Uit Drenthe!
Na verleden jaar een bezoek gebracht te hebben aan de Zuid-West hoek in Vlaanderen staat er deze week een bezoek op het programma aan de noord- oost hoek in Nederland.
De aanreis was vrijdag, met een tussenstop in Veenoord/Nieuw-Amsterdam.
https://www.vangogh-drenthe.nl/
Aldaar de fiets genomen om vanaf het van Gogh huis de Vincents dagtocht te fietsen, een rit van ruim 55 km.
Wat opvalt is de mooie natuur in het schitterende afwisselende landschap.
Een landschap met molens, kerkdorpjes, oude bruggetjes en veel vriendelijke mensen.
Na de fietstocht nog 35 km afgelegd over de Hunebed highway naar de uitvalsbasis voor de rest van de week.
Zondag staat er een excursie op het programma naar de bossen onder leiding van een boswachter.
Daarover later meer.
Vakantie in Nederland is zo slecht nog niet.