Ga naar inhoud


Waar kan ik een SKY UK abo afsluiten.


Aanbevolen berichten

Hallo, ik wil een SKy UK abonnement afsluiten als dat mogelijk is. Liefst in Nederland. Ik heb geen kennisen in d U.K.

Ik weet dat je geen commerciele links mag plaatsen, maar hoop dat iemand me een goed adresje via PM kan verzenden.

 

Alvast bedankt !

I have a cunning plan !

Link naar reactie
Delen op andere sites


Origineel bericht van: angelico1966

meestal moet je wel een creditcard hebben.


In principe altijd, dit voor je maandelijkse betalingen van je abo.

Dreambox 8000HD, Xtrend et5000 & et9000, Qnap 209-II Pro 2Tb,Wavefrontier T 90,Stab HH120 Triax 78 cm, Triax 78 cm CDS Duo LNB

Member of the PLi team

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

ik heb vernomen dat SKY actief bezig is met het sluiten van sites die hun product aanbieden buiten GB en IE.

 

Zal niet meer zo makkelijk zijn

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 maanden later...

Nochtans bij %^#^#$^#^#^##%$&^wel nog te verkrijgen.

Ik heb nog een abo gehad,en betaalde maandelijks via moneybookers.

Maar ik denk dat hij het niet meer doet en,het was ook de ierse versie.

Wel merkwaardig,dat sky buitenlandse site's dwingt te sluiten.Waarschijnlijk toe gedwongen door degenen die auteursrechten innen,want je zou denken hoe meer klanten,hoe beter voor de kassa.

Wat ik mij al heb afgevraagd,kan sky dit niet zien dat het een niet engelse of ierse creditcard is?Indien ja,dan zouden ze automatisch die abonnementen kunnen blokkeren,of knijpen ze hier een oogje dicht?

 

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: sattv4iedereen
kan sky dit niet zien dat het een niet engelse of ierse creditcard is?Indien ja,dan zouden ze automatisch die abonnementen kunnen blokkeren,of knijpen ze hier een oogje dicht?

buitenlanders die in de UK wonen die mogen óók een SKY abonnement afsluiten hé. Niet de nationaliteit van de houder is belangrijk, wél zijn woonplaats. Daarom dat je aan géén abonnement geraakt tenzij je een adres in het UK/Ierland kan voorleggen.

DreamBox 8000+Xtrend ET10000+Gigablue UHD 4K, openPLi, CCcam, CD+TVV kaarten (gene zever), wavefrontier T90, EMP Centauri 33/12 multiswitch en VEEL te weinig slaap.

Link naar reactie
Delen op andere sites

In #$%#$#%$#%#^^$ zit een dealer van SKY.

Abbo betaal je zelf direct aan sky in de UK en waar je woont is niet van toepassing.

Ik weet niet waar dit fabeltje nog steeds door in leven gehouden wordt.

TBS IPTV FEEDS NETWERK MAKEN .

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Snuffer
In $#^%#$^%$%^@$#^%# zit een dealer van SKY.
Abbo betaal je zelf direct aan sky in de UK en waar je woont is niet van toepassing.
Ik weet niet waar dit fabeltje nog steeds door in leven gehouden wordt.


O ja ?
ik kom in #^%$$^#^%$^%#@$%@$ al 18 jaar bij die Firma,het werkte altijd via een tussenpersoon in de UK.
Je betaalde via je creditkaart.
Nu zoekt Sky UK kontakt met alle boxen.
Deze horen normaal aangeloten te zijn via een Britse tel.lijn.
Als hij geen gehoor (na meerdere malen) krijgt dan staat de box dus in het buitenland.
Einde abo, ook als je netjes betaal
Ik hoorde dat die Firma oplossingen gaat zoeken.

Feit is wel dat we wel willen betalen voor een abo,maar het kan niet.

Topfield 7700 Hsci , Philips 2212

Echostar ap700 , Jaeger 99 G

Triax 78cm , Triax 64cm

Link naar reactie
Delen op andere sites

Betreffende die vermeende callbacks van Sky naar hun receivers kwam ik net een aardig stukje informatie tegen op het net. Het schijnt dat deze callbacks enkel plaatsvinden naar zogenaamde "subsidised" receivers, dit zijn receivers welke voor een lagere prijs verkocht worden en conform de algemene voorwaarden zich fysiek in UK moeten bevinden.

 

http://www.satelliteonline.co.uk/sky_abroad.htm

Laminas 120cm - Diseqc Motor - Inverto Black Ultra Twin LNB - TBS 6903 - Mutant HD60

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja percies. Gesubsideerde en zgn multiroom receivers worden gecontrolleerd en de rest niet.

SCHOTEL: 1,2 Mtr 50E-55W / 60cm Astra 19/23 / Airspy R2 SDR 24-1800 Mhz
RECEIVERS: Dreambox 920 UHD/DM8000/800SE / VU+ Ultimo 4K Sat & Kabel & T2 / Rpi2 ADS-B FlightFeeder

IPTV:  KPN Glas (AoN) 1 Gbit & IPTV Arris VIP5202 / Android 4K IPTV box / Kodi & Netflix / 100+ TB Storage

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: jacksparrow
Betreffende die vermeende callbacks van Sky naar hun receivers kwam ik net een aardig stukje informatie tegen op het net. Het schijnt dat deze callbacks enkel plaatsvinden naar zogenaamde "subsidised" receivers, dit zijn receivers welke voor een lagere prijs verkocht worden en conform de algemene voorwaarden zich fysiek in UK moeten bevinden.

http://www.satelliteonline.co.uk/sky_abroad.htm

Ook heb ik ergens op een elecktronica hobby hoekje iets tegengekomen,dat je tussen je sky box stak en je telefoonlijn.
Hoe het juist werkte,weet ik niet,maar met dit stukje elecktronica,was je in staat met je box films e.d.te bestellen,want dit stukje electronica zorgde via jouw lijn,dat de signalen perfect binnenkwamen bij sky.Waarschijnlijk dat clir op je lijn best wel handig/nodig was.

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites

ben net overgeschakeld van de ter ziele gegane Marty op een dealer uit England zelf.

Transactie verliep goed en prijzen zijn ok, goedkoper dan hier.

 

Van die callbacks bij iedereen heb ik nog niets gehoord.

Mijn oude Ierse abo werd gewoon terug geactiveerd (cc was verlopen).

Met een dialler kan je zelfs gewoon ppv events bestellen uit het buitenland.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...