Ga naar inhoud


[TF7700/7710HDPVR] FIRMWARE NIEUWS


Sigma

Aanbevolen berichten

Origineel bericht van: Cooter

In Topset 2.0 in het Tools menu > Options > Preferences :
en dan advanced mode aanvinken.
zou moeten werken

Inderdaad, dat was het.
Omdat ik wist dat het wel ergens stond heb ik wel 3 keer onder Options gezocht maar gewoon weg 3x overheen gekeken.
In elk geval bedankt.
Ik ga trouwens niet alle zender hernummeren maar alleen die zenders die mijn vrouw kijkt en dan ben ik denk ik snel klaar want verder als BVN komt ze niet.

Mac Mini M2 2023 - iPad Air 2021 - Iphone XR - Apple TV 4 2021

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 1.5k
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Origineel bericht van: Toho_NL
Even een vraagje n.a.v. dit bericht.

Laat eerst nog even weten welke ontvanger jij gebruikt want ik kan wel mijn bevindingen schetsen m.b.t. de 7700 maar dat zou t.o.v. de 7710 best afwijkend kunnen zijn.

Mac Mini M2 2023 - iPad Air 2021 - Iphone XR - Apple TV 4 2021

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: gifre
Vanacht is alles prima verlopen met de Auto decodeerfunctie.

Bij mij functioneert de Auto decodeerfunctie nog niet.
Ik heb de functie in het Menu op 'Aan' staan, de starttijd op 02.00 uur en de decodeertijd op 2 uur.
Gisterenavond AWT op RTL8 opgenomen maar vanmorgen was er niets gedecodeerd.
De display van mijn TF stond op zwart hetgeen erop leek alsof de TF uitstond maar dat was niet het geval.
In feite stond de TF op 'Wait'.
Nu zou de status 'Wait' ook veroorzaakt kunnen zijn door het niet goed afsluiten van het gisterenavond via de timer opgenomen programma AWT.
Ik ga vandaag wel een programma handmatig opnemen en dan kijken of dit vannacht wel automatisch wordt gedecodeerd.
De EPG functioneert nog steeds prima en nadat ik de eerste 40 kanalen van de zenderlijst voor mijn vrouw had voorzien van de juiste kanalennummers zijn we eigenlijk tevreden over deze versie.
Bij mij gaat het zappen en alle overige zaken zoals voordien met de vorige versie.

Mac Mini M2 2023 - iPad Air 2021 - Iphone XR - Apple TV 4 2021

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nee, dat niet maar wat is hieraan dan nog automatisch als ik toch eerst weer een handmatige handeling moet verrichten?

In praktijk betekent dit dat ik eerst moet wachten totdat het programma volledig is opgenomen en dan op de REC knop drukken.

Meestal lig ik dan al op een oor.

Dit wordt dus weer de volgende morgen handmatig kopiëren.

 

Mac Mini M2 2023 - iPad Air 2021 - Iphone XR - Apple TV 4 2021

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik had gisteravond drie opnames die gedecodeerd moesten worden, twee daarvan had ik een "AD" markering gegeven. Vanmorgen was de ontvanger gewoon uit en bleken de twee gemarkeerde opnames verwerkt te zijn. De andere stond nog gecodeerd in de lijst.

 

Het zou inderdaad handig zijn als de instelling "Automatisch Decoderen / Aan" ook daadwerkelijk alle gecodeerde opnames codevrij zou maken. Bij langere afwezigheid is deze manier van decoderen natuurlijk zinloos.

 

Gedraagt de software zich hetzelfde in de 7710?

 

Groet,

Marcel

DM8000HD OpenPli v2.1

 

TF5000PVR FW: 08-08-07 / Aston Dual 1.07

Taps: Silverline 0.4 / TF5000 Display v1.40a / RecCopy 4.4

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: gifre
Controleer abbonement is weer ruim terug.

In tegenstelling tot het door gifre genoemde teruggekeerde probleem kan ik alleen maar roepen dat dit probleem bij mij juist verdwenen is nadat ik de nieuwe FW had geplaatst.
Als ik met de vorige FW enige tijd tussen ongecodeerde zenders had gezapt moest ik de TF regelmatig uit- en weer aanzetten om daarna de gecodeerde CD zenders weer te kunnen ontvangen.
Dit was overigens niet altijd het geval en gebeurde volledig willekeurig zonder enige lijn te kunnen ontdekken.
Na 3 dagen testen heeft zich dit probleem nog steeds niet voorgedaan.
Zou het nu toch eindelijk goed komen?

Mac Mini M2 2023 - iPad Air 2021 - Iphone XR - Apple TV 4 2021

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb de nieuwe software op mijn TF7710 geïnstalleerd en volgens mij is het nu niet meer mogelijk om een 4:3 uitzending ook als dusdanig te bekijken. Volgens mij kwam dit wel vaker voor als er een nieuwe firmware kwam (dat dit niet meer werkte), hebben andere mensen hier ook last van?

 

De Schermverhouding staat ingesteld op 16:9 en het Beeldformaat op Volledig. Het Video Format staat ingesteld op Automatisch1/576I.

 

Groeten,

 

Toho_NL.

2x Dreambox 8000 HD PVR / 1x Newnigma2 V3.3.2 & 1x Newnigma 2 V4.0 beta

1x Dreambox 800 HD se / Newnigma2 V3.3.2

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...