Ga naar inhoud


Eurosport HD via Ziggo (casema,@home,Multikabel) vanaf 25 mei


Gast passie35

Aanbevolen berichten

Origineel bericht van: Alfons Verbiest
Origineel bericht van: Soundwork
Origineel bericht van: dj33333
wel jammer dat cds niet meteen komt met eurosporthd .groeten dj


Inderdaad jammer, maar Eurosport is en blijft te duur voor CDS.
Ze maken nu alleen nog maar verlies op HD, gezien het volgende:


Ze zijn wel bezig om Eurosport 2 over enige tijd door te geven.

Bron: Satellite Magazine
Datum: 16 mei 2008

Groet, Alfons


Ik heb nét een bericht geplaatst over dit artikel, omdat dit topic over Eurosport HD gaat...
Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 174
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Gast Soundwork

@ digitaal kijker: moet de pilot aan of uit bij deze transponder?

En heb je bij de Humax met release 15, deze optie nog beschikbaar om deze aan en uit te zetten? Ik heb nu release 11 en ik kan de optie niet meer regelen, hij is verdwenen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

waar vindt jij die pilot ???

heb wel gemerkt dat je even moet afronden naar boven of beneden voor ontvangst,

de humax kan hem anders niet vinden.

en ook op 8PSK,pilot vindt ik niet op m'n ontvanger,

heb wel firmware 15

Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2) - T90 met 8 lnb's.

Tiny audio M7+, konig ANT-UV11L-KN en versterker konig ANT amp kit-10,

Konig FTA20

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Soundwork
Origineel bericht van: digitaal kijker
waar vindt jij die pilot ???
heb wel gemerkt dat je even moet afronden naar boven of beneden voor ontvangst,
de humax kan hem anders niet vinden.
en ook op 8PSK,pilot vindt ik niet op m'n ontvanger,
heb wel firmware 15


Oké, bij firmware release 15 is deze optie er dus ook niet meer.
Ik heb nu 11 en daar is hij ook uit gesloopt.
Bij release 04 kon je dit namelijk nog wel regelen.

Dan zal waarschijnlijk m'n LNB wel naar de kl*te zijn of niet goed staan uitgericht. Dit omdat ik wel de Astra 1, 2 en 3 goed kan ontvangen op alle transponders.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Satwatcher
Er is officieel tot op dit moment overigens nog geen akkoord tussen Ziggo en Eurosport over doorgifte van Eurosport HD.

Dit even ter info.


Heb je op de site van ziggo gekeken?

Origineel bericht van: ziggo site
Televisie Z1 biedt de programma’s waar Nederlanders al jaren met veel plezier naar kijken. Je kijkt en luistert naar de bekende zenders (zoals Nederland 1, 2, 3 en de commerciële zenders) en ontvangt in totaal 60 televisie- en 60 radiozenders in analoge en digitale kwaliteit. En wil je meer, kies dan voor televisie in digitale kwaliteit. Superieure digitale kwaliteit krijg je met HDTV. In High Definition kijk je naar zenders als Brava HD, Eurosport (vanaf 25 mei) en Nederland 1 (vanaf 1 juni). Voor de digitale beeldkwaliteit heb je het Installatiepakket Digitale Televisie nodig.
http://www.ziggo.nl/producten/televisie/

Bier uit de fles is 100 keer beter dan uit blik!!

Lekker zo'n 20 Mbit verbinding!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Soundwork
Origineel bericht van: dj33333
wel jammer dat cds niet meteen komt met eurosporthd .groeten dj


Inderdaad jammer, maar Eurosport is en blijft te duur voor CDS.
Ze maken nu alleen nog maar verlies op HD, gezien het volgende:



Desalniettemin zie ik nog geen aangekondigde prijsverhogingen bij Ziggo. Het Ziggo standaard HDTV pakket, wat per 25 mei met de komst van Eurosport-HD inmiddels 6 zenders bevat, kost nog steeds slechts 3,95 per maand!

Link naar reactie
Delen op andere sites

ZIGGO boekt op dit moment heel veel verlies op marketingkosten af.

 

Zelfde deed John de Mol bijvoorbeeld ook toen hij Talpa in de markt zette en voor veel te veel geld de samenvattingen van het voetbal kocht.

 

Reken maar dat er eind dit jaar een aardige verhoging voor HD bij ZIGGO komt. Daarnaast zijn er geluiden dat kabelaars binnenkort ook met diverse soorten abonnementen bij het HD aanbod zullen gaan werken.

Satwatcher

---------------------------------------

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Satwatcher

Reken maar dat er eind dit jaar een aardige verhoging voor HD bij ZIGGO komt. Daarnaast zijn er geluiden dat kabelaars binnenkort ook met diverse soorten abonnementen bij het HD aanbod zullen gaan werken.


Citaat:
Ziggo heeft vorig bij een omzet van 1,093 miljard euro een verlies geleden van 264,8 miljoen euro. Volgens Dijkhuizen zullen de 3,4 miljoen Ziggo-abonnees dat niet merken in een plotse forse stijging van de abonnementsgelden om zo het aanzienlijke verlies terug te dringen.


Hele artikel.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Satwatcher

Reken maar dat er eind dit jaar een aardige verhoging voor HD bij ZIGGO komt.


Ja ok, maar dit zal binnen de perken moeten blijven. Je kunt niet een abonnement in één klap van 3,95 naar 13,95 per maand opkrikken.
Wel bijv. van 3,95 naar 6,95 ofzo.

Punt blijft dat HDTV gewoon goedkoop te noemen is bij Ziggo, en dat de komst van Eurosport-HD daar nog even geen verandering inbrengt.
Ik denk dan ook dat we té zwaar tillen aan de prijs van HD-doorgave (zie Polen, waar het abonnement met slechts 1,44 omhoog gaat sinds de komst van Eurosport-HD).



Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast dj33333

upc loopt weer is achter op ziggo met hdkanelen zij brengen wel eurosporthd meteen en bij upc nog niet bij upc benje bijna 10 euro meer kwijt aan hdpakket met 2 zenders terwel ziggo 6 kanelen dor geeft voor 4,00 euro. groeten dj

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: dj33333
upc loopt weer is achter op ziggo met hdkanelen zij brengen wel eurosporthd meteen en bij upc nog niet bij upc benje bijna 10 euro meer kwijt aan hdpakket met 2 zenders terwel ziggo 6 kanelen dor geeft voor 4,00 euro. groeten dj


Heeft UPC al bekend gemaakt dat Eurosport HD er NIET bij komt? Ik dacht het niet.
Overigens ook niet van wel. smirk Ik hoop ook dat hij wel doorgegeven wordt. De 25e weten we meer.

Alfons
Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Alfons Verbiest

Heeft UPC al bekend gemaakt dat Eurosport HD er NIET bij komt? Ik dacht het niet.

Alfons


Uiteraard zal Eurosport-HD bij UPC te zien zijn, de vraag is alleen of dat nog in dit leven gebeurd.

Het begint inmiddels een gewoonte te worden dat UPC 6 maanden later is dan Ziggo met het toevoegen van nieuwe HD kanalen. Of zelfs nooit, want dat UPC als enige van de HD-aanbieders in NL geen BravaHDTV en HD1-NL doorgeeft is stuitend te noemen. Hun ooit gepredikte "HDTV leiderschap" is een volstrekt belachelijke uitspraak geweest. Of ze moeten de tarieven bedoeld hebben, die zijn het hoogst ja (uiteraard doordat de huur v/d decoder daar in verwerkt is, dit ter verzachting wink ).

Ik heb een hele mooie HDTV-DVR van ze, alleen ontbreekt het nog aan het belangrijkste voor dat ding, veel HDTV brandstof. :D
Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...