Ga naar inhoud


EPG hopeloos in de war?


Davev

Aanbevolen berichten


  • Reacties 149
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Ik heb met TVV supportdesk gemeld en die wisten me te zeggen dat het een gekend probleem was voor Arion ontvangers. Ze zouden werken aan een nieuwe update voor de arion 9300 CD PVR en die zou 'binnenkort' beschikbaar gesteld worden. Om eerlijk te zijn twijfel ik aan de correctheid van de berichtgeving eek, maar ja, als je op een helpdesk al niet meer kunt vertrouwen..??...??..?? cry

VU+ Duo/Solo2- TVV/CD/TNT SAT

4 x Twin LNB (Astra 13/19/23/28)

Triax 78 Cm

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: toeternitoe
Ik heb met TVV supportdesk gemeld en die wisten me te zeggen dat het een gekend probleem was voor Arion ontvangers. Ze zouden werken aan een nieuwe update voor de arion 9300 CD PVR en die zou 'binnenkort' beschikbaar gesteld worden. Om eerlijk te zijn twijfel ik aan de correctheid van de berichtgeving eek, maar ja, als je op een helpdesk al niet meer kunt vertrouwen..??...??..?? cry


A ha, dat zou inderdaad kunnen verklaren waarom ik nog steeds problemen heb. Hopelijk passen ze de firmware voor de 9400 PVR SE ook aan dan.

@digitaal kijker: bedankt voor de tip maar niets heeft tot nu toe kunnen helpen. Zelfs een downgrade van de firmware mag niet baten. crazy


- VU+ Duo met OpenPli, TVV Basic+ abo --> Basic Light

- Triax 78 met multiblock 13-19,1-23-28,2

- Panasonic TX-P46G10 full HD.

Link naar reactie
Delen op andere sites

spijtig dat er nog mensen problemen hebben,

de meeste van de helpdesk van TVV kennen er niet teveel van,en als er 1 er iets van kent heeft die teveel werk met andere dingen van werk daar.

spijtig daarvoor,en al snel zeggen ze de standaart zinnen van scan nog eens de transponder of doe eens een update.

ze zijn die nieuwe EPG aan het testen en de vlaamse zenders worden voorlopig ook in die mobiele wagen in hilversum doorgegeven wat ook al niet zo positief is,

resultaat zie je wel aan de themazenders,vitaliteit heeft dezelfde ziekte als in het begin.

Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2) - T90 met 8 lnb's.

Tiny audio M7+, konig ANT-UV11L-KN en versterker konig ANT amp kit-10,

Konig FTA20

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zou dit dan ook de reden zijn dat het beeld op VTM zo regelmatig schakelt tussen 16:9 en 4:3 ?

Vroeger gebeurde dit soms rond een reklameblok, maar nu zie ik dat om de 5 à 10 minuten.

 

P.S. : ik kijk met de Inverto naar een CRT 4:3, instelling letterbox.

Link naar reactie
Delen op andere sites

dat is enkel bij vtm dat dit voorkomt,denk dat het ergens in de doorvoer moet zijn vanuit vtm,en wss vinden ze langs beide kanten het probleem niet,

soms kan dit wel erg lastig zijn als je iets opneemt van vtm.

ik kijk bijna niet dus zoveel last heb ik er niet van,maar tijdens mijn restaurant bv is dat enerverend soms dat het beeldsignaal wordt aangepast.

nu zijn de meeste uitzendingen bij vtm 16/9,en toch komt dit probleem voor,soms tijdens de uitzending.

Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2) - T90 met 8 lnb's.

Tiny audio M7+, konig ANT-UV11L-KN en versterker konig ANT amp kit-10,

Konig FTA20

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: digitaal kijker
spijtig dat er nog mensen problemen hebben,
de meeste van de helpdesk van TVV kennen er niet teveel van,en als er 1 er iets van kent heeft die teveel werk met andere dingen van werk daar.
spijtig daarvoor,en al snel zeggen ze de standaart zinnen van scan nog eens de transponder of doe eens een update.
ze zijn die nieuwe EPG aan het testen en de vlaamse zenders worden voorlopig ook in die mobiele wagen in hilversum doorgegeven wat ook al niet zo positief is,
resultaat zie je wel aan de themazenders,vitaliteit heeft dezelfde ziekte als in het begin.


Wat de EPG betreft, kreeg ik vandaag een mailtje dat alles ondertussen door de technische dienst werd opgelost. Daarnet heb ik nog eens een fabrieksreset gedaan en via fastscan alles opnieuw ingeladen. Jullie raden 't al: meerdaagse EPG op Nederlandse kanalen maar nog altijd niet OK bij de TVV zenders.
Bestaat dit probleem momenteel enkel nog op de Arion ontvangers of zijn er andere "medesatters" die ook nog meerdaagse EPG problemen hebben op de TVV zenders?

- VU+ Duo met OpenPli, TVV Basic+ abo --> Basic Light

- Triax 78 met multiblock 13-19,1-23-28,2

- Panasonic TX-P46G10 full HD.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ook wij hebben sinds 1 april ( nee is geen grap ) geen epg meer op de tvv kanalen ( wel huidig prog. laat hij zien das alles )

 

heb echostar pvr 5020

 

bij canal digital ( kaartje nl ) geen problemen en alle dagen bijwerking epg

 

ligt dus niet aan het toestel maar aan tvv

 

denk ik maar zo

 

( ps heb wel de transponderwijziging reeds doorgevoerd echter zonder resultaat ook op nieuwe transponder = geen epg )

 

hoop dat dit ( luxe ) probleem snel opgelost is

 

groetjes

 

echostar pvr 5020 / maxtor 6l08opo 80 gb

triax 78

module canal digital met NL kaart ( groen )

module Canal Digital met TVV

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Brambo's
Origineel bericht van: digitaal kijker
spijtig dat er nog mensen problemen hebben,
de meeste van de helpdesk van TVV kennen er niet teveel van,en als er 1 er iets van kent heeft die teveel werk met andere dingen van werk daar.
spijtig daarvoor,en al snel zeggen ze de standaart zinnen van scan nog eens de transponder of doe eens een update.
ze zijn die nieuwe EPG aan het testen en de vlaamse zenders worden voorlopig ook in die mobiele wagen in hilversum doorgegeven wat ook al niet zo positief is,
resultaat zie je wel aan de themazenders,vitaliteit heeft dezelfde ziekte als in het begin.


Wat de EPG betreft, kreeg ik vandaag een mailtje dat alles ondertussen door de technische dienst werd opgelost. Daarnet heb ik nog eens een fabrieksreset gedaan en via fastscan alles opnieuw ingeladen. Jullie raden 't al: meerdaagse EPG op Nederlandse kanalen maar nog altijd niet OK bij de TVV zenders.
Bestaat dit probleem momenteel enkel nog op de Arion ontvangers of zijn er andere "medesatters" die ook nog meerdaagse EPG problemen hebben op de TVV zenders?


Op mijn Dreambox 7025 werkt de EPG al een aantal dagen perfect!
Geen now and next maar de volledige dag en dagen erna...

Dit is wel op de nieuwe TVV kanalen (Horizontaal...)

Dreambox 8000 HD PVR / DM 920 UHD - Visiosat BISAT G3 Astra 28.5/Eurobird 28.2/Astra 19.2/Hotbird 13

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast pierkepierlala

Op mijn Topfield (5000PVR Cd) werkt de TVV EPG via MHW als voorheen maar...

Werkt enkel op VRT-Canvas-NL123 maar niet op VT4 noch VTM & 2BE.

Heeft iemand op deze EPG? Zoja hoe dan wel?

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: digitaal kijker
dat is enkel bij vtm dat dit voorkomt,denk dat het ergens in de doorvoer moet zijn vanuit vtm,en wss vinden ze langs beide kanten het probleem niet,
soms kan dit wel erg lastig zijn als je iets opneemt van vtm.
ik kijk bijna niet dus zoveel last heb ik er niet van,maar tijdens mijn restaurant bv is dat enerverend soms dat het beeldsignaal wordt aangepast.
nu zijn de meeste uitzendingen bij vtm 16/9,en toch komt dit probleem voor,soms tijdens de uitzending.


Ik heb wel regelmatig kleine haperingen in het beeld, vooral ook bij VTM, zou dit ook hierdoor komen want ik kan het nergens vinden voorlopig

~~Rytec Team~~

VU+DUO OpenPli-TVV-Pana TH42-PV700

VUSolo,DM7025+,DM500

*Pli/Rytec EPG POWERED*

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...