Ga naar inhoud


nieuwe zenders op de nieuwe astra astra 23.5 van canaldigitaal.


michel130

Aanbevolen berichten

En nog fijner: Helemaal geen citaat, tenzij je echt een aantwoord geeft waarbij dit nodig is.

 

Ook ik heb nu eindelijk beeld. Maar, NIET met een ASTON 1.05. DIe kan ik aan de kat opvoeren. Had nog een MagicCAM met TETRA 1.00 liggen. Echter, hierin werkt mijn Season interface weer niet.

 

Dus combi HUMAX 1000, MagicCAM werkt.

 

Ook kan ik dat probleem nadoen van die persoon die al bij Canaal Digitaal aan de telefoon heeft gehangen omdat hij alleen maar gekleurde blokjes heeft. ALs ik de CAM in het onderste slot van de HUMAX doe heb ik dit. ALs ik de MagiCAM in het bovenste slot stop, werkt alles prima. Stop ik nu m'n IRDETO in het onderste slot, dan kan ik hiermee wel prima naar EXQI en HD1 kijken. Maar wordt de ontvanger en/of CAM nu warm, dan krijg ik ook weer dat blokjes probleem als ik weer naar NGC HD en/of BRAVA ga kijken. Trek ik de Irdeto erdan weer uit, heb ik meteen weer goed beeld.

 

Conclusie: Het wordt nu echt tijd dat de Dreambox 800 of 8000 leverbaar wordt, want dan kan die HUMAX incl ASTON bij de vuilnisbak.

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 316
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

ik had gelezen op de alsat.be site dat de DB800 binnenkwam in de 3de week van april,

dus volgende week,

ben eens benieuwd of dit zo is,heb nog nergens iets van gelezen.

is heel erg stil nog,

in de noorse delen hebben er al paar mensen de ontvanger,

werken ze per landsgedeelte van uitgeven ????

Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2) - T90 met 8 lnb's.

Tiny audio M7+, konig ANT-UV11L-KN en versterker konig ANT amp kit-10,

Konig FTA20

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hier loopt alles zonder problemen, zal even mijn setup door geven.

HTPC AMD x2 6000+, ATI HD3850, Skystart HD kaart met CI interface. CAM Aston module 2.1800. 45cm Multytenne. Tecnisat TV Center software. via HDMI aangesloten op een 46" fullHD Samsung. Retestrak vloeiend beeld.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: rai

Ook ik heb nu eindelijk beeld. Maar, NIET met een ASTON 1.05. DIe kan ik aan de kat opvoeren. Had nog een MagicCAM met TETRA 1.00 liggen. Echter, hierin werkt mijn Season interface weer niet.

Dus combi HUMAX 1000, MagicCAM werkt.



@rai
Wat ben ik blij met jou bericht, ik heb geen Humax maar een Kathrein maar ik kreeg alleen geluid met 4-5 verschillende ci modules, ucas 3.0, ucas 3.1, MM penta 1.20,Aston 1.05, Xcam en ook nog een Jokercam met Kamilz geprobeerd.

Even tetra op de MM gezet en hoera ik heb ook beeld!!!
Mag ik je hartelijk danken, ik dacht er al aan om een nieuwe ci module te gaan kopen maar nu wacht ik maar even. laugh
Link naar reactie
Delen op andere sites

Mensen met humax, heb je ook geprobeerd om de gumax op te starten zonder een ci-module erin, kanaal kiezen van brava en dan module(cds ci) met kaart erin.

Op de pace hd ontvanger werkt dit goed.

als ik opstart met module erin, helaas blokjes beeld op de kanalen van hd1, astra hd, brava en ngc hd. tevens moet je ook rekening houden, dat niet elke ontvanger goed met alle modules om kan gaan, soms werken bepaalde modules slecht op bepaalde ontvangers.

ja ligt het dan aan de module of aan de firmware van de ontvanger.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast jongkind

Hi Robin,

Je hebt dezelfde ontvanger en module als ik. Waar vind jij LuxeTV HD? Hoe bewerk je de transponder? Heb al van alles geprobeerd, maar krijg uitsluitend de Luxe TV SD.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast twister11

ik heb ook humax 1000 met een mediaguard cam en krijg ook alleen blokjes beeld bij de nieuwe zenders ook maar een magic can bestelen of is er nog een andere oplossing?

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Soundwork
Origineel bericht van: twister11
ik heb ook humax 1000 met een mediaguard cam en krijg ook alleen blokjes beeld bij de nieuwe zenders ook maar een magic can bestelen of is er nog een andere oplossing?


Aha, als ik het dus goed begrijp is hier dus geen één persoon die een Humax HD ontvanger heeft met een MediaGuard CAM en goed beeld??
Want ik denk namelijk ook dat het in de CAM module zit. Of anders gezegd: de CAM in combinatie met de Humax ontvanger. Want in de Philips ontvanger doen ze het uiteraard wel he, anders zou CDS zichzelf in de vingers snijden.
Link naar reactie
Delen op andere sites

@Rai,

 

Supertip!!!

 

Net als Aart44 heb ik nu beeld op Brava dankzij de Magic+Tetra.

 

Heeeeel erg bedankt!

 

Ff offtopic:

De Season werkt niet in een MM omdat een MM geen vaste frequentie heeft.

Die wordt bepaald door het kaartje dat je er in steekt.

Je kunt de MM wel "foppen" door even een kaartje in de Season te

steken(een Fun oid).

Moet je natuurlijk wel een Season-2 hebben.

Mvg, wammes.

Ik lees veel dus ik hoef niet veel te posten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zoals ik eerder al heb vermeld, na een derde poging tot registratie voor gratis uitproberen tot 15 mei had ik wel geluid maar geen beeld.

Ik heb CD gebeld, en daar werd mij gezegd dat mijn smartcard nog niet geregistreerd was voor deze proefperiode!?

Toen ik vroeg of het misschien aan de CAM kon liggen, kon men daar geen uitspraak over doen, omdat de Topfield 7700HDPVR geen door CD goedgekeurde ontvanger was.

Ik moest me nog maar eens opnieuw registreren, dat heb ik dus gedaan, en 3x raden: nog steeds geen beeld!

Arnold, Topfield PVR 4000, Topfield 7700HD PVR, Sony KDL40W2000, Astra1, Astra2/Eurobird, Astra3, Hotbird

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...