Ga naar inhoud


[TF-77x0HDPVR] Algemene discussie: Hardwaremodificatie TF-77x0HDPVR


Murdock

Aanbevolen berichten

Tot op heden werkte de powercam goed, echter nu dezelfde problemen als Aston zappen van fta naar CD zender melding geen of gecod..... Het blijft een geklungel!!

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 465
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Origineel bericht van: jan500
Tot op heden werkte de powercam goed, echter nu dezelfde problemen als Aston zappen van fta naar CD zender melding geen of gecod..... Het blijft een geklungel!!

Jan500,
Ook voor jou geldt dat jij jezelf en anderen enorm helpt als je wat concreter bent.
Zo weten we niet of je de HW modificatie al hebt laten uitvoeren, welke FW versie en HDD jij gebruikt?

Mac Mini M2 2023 - iPad Air 2021 - Iphone XR - Apple TV 4 2021

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: aquasat
powercam werkt niet goed met een HW geupdate topfield.
De TVV cam werkt nu welgoed.

Aquasat,
Ik heb even een poging gedaan om in jouw vorige berichten het door jouw gebruikte type 77xx te achterhalen maar zonder succes.
Kun je nog even opgeven op welke ontvanger de PowerCam nu niet meer goed werkt.
Want ik krijg nu wel degelijk het gevoel dat veel problemen zijn gekoppeld aan de gebruikte CAM, de HW upgrade en het type ontvanger.
Het vreemde is dat na de HW upgrade de PowerCam niet meer goed functioneert.
Dit zou te maken kunnen hebben met het feit dat de PowerCam geen officiële Seca licentie heeft en na deze na CD updates en / of HW upgrades niet meer goed functioneert.
Bij Aston ligt dit anders omdat Aston zelf Seca ontvangers bouwt en daar de expertise dientengevolge wel aanwezig is.
Dit zou ook kunnen verklaren dat mijn Aston 1.07 (op een enkele hik na) na de HW upgrade nu wel goed presteerd.
Wellicht is bij de HW upgrade een onderdeel vervangen waardoor betere toleranties beschikbar komen om de SECA codering beter te doen verlopen.

Mac Mini M2 2023 - iPad Air 2021 - Iphone XR - Apple TV 4 2021

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Jürgen

Dit zou te maken kunnen hebben met het feit dat de PowerCam geen officiële Seca licentie heeft en na deze na CD updates en / of HW upgrades niet meer goed functioneert.


Ik heb de Powercam Pro er nu zo'n 1,5 maand inzitten en heb dus 2 keer een CD (maand)update gehad. Heb geen HW update gedaan. Sinds de 2 laatste firmware updates werkt hij vlekkeloos.

Als jouw denkwijze waar zou zijn, dan zou het de HW update moeten zijn.

Groet, Alfons
Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Alfons Verbiest

Ik heb de Powercam Pro er nu zo'n 1,5 maand inzitten en heb dus 2 keer een CD (maand)update gehad. Heb geen HW update gedaan. Sinds de 2 laatste firmware updates werkt hij vlekkeloos.
Als jouw denkwijze waar zou zijn, dan zou het de HW update moeten zijn.
Groet, Alfons

Ok, dus weer een bevinding die ten positieve afwijkt van andere gebruikers.
Ik ben nog niet overtuigd dat dit alleen aan de HW upgrade zou kunnen liggen maar meer aan de combinatie van welke CAM je gebruikt en of je de HW upgrade al dan niet hebt uitgevoerd.
Zo heb ik de HW upgrade wel uitgevoerd, gebruik de Aston 1.07 en heb geen problemen.
WBL heeft op zijn 7700 de HW upgrade niet uitgevoerd, gebruikt eveneens de Aston 1.07 en heeft wel problemen.
Jij hebt op jouw 7700 de HW upgrade niet uitgevoerd, gebruikt de PowerCam Pro en hebt geen problemen.
Ik ben razend nieuwsgierig hoe het overzicht van Sigma eruit komt te zien want daar worden de verschillen waarschijnlijk nog duidelijker. Ik hoop dat veel leden met dit voorbereidende onderzoek meedoen.

Mac Mini M2 2023 - iPad Air 2021 - Iphone XR - Apple TV 4 2021

Link naar reactie
Delen op andere sites

nou hier even een update

 

er zijn tot nu toe vijf mensen die mij een PM hebben gestuurd...

 

krijg de in druk dat het hier allemaal bla bla is?????????

 

begrijp mee niet verkeert ik wil het graag doen maar met 5 PM's gaat dat echt niet lukken

 

kort om dit gaat dus niet werken,jammer maar hier ga ik dus energie in steken Sorry Sorry.

 

ook zijn er hier mensen die op een andere forum andere dingen zeggen en als je dan via de PM vraagt wat of ze daar mee bedoelen krijg je geen antwoord,nou zo gaat het dus niet werken.

 

eerlijkheid boven alles dat is mijn moto

 

 

 

Mvrgr Sigma

DM8000HD-PVR/DvD_DM7020HD-V2_DM800Se-V2_DM525

Harddisk Samsung 2TB__Tuner A :draaibaar Tuner B :vast Tuner C Tuner D

Vantage 8000 S TWIN HDTV PVR

Link naar reactie
Delen op andere sites

geef ééns antwoord op je PM voor dat je hier antwoord geeft

 

Mvrgr Sigma

DM8000HD-PVR/DvD_DM7020HD-V2_DM800Se-V2_DM525

Harddisk Samsung 2TB__Tuner A :draaibaar Tuner B :vast Tuner C Tuner D

Vantage 8000 S TWIN HDTV PVR

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Sigma
...er zijn tot nu toe vijf mensen die mij een PM hebben gestuurd...

Sigma,
Daar was ik al bang voor.
De klagers roepen te pas en te onpas, vaak ook nog ongenuanceerd, wat er wel allemaal fout is maar op verzoek heldere informatie naar een centraal punt sturen is schijnbaar teveel gevraagd.
Zo komen we natuurlijk nooit achter wat nu de werkelijke problemen zijn.
Laat ze maar rustig verder mekkeren, ik vind het verder wel goed want mijn TF7700 functioneert uitstekend.
Een fijn weekend toegewenst.

Mac Mini M2 2023 - iPad Air 2021 - Iphone XR - Apple TV 4 2021

Link naar reactie
Delen op andere sites

ja ik vind het jammer dat het zo moet ik heb met WPW afgesproken dat ik het een week geef als ik dan verdoende info is doe ik er wat mee.

 

laat die helden aub naar het andere forum gaan daar worden ze net zo behandeld als dat ze zelf doen.

Mvrgr Sigma

DM8000HD-PVR/DvD_DM7020HD-V2_DM800Se-V2_DM525

Harddisk Samsung 2TB__Tuner A :draaibaar Tuner B :vast Tuner C Tuner D

Vantage 8000 S TWIN HDTV PVR

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Henri Aalten
Origineel bericht van: Sigma
ja ik vind het jammer dat het zo moet ik heb met WPW afgesproken dat ik het een week geef als ik dan verdoende info is doe ik er wat mee.

laat die helden aub naar het andere forum gaan daar worden ze net zo behandeld als dat ze zelf doen.


Laten wij nu afspreken, dat wij de gevraagde gegevens sturen naar
PM, Sigma, en wel binnen een paar dagen.

Dan kan hij ermee naar Topfield.

Laten wij blij zijn, dat Sigma dit wil doen !!!
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...