Ga naar inhoud


Nieuw? service 12 op 23,5


steincity

Aanbevolen berichten

Ik vang zo hier en daar op dat er een uitbreiding op komst is van het Thema-pakket met één zender en ik vermoed dat dit er iets mee te maken heeft.

 

Greets

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 44
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Origineel bericht van: Alfons Verbiest
Origineel bericht van: Paullo
Ik vang zo hier en daar op dat er een uitbreiding op komst is van het Thema-pakket met één zender en ik vermoed dat dit er iets mee te maken heeft.

Greets


Het gaat schijnbaar om E! Entertainment per 1 mei 2008.



Inderdaad, vanaf 1 mei is E! Entertainment permanent te ontvangen via het Themapakket...
Link naar reactie
Delen op andere sites

CanalDigitaal heeft tijdens de Astra Dealer Event bekend gemaakt dat het tijdelijk HD kanaal van de publieke omroep tussen 1 en 24 augustus via de satelliet beschikbaar zal zijn.

 

Het tijdelijke HD kanaal zal voor alle geregistreerde CDS kaarten beschikbar zijn.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast RGF van der Kolk

Even een andere vraag:

 

Ik kan alle regionale zenders ontvangen op 23.5 maar krijg het niet voor elkaar om de nieuwe HD zenders (Discovery en NG)in te scannen. Ben hier onderhand al 2 weken mee bezig maar ze worden niet gevonden............wat doe ik verkeerd?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: RGF van der Kolk
....om de nieuwe HD zenders (Discovery en NG)in te scannen. Ben hier onderhand al 2 weken mee bezig maar ze worden niet gevonden............wat doe ik verkeerd?

Dan heb je in de 2 weken het forum niet gelezen dan wel naar dit onderwerp gezocht.
De wijze waarop je deze zenders kan scannen is herhaaldelijk beschreven dus misschien toch even de moeite nemen om te zoeken?

Mac Mini M2 2023 - iPad Air 2021 - Iphone XR - Apple TV 4 2021

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast RGF van der Kolk
Origineel bericht van: Jürgen
Origineel bericht van: RGF van der Kolk
....om de nieuwe HD zenders (Discovery en NG)in te scannen. Ben hier onderhand al 2 weken mee bezig maar ze worden niet gevonden............wat doe ik verkeerd?

Dan heb je in de 2 weken het forum niet gelezen dan wel naar dit onderwerp gezocht.
De wijze waarop je deze zenders kan scannen is herhaaldelijk beschreven dus misschien toch even de moeite nemen om te zoeken?


Gezocht...gevonden maar geen resultaat. Hen een Topfield 7700 HSCI
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Dit onderwerp gaar over service 12, stel je vraag eens in het topfield forum, dan kan er specifiek ingegaan worden op je probleem.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...