Ga naar inhoud

bellejt

Lid
  • Items

    5.235
  • Registratiedatum

  • Laatst bezocht

  • Dagen gewonnen

    22

Alles dat geplaatst werd door bellejt

  1. bellejt

    Vu+ FBC DVB-S2X tuners

    ff update gedaan en dit is de laatste die ik via openvix makkelijk binnenhaal : satellites.zip
  2. bellejt

    Vu+ FBC DVB-S2X tuners

    mss ff lezen wat ik schrijf en satelites xml kan je gewoon vanuit het menu in de image updaten
  3. bellejt

    Vu+ FBC DVB-S2X tuners

    Frans zegt twin tuner maar heeft er maar 1 geinstalleerd/geactiveerd in het image
  4. bellejt

    Vu+ FBC DVB-S2X tuners

    dan is er wat mis met je instellingen want ik zie maar 1 tuner van de twin A-H
  5. bellejt

    Vu+ FBC DVB-S2X tuners

    is dat een single tuner en weet dat dei ultimo kieskeurig is op de plaats van de tuners.Je kan toch via multiboot steeds simpel een ander image ff proberen en zeker satelites.XMl up to date houden(kan simpel via menu)
  6. als men je toch naar iptv duwt dan doden ze zichzelf want veel te duur bij hun en de jeugd kijkt geen tv meer maar netflix en company
  7. ga ff op ebay belgie en geef in dan vind je de amerikaan : button repair logitech harmony Vermits het briefpost is komt er niks bij van kosten en het filmpje kan je ook vinden
  8. was ook onverwacht/onaangekondigd te zien rechtstreeks op discovery science deze nacht
  9. bellejt

    Fransat hapert

    ARte zit gewoon FTA op 5W multistream. Heb je helemaal geen kaart voor nodig met de multistreams
  10. maar als de prijs daalt is er een negative spiraal dat vadertje staat in zijn pocket steekt en de regering is te stom om aan te passen omdat ze geld nodig hebben om vriendjes te betalen
  11. duitsland en belgie overwegen die belasting.Zou de enige goeie beslissing zijn om energie massale miljarden winsten wat af te boeken en gooi al die politici uit beheerraden dan zal het kunnen maar nu raken ze bonussen/Vroeger smeergeld genaamd op .Simpel een energie taks op geleverde energie belasten en je haalt miljarden op.
  12. bellejt

    Astra 2

    die zitten op de 28.2 11082 vrij
  13. de onderdeeltjes vind je wel in een doe het zelf of modelbouwwinkel voor een paar euro of als je tijd hebt spotgoedkoop bij ali. Adapters nog geen 1 euro daar
  14. ik bedoel op het losse deeltje messing buis dat je erin zet maar de oplossing met plastiek buisje diameter AAA en daarin een messing buisje gekleefd lijkt me veel beter.
  15. zou dan een plastiek buisje nemen waar batterij netjes in past en eentje met toch messing ipv een schroef.Geleid veel beter.Plasticard van modelbouw heb je in verschillende maten
  16. lipje op solderen dat het achter het klipje past
  17. als dat de massa kant is dan kleine messing buisjes
  18. bellejt

    Rakuten TV hulp nodig

    de NL speelt in belgie en is wel leuk om als extraatje te hebben.VPN niet nodig
  19. bellejt

    Rakuten TV hulp nodig

    werkt maar weinig interessant want gewoon allemaal kanalen en voor belgie ook alles in het frans.
  20. bellejt

    Rakuten TV hulp nodig

    geinstalleerd op openvix maar hoe krijg je een kanalenlijst te zien ? start op en heb belgie laten updaten maar zie enkel startscherm met rakuten op
  21. ze zitten constant te veranderen want zie af en toe gewoon seca verschijnen .De manier om je te dwingen naar hun brakke oplossingen dat je amper kan opnemen en doorspoelen
  22. bellejt

    Milaan-San Remo

    eurosport
  23. signaal is er wel maar wordt niet gedecodeerd (streaming werkt wel hier op het kanaal via test)
  24. 12128 is seca/mediagard codering eraf zie ik op de box
  25. Irak heeft indertijd veel maanden gehad om hun programma aan de buur te schenken .Soort helpt soort
×
×
  • Nieuwe aanmaken...