Ga naar inhoud


EPG hopeloos in de war?


Davev

Aanbevolen berichten

tiens, zeer bizar.. ik heb blijkbaar dezelfde versie en had ook een factory reset gedaan en momenteel werkt de EPG niet... mad Ik zal dit w-e nog maar eens de firmware opnieuw downloaden en opnieuw alles beginnen configureren cry

(misschien dat er nog een tussentijdse update is geweest.. de soft die ik gedownload heb was diegene die vanaf het eerste uur beschikbaar was crazy) In ieder geval bedankt voor de info !

VU+ Duo/Solo2- TVV/CD/TNT SAT

4 x Twin LNB (Astra 13/19/23/28)

Triax 78 Cm

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 149
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

 

Ik ben ook vreselijk aan het klungelen geweest met die EPG

Ik heb de 9300PVR

 

Nieuwe firmware 209B geladen met fastscan.

Factory reset gedaan.

En daarna de EPG geactiveerd in het menu.

Maar pas toen ik (ook op zelfde Mediahighway EPG page) de home transponder frequentie gelijk had gemaakt aan de transponder frequentie op de Antenne Settings page (bij mij 12515/H/22000)

werkte bij mij de EPG.

Pffff

 

 

 

 

RE-8000HD PVR; L1.54; OCTAGON V11170; Samsung UE40D8000LEDTV FW1029; WD 640GB USB HDD; BISAT G3C; 3 x ALPS Twin ; 2 x DISAqC 1.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weken later...

Bij mij werkt het ook niet.

Ik heb zelfs een oude versie 2097 erop gezet om daarna terug te keren naar de nieuwste versie 209B van de niet nader genoemde site.

Ik heb zelfs dat met die astra3 zenders gedaan.

 

Helaas werkt het nog altijd niet.

 

Wie kan helpen?

Ik wordt er gek van.

Mijn ontvanger 9300 is wel degelijk de CD versie.

Arion AF-9300 CD met originele TV-Vlaanderen Cam en Aston 2.18. Visiosat Bisatellite G4 QUADRO.

Link naar reactie
Delen op andere sites

bij mij werkt het ook nog niet.. ooit zal er nog wel eens een update komen zeker ? ergens in een andere draad had ik gelezen dat arion ermee bezig zou zijn.. ??..???

hoop doet leven.. al moet ik zeggen dat men wel veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel geduld moet hebben

VU+ Duo/Solo2- TVV/CD/TNT SAT

4 x Twin LNB (Astra 13/19/23/28)

Triax 78 Cm

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb er zelfs gisteren speciaal m'n harde schijf voor geformatteerd, factory reset, harde schijf format en daarna cold reboot.

Tot m'n verbazing had ik deze avond terug een iets uitgebreidere EPG.

Ik vrees alleen dat morgen (bij een nieuwe herlading) het spelletje opnieuw zal gedaan zijn. Waarom schakelen die CDS & TVV gasten niet over op een open standaard? Bij de Duitsers vliegen de programma's netjes binnen op de EPG.

 

 

 

- VU+ Duo met OpenPli, TVV Basic+ abo --> Basic Light

- Triax 78 met multiblock 13-19,1-23-28,2

- Panasonic TX-P46G10 full HD.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Laat je even weten of het stand houdt ? Ik heb wel niet veel zin om alles te gaan formatteren (factoryreset heb ik al gedaan, zonder al teveel resultaat), maar ja, als dat een oplossing is voor de ellende, dan moet het maar....

VU+ Duo/Solo2- TVV/CD/TNT SAT

4 x Twin LNB (Astra 13/19/23/28)

Triax 78 Cm

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wacht voorlopig maar om alles te formatteren.

Bij m'n instellingen van m'n Arion haalt hij de nieuwe EPG op rond 17:00.

Heb daarnet eens gekeken en heb enkel de programma's tot begin volgende nacht nog.

 

Ligt dit nu aan TVV of is die firmware van de Arion dan zo slecht qua EPG dan?

Voor de rest is dit wel een prima ontvanger.

 

 

 

- VU+ Duo met OpenPli, TVV Basic+ abo --> Basic Light

- Triax 78 met multiblock 13-19,1-23-28,2

- Panasonic TX-P46G10 full HD.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weken later...
Origineel bericht van: Brambo's
Ik heb al sinds een tijdje geen meerdaagse EPG meer op m'n Arion.
Nogmaals m'n oprechte dank aan TVV voor hun geknoei crazy


Hier ook alleen een now-next EPG bij de CDS/TVV-zenders met de MaxDigital. Ik heb ook nog geen 7 daagse EPG gezien bij deze ontvanger. Heb hem nog maar een week, maar ik vind het toch raar...
Link naar reactie
Delen op andere sites

Idd, de Inverto doet dit automatisch als je even afstemt op Nederland 1. In ieder geval deed ik dat vroeger ook toen ik nog een Inverto had. Ben omwille van teveel softwarebugs overgestapt naar Arion. Helaas werkt dit principe niet om de EPG op te laden bij de Arion ontvangers. Bij de Arion druk je EPG, vervolgens op een knop om te herladen en automatisch schakelt de ontvanger tijdelijk over naar NED 1. Nadien schakelt hij terug naar het kanaal waar je op afgestemd was. Helaas krijgen we sinds een geruime tijd geen meerdaagse EPG (ondanks de nieuwe firmware) meer te zien.

- VU+ Duo met OpenPli, TVV Basic+ abo --> Basic Light

- Triax 78 met multiblock 13-19,1-23-28,2

- Panasonic TX-P46G10 full HD.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...