgenomen).   Verder verbaast het me wederom hoe een vraag of je als begeleider (dus de passagier?) een GSM/mobieltje in de hand mag houden (onder het rijden neem ik aan?) ontspoort naar een discussie over zoekgeraakte auto's en flitsmelders...
    • Behalve in Dld., Frankrijk en Zwitserland als deze bijrijder/passagier er een waarschuwing voor flitsers op heeft staan.
    • Waze is gewoon een prima routeplanner met zeer actuele meldingen voor files, stilstaande voertuigen en flitsers. Heel handig dus, gebruik hem al weer een paar jaar.   Nou begin ik je vraag te begrijpen. Mag de passagier een telefoon in de hand houden? Ja dat mag.
    • Inderdaad.  Als ik er zo naar terug kijk, waren die enorme masten op die schepen geen lang leven beschoren en zeker geen ingenieurs kunst.  Iedere ingenieur met kennis van krachten die optreden in zo’n mast zou moeten weten dat je op zo’n schip geen tuidraden weg kan spannen.  Dus onder een extreem steile hoek naar beneden is de benedenwaartse druk in de mast zo groot dat zo’n mast nooit lang stand houdt.  Dan staat ie ook nog op 3 poten die vast verankerd zijn op het dek van het schip waardoor bij de minste of geringste wind die hele mast ontzet raakt omdat er torso-krachten ontstaan.  Dat kun je tegengaan door de mast aan de voet weer op één punt te zetten. Al dan niet op een isolerende ronde keramische isolator.  Je kan je dan voorstellen dat bij een flinke storm zo’n mast juist ontworpen is om gelijk af te breken.  Daarom hadden al die schepen van Caroline met hun veel te hoge masten problemen met breuk. 
×
×
  • Nieuwe aanmaken...