Heeft hier iemand de goede Canaal Digital Config voor de oscam? ik krijg nu alleen rejeced ecm's:(
Kaart al een paar keer laten heractiveren door CD, en op NPO 1 maar er gebeurd weinig.
Nou, er lijkt geen haast te zijn. Play 4, 5 en 6 zijn inderdaad voorzien van DRM, maar die sleutels zijn nog makkelijker te verkrijgen dan te Googlen naar de Teletubbies.