Ga naar inhoud


TVV gaat veranderen van transponder binnenkort en HDTV nieuws


digitaal kijker

Aanbevolen berichten

kan me niet indenken dat ze voor de grap een nieuwe transponder gaan huren voor de TVV zenders,

zou een beetje te duur uitkomen denk ik.

heb vandaag eens gecheckt en zie dat de TVV zender alleen now en next hebben met die EPG versie van TVV.

Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2) - T90 met 8 lnb's.

Tiny audio M7+, konig ANT-UV11L-KN en versterker konig ANT amp kit-10,

Konig FTA20

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 114
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Gast satfreak07

Als je met een philips 2211 een nieuwe zenderscan doet leest hij dan de nieuwe transponder al in of is het nog de oude transponder en moet je wachten tot in april?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ligt er nogal aan wat voor ontvanger je hebt. Als je een Philips goedgekeurde CDS-ontvanger hebt, kun je het beste na 1 april, als de andere TVV-transponder wordt uitgeschakeld, de nieuwe CDS-zaplijst inladen (menu, kies optie 5, kies optie 1)... smile Dan zou de nieuwe transponder wel moeten zijn toegevoegd aan de zaplijst...

Link naar reactie
Delen op andere sites

intussen heb ik de nieuwe transponder netjes ingeladen in mijn dreambox7025 en alles gaat naar wens (behalve de EPG die nog niet helemaal op punt staat met enkel de now&next).

 

Maar ik heb problemen als ik zap vanaf een andere transponder naar een vlaamse zender: krijg ik altijd de melding "afstemmen mislukt". Als ik dan even zap naar een nederlandse zender en terug, lukt het wel.

 

Ik heb mijn nieuwe zenderlijst al 2x ingeladen en ook de dreambox herstart, maar het probleem blijft wel met deze nieuwe transponder.

 

Iemand een ideetje? Want zolang dit niet opgelost geraakt, kan ik mijn spongebobSettings niet vrijgeven.

dreambox 8000 2TB | 4x dvbS2 | image LT6 v5 | LG SL9000 LED47

visiosatG4 | 4x Spaun 411 4/1 | quadALPS | 13-19-23-28

TV Vlaanderen | Canal Digitaal | Sky UK | Telesat | CanalSat

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: spongebob
Iemand een ideetje? Want zolang dit niet opgelost geraakt, kan ik mijn spongebobSettings niet vrijgeven.


Jouw probleem heeft niks met de zenderlijst te maken, is een 7025 probleem. Lees dit draadje maar eens door: KLIK

Dreambox 8000HD, Xtrend et5000 & et9000, Qnap 209-II Pro 2Tb,Wavefrontier T 90,Stab HH120 Triax 78 cm, Triax 78 cm CDS Duo LNB

Member of the PLi team

Link naar reactie
Delen op andere sites

beste is te wachten tot ze het melden in hun nieuwsbrief,de vernieuwde EPG zijn ze ook mee bezig,maar als die dezelfde foutjes heeft als bij CD dan zou ik daar ook mee wachten.

ik wil niet instaan voor de nodige problemen op de ontvangers die TVV verkoopt. (goedgekeurde)

 

Origineel bericht van: satfreak07
Als je met een philips 2211 een nieuwe zenderscan doet leest hij dan de nieuwe transponder al in of is het nog de oude transponder en moet je wachten tot in april?

Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2) - T90 met 8 lnb's.

Tiny audio M7+, konig ANT-UV11L-KN en versterker konig ANT amp kit-10,

Konig FTA20

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik heb een maxplus hts2100 s dus weet niet precies hoe dat zit met dat laden.waar zou ik daar achter kunnen komen hoe ik dat precies moet doen en ga je dit ook moeten doen?waarschijnlijk ga je anders na 1 april zonder beeld vallen of niet?

Link naar reactie
Delen op andere sites

ze zullen wel een maandje tijd geven voor de mensen te laten overgaan naar de nieuwe transponder,

zou tegen mei dan gedaan zijn op de oude transponder denk ik.

het zou al moeten lukken dat het op een maand tijd nog niet gelukt is. wink

Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2) - T90 met 8 lnb's.

Tiny audio M7+, konig ANT-UV11L-KN en versterker konig ANT amp kit-10,

Konig FTA20

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het is met zekerheid dat TV Vlaanderen van frequentie verhuist. Heb dit vanmorgend door tvv te horen gekregen. De tvv goed gekeurde tuners zouden de nieuwe frequentie inladen bij de het zender zoeken.

Er werd ook bevestigd dat de EPG in orde gebracht word.

 

mvg

Link naar reactie
Delen op andere sites

probleem is gekend,

is omdat ze voorlopig op de nieuwe transponder de beelden doorsturen vanuit de mobiele wagen die in hilversum staat die ook de zenders van de nederlandse publieke omroepen doorstuurt die op 23.5 uitzenden wink

 

Origineel bericht van: Gene 1225
Ik heb het nu een drietal dagen in gebruik : stel een probleem vast bij de radiozenders : soms wel en soms geen klank , uiteraard de radio 1 en 2 van VRT via TVV .

Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2) - T90 met 8 lnb's.

Tiny audio M7+, konig ANT-UV11L-KN en versterker konig ANT amp kit-10,

Konig FTA20

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...