Ga naar inhoud


EPG hopeloos in de war?


Davev

Aanbevolen berichten


  • Reacties 149
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Origineel bericht van: redneck eyeball

Je hebt in jouw menu toch de Mediahighway EPG geactiveerd ?
Default staat deze uit, je moet die aanzetten om het te laten werken.


als deze optie niet opstaat is er gewoon geen EPG, dus dat is het zeker niet.

Sab multiswitch 17/8  GT-U3X38 DVB-T  UHF antenne   Maximum e85   4 * LNB Titanium QUATRO multiswich
3* Xtrend ET 4000 en 1 gigableu HD quad plus met 3 tuners DVB-S2

Belgacom TV
Samsung LE40C750 LCD

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: chukky2
Epg weer na 2 weken ongeveer in orde.
ook op de oude frequente.



Ok, bedankt voor de info.
Ik zal vanavond eens kijken of 't bij mij ook terug in orde is.

- VU+ Duo met OpenPli, TVV Basic+ abo --> Basic Light

- Triax 78 met multiblock 13-19,1-23-28,2

- Panasonic TX-P46G10 full HD.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bij mij is het in ieder geval niet in orde. Alle vlaamse zenders geven maar net het volgende programma en meer niet.. buitenlandse zenders zijn wel in orde??

 

Vroeger als ik de EPG een refresh vroeg schakelde die automatisch op NL 1 zelfs dat werkt niet. Ik moet zelf eerst NL 1 opzetten en dan EPG info ophalen..

 

 

Sab multiswitch 17/8  GT-U3X38 DVB-T  UHF antenne   Maximum e85   4 * LNB Titanium QUATRO multiswich
3* Xtrend ET 4000 en 1 gigableu HD quad plus met 3 tuners DVB-S2

Belgacom TV
Samsung LE40C750 LCD

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bij mij Idem dito... enkel now en next voor de vlaamse zenders (zowel op de oude als de nieuwe transponder), voor de nederlandse (1,2,3 incl. RTL*, NET5 en SBS6 zenders)geen probleem

Iemand enig idee hoelang die miserie nog gaat duren ? cry

VU+ Duo/Solo2- TVV/CD/TNT SAT

4 x Twin LNB (Astra 13/19/23/28)

Triax 78 Cm

Link naar reactie
Delen op andere sites

Yep, helaas hier bij mij ook nog steeds dezelfde EPG miserie.

Programmeren wordt echt wel supervervelend tot zolang die EPG niet deftig werkt.

- VU+ Duo met OpenPli, TVV Basic+ abo --> Basic Light

- Triax 78 met multiblock 13-19,1-23-28,2

- Panasonic TX-P46G10 full HD.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb gebeld naar TV VL, maar daar weten ze van niets. De man van de helpdesk raadde mij aan de software van de ontvanger up te daten, maar ik heb al de laatste versie (ik gebruik een arion 9280 ).

Ik heb een fabrieks reset gedaan maar dit heeft niet geholpen. Ik weet ook niet meer wat gedaan; volgens mij ligt het toch aan TV VL.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als jij vandag gebelt heb en ze weten van niets is het wel raar omdat ik dit ook al heb gedaan vorige week..

 

Net hetzelfde mogen horen en ze gingen het melden??? Maar er gebeurt niets..

 

Raar is alleen dat alles wel werkt met de nl posten, alleen de vlaamse zijn de zenders die niet werken. als het software problemen zijn zouden de Nl ook problemen moeten geven dacht ik?

Sab multiswitch 17/8  GT-U3X38 DVB-T  UHF antenne   Maximum e85   4 * LNB Titanium QUATRO multiswich
3* Xtrend ET 4000 en 1 gigableu HD quad plus met 3 tuners DVB-S2

Belgacom TV
Samsung LE40C750 LCD

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast nephilimhell
Origineel bericht van: netdata
zoals reeds gezegd de EPG die opgepikt word van ned1,2,3 werkt niet voor de zender van tvv (en ENKEL tvv) van de oude transponder !

Indien je de nieuwe gebruikt: 12,721 GHZ dan lukt alles weer wel

er is toevallig niemand die weet hoe ik die nieuwe transponder kan inladen in m'n dreambox 600 pvr toestel met PLI iolite erop zeker?
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast nephilimhell

niet te doen!

ik heb 't eindelijk opgelost gekregen

 

ik heb dus opendbedit geinstalleerd, de boucketten van m'n dreambox ingeladen (door te klikken op FTP, Receive files from dreambox)

 

dan kreeg ik de boucketten en zenderlijst te zien. Dan valt het op dat bij tvvlaanderen iedere zender 3 keer voorkomt. de zender VTM bv in m'n boucketten was de oude, ik heb een nieuw boucket aangemaakt en enkel de nieuwe zenders toegevoegd (die op frequency 12721705 zitten)

 

en inderdaad de EPG werkt nu weer!

 

hopelijk heeft iemand iets aan m'n uitleg

 

groeten,

Stig

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: nephilimhell
niet te doen!
ik heb 't eindelijk opgelost gekregen

ik heb dus opendbedit geinstalleerd, de boucketten van m'n dreambox ingeladen (door te klikken op FTP, Receive files from dreambox)

dan kreeg ik de boucketten en zenderlijst te zien. Dan valt het op dat bij tvvlaanderen iedere zender 3 keer voorkomt. de zender VTM bv in m'n boucketten was de oude, ik heb een nieuw boucket aangemaakt en enkel de nieuwe zenders toegevoegd (die op frequency 12721705 zitten)

en inderdaad de EPG werkt nu weer!

hopelijk heeft iemand iets aan m'n uitleg

groeten,
Stig


Of simpelere download de nieuwe pet123 settings...
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast nephilimhell
Origineel bericht van: netdata
Origineel bericht van: nephilimhell
niet te doen!
ik heb 't eindelijk opgelost gekregen

ik heb dus opendbedit geinstalleerd, de boucketten van m'n dreambox ingeladen (door te klikken op FTP, Receive files from dreambox)

dan kreeg ik de boucketten en zenderlijst te zien. Dan valt het op dat bij tvvlaanderen iedere zender 3 keer voorkomt. de zender VTM bv in m'n boucketten was de oude, ik heb een nieuw boucket aangemaakt en enkel de nieuwe zenders toegevoegd (die op frequency 12721705 zitten)

en inderdaad de EPG werkt nu weer!

hopelijk heeft iemand iets aan m'n uitleg

groeten,
Stig


Of simpelere download de nieuwe pet123 settings...


misschien dat je aan de "beginners" kunt uitleggen waar je die settings kunt vinden op internet?
Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: netdata
zoals reeds gezegd de EPG die opgepikt word van ned1,2,3 werkt niet voor de zender van tvv (en ENKEL tvv) van de oude transponder !

Indien je de nieuwe gebruikt: 12,721 GHZ dan lukt alles weer wel


Bedoel je dat er een apart EPG kanaal nu gebruikt wordt voor TVV of bedoel je gewoon de zenders die nu op de nieuwe TVV transponder staan?
Ik heb al een paar keer de nieuwe volgorde ingeladen volgens de 'fastscan' methode zoals je met een goedgekeurde ontvanger moet doen, maar tot op heden werkt 't nog altijd niet om meerdaagse EPG op de TVV zenders te krijgen (ondanks dat de lijst nu de zenders van de nieuwe transponder bevat).
Bij de mediahighway EPG settings staat er nog steeds 12515 als transponder en die kan ik manueel niet veranderen naar de nieuwe TVV transponder.

- VU+ Duo met OpenPli, TVV Basic+ abo --> Basic Light

- Triax 78 met multiblock 13-19,1-23-28,2

- Panasonic TX-P46G10 full HD.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...