Ga naar inhoud


[TF7700/7710HDPVR] FIRMWARE NIEUWS


Sigma

Aanbevolen berichten


  • Reacties 1.5k
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Hallo,

 

Ik heb helaas weer iets aparts met mijn TF7710PVR.

Nadat ik de nieuwste 'CD' Firmware van Rebox heb geladen doet zich een raar fenomeen voor bij opnemen via een timer.

 

Wanneer ik een opname programeer via een timer, en de TF staat op dat moment AAN gaat hij opnemen en schakelt op dat moment naar de betreffende opname. Tot zover niets aan de hand. Eigenlijk zoals het altijd was.

 

Maar.............. staat mijn TF UIT op het moment van de start van de timeropname gebeurd er niets. Dat wil zeggen de TF blijft uit en begint niet met opnemen. Als je daarna gaat kijken bij timeropnamen is de betreffende opname wel uit de timerlijst verdwenen. Maar het programma is niet te vinden in de lijst met opgenomen programma's.

 

Hierbij maakt het niet uit op welke tuner ik hem uit zet en met welke tuner ik een timeropname wil starten.

Ook maakt het niets uit of je via de EPG een programma opneemt of met de hand een timer insteld.

Ik heb alle mogelijke combinaties geprobeerd zonder resultaat.

Stroom is er af geweest gedurende minimaal 1 minuut.

 

Dit Forum em met name dit draadje goed doorgelezen, maar kan hier niets over vinden.

 

Herkent iemand dit? Het blijft een pracht apparaat, maar zo af en toe wordt ik er een beetje moe van.

 

Groeten Bart

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nog even een vervolg.

Tijdens het avondeten heeft mijn TF toch een timeropname opgenomen. Echter toen ik mijn TF aan wilde zetten bleken alle zenders verdwenen te zijn???

Een 'fastscan' was voldoende om de zenders weer terug te krijgen. Maar diverse instellingen waaronder 'AV settings' waren weer terug naar standard???

Uiteraard waren al mijn timer instellingen ook weer weg.

Om moedeloos van te worden.

Opnieuw een timeropname geprogrameeerd en TF uit gezet, maar helaas, weer geen opname!

 

Groeten Bart

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Omdat ik van niemand een tip of bevestiging van dezelfde problemen heb ontvangen, weer opnieuw de laatste "CD firmware" er op gezet. Voor een goed werkende Media Highway EPG moet de HD geformateerd worden.

 

Omdat ik geen zin had om al mijn opnames eerst op mijn PC te zetten heb ik geprobeerd op met FilZila de beide bestandjes met .dat extentie te verwijderen.

Ik kan alleen niet mijn TF benaderen met dat programma.

Het door mij gedownloade bestand is: FileZilla_3.3.0.1_win32-setup.exe. Deze versie moet o.a. werken onder Vista.

 

Ik heb in het dialoogscherm het juiste IP adres ingevuld, en het wachtwoord "0000". Verder kun je niets invullen in dat scherm behalve het poortnummer. Hier was standaard "14147" ingevuld.

Ik krijg echter steeds de melding "Trying to reconnect in 5 seconds

Error: Connection to server lost...". Zie ik iets over het hoofd?

Mijn TF is wel via de webinterface te benaderen.

 

Alvast dank

 

Bart Bouwmeester

Link naar reactie
Delen op andere sites

Port 14147 is de standaard admin poort voor Filezilla Server, weet je zeker dat je de client hebt gedownload/geinstalleerd?

 

Open anders eens een command prompt (dosbox).

 

c:\ftp 'ip-topfield' <ENTER> en kijk wat voor response je krijgt.

 

Grtz

JeDeJe

 

 

 

 

----------------------------

Clarke Tech ET-9000 E2, TF 7700HDPVR E2 Smartmouse, TF 7700HDPVR Titan smargo, HTPC met TT-3200-S2 en DVB-T, Visiosat A1-A2-A3-HB, SG-2100A, 78cm schotel.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi,

 

In het verleden is het mij wel gelukt maar heden ten dage lukt het niet meer.

 

Geen idee wat ik verkeerd doe. Ik heb immers al met succes een verbinding gemaakt.

 

Ik gebruik ook file zila de laatste versie maar bij bestand modem zie ik een internet adres staan van de topfield. de DHCP heb ik aan en uit gezet maar ik kan niet in de topfield kijken.

 

Ik draai met windows xp. kan iemand stap voor stap uitleggen hoe ik mijn bestanden kan overzetten?

 

Bedankt,

Gr,

Ed

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heren,

Ik vraag me af wat de laatste berichten met het onderwerp Firmware Nieuws te maken hebben.

Elke keer denk dat er nieuws is over de FW voor de TF7700 en dan blijkt het over volstrekt andere onderwerpen te gaan.

Graag hiervoor een nieuw onderwerp aanmaken of al de hiervoor bestaande gebruiken.

 

Mac Mini M2 2023 - iPad Air 2021 - Iphone XR - Apple TV 4 2021

Link naar reactie
Delen op andere sites

Uw antwoord van 9 nov. 15.25 uur op mijn forumbericht van 4 nov.De 3 vermelde fta Astra HD-zenders /frekw.11362 H/zijn toch niet CAM-gevoelig(zoals toch alle fta-zenders)Mijn ontvanger moet dan toch geen module voor die zenders dragen. Kunt U mij eventueel een andere oorzaak aangeven ? Dank vooraf.

 

alfa.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zijn er wel andere HD zenders die beeld geven?

 

(zie trouwens ook de reactie van Jurgen hierboven. Dit is niet zozeer Firmware news. Dus beter even een nieuw topic starten over dit specifieke probleem.)

VU+ Solo2,

VTI

Visiosat BIG Bisat met Alps op 28,2E; 23,5E; 19,2E; 13E; 5E; 1W; 5W; 15W

Link naar reactie
Delen op andere sites

Stap voor stap uitlegggen kan ik ook niet. Ik zelf heb de DHCP op mijn Topfield uitgezet.

vervolgens heb ik de Topfield een ip-nummer gegegeven, en hetzelfde nummer ook in de router gezet.

 

Een en ander heeft te maken met welke router je gebruikt en hoe je lokale ip-nummers hierop aanmaakt. Dat zul je eerst moeten weten. Vervolgens moet je in de handleiding van de Topfield kijken hoe je een ip-nummer opgeeft.

 

Geef wat meer informatie zou ik zeggen - misschien dat we er dan uitkomen.

 

Ronald Gebhardt

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...