Ga naar inhoud


EPG hopeloos in de war?


Davev

Aanbevolen berichten

Ik wil zeker niet negatief klinken maar dit is nogmaals een bewijs dat ze bij TVV totaal niet wakker liggen van de EPG of de huidige problemen die er zijn (meerdaagse EPG bij o.a. Arion ontvangers).

 

 

- VU+ Duo met OpenPli, TVV Basic+ abo --> Basic Light

- Triax 78 met multiblock 13-19,1-23-28,2

- Panasonic TX-P46G10 full HD.

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 149
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Dit is al jaren zo, iedere keer bij wisseling van zomer-en of wintertijd.

 

Het is ook de enige provider die dat heeft, elke andere loopt het gewoon goed.

 

Ik zit ook bij een Nederlandse Kabel provider en ook daar ging het gewoon goed.

 

In een woord DRAMA!

1x DM 8000HD Open-Pli 4.0 en 1x VU+ Ultimo 4K VTI
Wavefrontier T90 -  0,8W - 4,8E - 9,0E - 13E -16E - 19,2E - 23,5E - 28,2E
Sony 65XD8599 4K Android TV

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Paullo
Geen paniek. Het probleem is bekend bij CDS en er wordt aan gewerkt.

Greets


dit probleem is begonnen rond april dit jaar... dus werken ze er aan??? dan toch niet echt snel zo te zien.

Inplaats van stomme reclame te maken met eddy zouden ze beter eerst zorgen dat alles terug werkt en zo via de mond reclame meer klanten krijgen, nu gaan er veel klanten naar de teleslet of indi want daar is teminste een goede epg.

Sab multiswitch 17/8  GT-U3X38 DVB-T  UHF antenne   Maximum e85   4 * LNB Titanium QUATRO multiswich
3* Xtrend ET 4000 en 1 gigableu HD quad plus met 3 tuners DVB-S2

Belgacom TV
Samsung LE40C750 LCD

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Paullo
Het probleem met het uur verschil is bekend, de rest geen idee.

Greets


Lees deze treat dan eens goed door...

bij de arions werkt de epg helemaal niet of soms wel en dan weer niet...

Nu bv geen epg op de vlaamse maar niet op de nedrlandse... wel zonder info want dat werkt nergens...

soms wel epg op de nederlandse maar dit verdwijnt dadelijk als je scorlt...

De rest lees eens echt deze berichtenlijn na sinds april...

raar dat het op de arion niet werkt (goedgekeurde ontvanger) wel op een dreambox of een andere niet goedgekeurde...

één troost blijkbaar is het bij CDS ook al een probleem zie daarvoor Waarom wijkt CD af van de standaard EPG ?

Sab multiswitch 17/8  GT-U3X38 DVB-T  UHF antenne   Maximum e85   4 * LNB Titanium QUATRO multiswich
3* Xtrend ET 4000 en 1 gigableu HD quad plus met 3 tuners DVB-S2

Belgacom TV
Samsung LE40C750 LCD

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb een dreambox 7000 en hier is men epg ook omzeep... Het is zo, dat ik altijd maar de epg kan zien van het geen dat bezig is en hetvolgende programma.

En als ik dan naar canaal+ NL kijk, daar krijg je zelfs de epg van de volgende dagen.

Ligt het nu aan tvvlaanderen???

 

Wat ik nu wel gemerkt heb, kan er naast zitte, maandje terug zat ik bij een vriend die had een dreambox800 en kon wel deftig zijn epg zien op tvvlaanderen.

dm800hd, dm8000, wdtv live, multytenne 45 twin.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Triss
Heb een dreambox 7000 en hier is men epg ook omzeep... Het is zo, dat ik altijd maar de epg kan zien van het geen dat bezig is en hetvolgende programma.
En als ik dan naar canaal+ NL kijk, daar krijg je zelfs de epg van de volgende dagen.
Ligt het nu aan tvvlaanderen???

Wat ik nu wel gemerkt heb, kan er naast zitte, maandje terug zat ik bij een vriend die had een dreambox800 en kon wel deftig zijn epg zien op tvvlaanderen.


Triss,

Ga eens in het geavanceerd menu kijken, er staat een optie MHW EPG. Zet deze aan. Zap naar ned1 of een andere zender van deze transponder (12515H). Zap daarna terug naar bv. één. Nu zou je normaal een EPG van 3 dagen in de toekomst moeten hebben.
Spijtig dat je het ommetje naar ned1 moet maken.

succes
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Er zou een firmware update zijn die de problemen met de Arion en TVV/CDS EPG oplost. Je vindt deze op de site van ***geen-reclame***.nl onder de Arion support wink

Link naar reactie
Delen op andere sites

Goeie tip. Mijn EPG deed het weliswaar alweer, maar inderdaad blijkt er voor de Arion 9300CD een nieuwe firmware te zijn, die overigens nog steeds nummer 209B heeft, maar met de toevoeging EPG fix. Geïnstalleerd, en 't werkt nog steeds. Tweedaagse EPG. Ook nieuwe firmware voor andere Arions trouwens. Ik post dit ook in het Arionforum.

TV Vlaanderen Duo LNB Twin

B&R 65

VU+ Solo2

M7 SAT801 (niet in gebruik; reserve)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...