Ga naar inhoud


[TF7700/7710HDPVR] FIRMWARE NIEUWS


Sigma

Aanbevolen berichten

vraagje...

 

welke firmware was het laatste waar je de kanalen wél gewoon meteen genummerd over kon knallen ipv elk cijfertje zelf moeten bewerken?

 

die extra's zoals auto decoding en epg werkt toch net niet zoals ik dat zou willen dus die gebruik ik niet.

dan kan ik net zo goed gewoon die leuke optie als die kanalen lekker regelen nemen.

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 1.5k
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

  • 3 weken later...

na een aantal reboots kon de harddisk niet meer worden gelezen

reste mij de partitie te verwijderen op een pc hdd terug geplaatst en werkte de ontvanger weer.en van te voren een totaal niet werkende 7710 met beschadigde partitie.

dus als het niet meer gaat starten is dit het probleem en even de hdd eruit aan de pc koppelen en partitie verwijderen.

dan hdd weer plaatsen en formateren met de topfield.

alles werkt nu weer prima.

 

Zag nog wel op een duitse site firmware van juli 2009

 

iemand deze al een getest?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 maand later...

Hallo,

 

Nadat ik alle info in dit draadje zorgvuldig heb gelezen, vandaag de "Fastscan firmware 20090623130142tfd" van de site van Rebox in mijn TF7710PVR geïnstalleerd.

 

Installatie verliep vlekkeloos. Procedure gevolgd zoals o.a. hier genoemd.

Dus na installatie een fabrieksreset en de HD geformateerd, en tijdens installatie de CD card uit de CI gehaald. De extra opties zijn aanwezig en Fastscan werkt goed. Bevindingen tot nu toe:

 

EPG is waardeloos. Van slecht enkele zenders wordt de uitgebreide EPG getoond.

 

Webinterface is slecht te gebruiken. 9 van de 10 pogingen om de TF te benaderen resulteert in een spontane reboot.

 

Beide klachten worden genoemd in dit draadje en op andere fora, maar niet iedereen maakt hier melding van. Is het zinvol om de nieuwe FW opnieuw te installeren?

Als met name de EPG niet beter wordt ga ik weer terug naar mijn vorige FW. Dan is het maar jammer van de "Auto Decoderen" mogelijkheid.

 

Informatie van mijn TF7710:

 

Syst ID: 23331

Loaderversie: LT.02

Deviceversie: v2.0.21

Firmwareversie: TF-HSCB 7.0039

Laatste update: Jun 8 2009

 

Groeten

 

Bart

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi,

 

Ik heb net de EPG bekeken op mijn 2 andere Phiips DSR2212 ontvangers. Ook op deze ontvangers is het puinhoop met de EPG.

Nu kijk ik niet zoveel via deze ontvangers. 1 staat bij mijn dochter op de slaapkamer, de andere gebruik ik alleen op vakantie. EPG was op deze ontvangers altijd goed en volledig.

 

In grote lijnen komen de "gaten" in de EPG overeen met mijn TF7710. Op programmanr's 1 t/m 7 en 9 t/m 10 is op dit moment op zowel mijn TF7710 als mijn beide Philips DSR2212 ontvangers helemaal geen EPG te zien.

Het ziet er dus naar uit dat dit niet aan de nieuwe FW ligt, maar helaas weer aan Canal Digital...........................

 

Autodecoden vanacht uitgeprobeerd en ging goed.

 

Webinterface blijft hopeloos, alleen maar rebooten bij benaderen TF

 

Groeten

 

Bart

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja ok rebooten. Maar alleen bij schrijven naar de TF HD, bij het eraf halen was geen probleem (bijna 200GB)

Maar het nu terug plaatsen gaat met horten en stoten. En zal de lijst moeten na lopen want diverse bestanden hebben de reis door de UTP kabel niet overleeft en moeten opnieuw.

Het vreemde is ook dat na dat de TF stopt met de accepteren overdracht, hij probeert te rebooten maar dan wordt het venster op de TF 'zwart' en als ik dan op de uitknop druk krijg ik WAIT in het TF scherm. En moet opnieuw de TF aanzetten.

Bij het opstarten is hij Vastellen bestanden en mappen aan het checken.

Hoop nu alleen dat bij normaal gebruik straks dit probleem zich niet voordoet,

 

IK heb hehalve de nw FW (van ned dist) ook een nw green HD (WD 640 GB) erin geplaats.

Triumphs

 

Topfiled 4000 + 7700HDPVR

Link naar reactie
Delen op andere sites

 

Heeft niemand een idee hoe het komt dat bij de 2e keer installeren van dezelfde firmware de teller veel sneller naar 0 aftelt?

 

Ik heb trouwens nog een rare bug gevonden bij deze nieuwe firmware van Rebox± Bij het instellen van een timer moet je normaal gesproken o.a begintijd en de opnameduur invullen.

Bij mij is de opnameduur nu eindtijd geworden. Raar maar waar.

Ik vul dus bij begintijd in b.v. 12.30 u, en zie dan bij opnameduur 13.00 u. staan. Wanneer ik deze timer bevestig komt keurig in in timerlijst een opname van 0.30 u te staan.Ik kan dus nu nu bij opnameduur de eindtijd van een programma aangeven.

Iemand met dezelfde ervaring?

 

Groeten Bart

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb TP 7700HSCI firmware ID 23022 Op enkele Astra HD-zenders heb ik maar alleen klank ! (test Das Erste/test Zdf/ zender Arte)Heeft U daar een verklaring voor . Misschien kunt U mij helpen. Dank

 

alfa..

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...