Ga naar inhoud


Eurosport HD via Ziggo (casema,@home,Multikabel) vanaf 25 mei


Gast passie35

Aanbevolen berichten

Gast patje7of9

Na één week van de start van Eurosport HD zendt de SD versie nog steeds niet uit in breeddbeeld mad. Er werd toch gemeld dat bij de start van Eurosport HD de SD versie in breedbeeld ging uitzenden!!!

 

Weet iemand hoe je Eurosport kan contactteren via e-mail of anders?

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 174
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Origineel bericht van: patje7of9

Weet iemand hoe je Eurosport kan contactteren via e-mail of anders?


Ik mail ze ook wel eens, maar krijg niet altijd antwoord.

Is dit genoeg, denk je?

If you have questions about Eurosport television, please write to:
For Eurosport International : comheadoff@eurosport.com
British Eurosport : ukcomms@eurosport.com
Italy : giornalista2@eurosport.com
Germany : muencheninfo@eurosport.com (also for other German speaking countries; Switzerland and Austria)
Nordic countries : nordic@eurosport.com (for Denmark, Finland, Norway and Sweden)
Netherlands : infoholland@eurosport.com (for Netherlands and Dutch speaking part of Belgium)
Spain : buzon@eurosport.com
Poland : eurosport@eurosport.pl
France : telespectateurs@eurosport.com (France, Switzerland, Belgium and Luxembourg)
Portugal : press.in@mail.telepac.pt
Greece : eurosportdesk@eurosport.com


Groeten, Alfons
Link naar reactie
Delen op andere sites

Nu had Eurosport op Hotbird een aantal dagen geleden nog rechts onder een logo in beeld met Full HD gisteren zag ik het ineens niet meer en ook vandaag is het er niet.

 

Omdat mijn ontvanger en alle ontvangers niet hoger aankan dan 1080i zouden ze daarom het logo weggehaald hebben?? laugh

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast mouse1277
Origineel bericht van: aart44
Nu had Eurosport op Hotbird een aantal dagen geleden nog rechts onder een logo in beeld met Full HD gisteren zag ik het ineens niet meer en ook vandaag is het er niet.


ik zit nu Roland Garros (live) te kijken in HD maar het Full HD logo is nog steeds aanwezig en is volgens mij niet weg geweest.

Beeld en geluid op Technisat HD S2 met Multytenne is top!!!
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator
Origineel bericht van: aart44
Nu had Eurosport op Hotbird een aantal dagen geleden nog rechts onder een logo in beeld met Full HD gisteren zag ik het ineens niet meer en ook vandaag is het er niet.

Omdat mijn ontvanger en alle ontvangers niet hoger aankan dan 1080i zouden ze daarom het logo weggehaald hebben?? laugh


Aart,volgends mij is de term Full HD alleen bedoeld voor beeldschermen, waarvan de native resolution van het scherm 1920 x 1080 pixels is. Dit logo tijdens uitzendingen in beeld voeren is denk ik slechts een misplaatste marketing truuk.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast mouse1277
Origineel bericht van: bob0r

Ja


Ja? mmm, hoe dan, alleen de internationale versie is toch FTA en die kijk ik (met engels commentaar).
Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: aart44
Nu had Eurosport op Hotbird een aantal dagen geleden nog rechts onder een logo in beeld met Full HD


Volgens mij zetten ze het logo in beeld zodra er een echte HD uitzending is, en wordt het uit beeld gehaald bij upscaled SD.

Ik moet trouwens zeggen dat ik de hoeveelheid echt HD aanbod bitter weinig vind. Misschien dat ik op de verkeerde tijdstippen kijk, maar tot nu toe alleen Roland Garros tennis in HD gezien. Voor de rest, o.a. MotoGP, autoracen, K1, etcetera is allemaal upscaled SD. Dat SD ziet er natuurlijk niet verkeerd uit, vanwege de - voor SD begrippen - exotisch hoge bitrate, maar echt HD is het natuurlijk niet.

Dat Eurosport-HD zo duur zou zijn vanwege de zogenaamd kostbare HDTV licentie's lijkt me op dit moment dus nog niet gelden, want de hoeveelheid aanbod valt zwaar tegen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: patje7of9
De olympische spelen en het EK voetbal zullen zeker in HD worden uitgezonden


Uiteraard, maar daar heb je eurosport niet voor nodig om dat te kunnen zien.

Ik had op dit moment al meer HD aanbod verwacht eigenlijk, van een zender die pretendeert een HDTV sportzender te zijn, en er daarnaast om bekend staat een "dure" zender te zijn voor de providers. Ik verwachtte dus iets meer HD vuurwerk. wink
Bijv. ESPN-HD in Amerika zendt 24/7 echt HDTV uit.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast patje7of9
Origineel bericht van: Apple740
Origineel bericht van: patje7of9
De olympische spelen en het EK voetbal zullen zeker in HD worden uitgezonden


Uiteraard, maar daar heb je eurosport niet voor nodig om dat te kunnen zien.

Ik had op dit moment al meer HD aanbod verwacht eigenlijk, van een zender die pretendeert een HDTV sportzender te zijn, en er daarnaast om bekend staat een "dure" zender te zijn voor de providers. Ik verwachtte dus iets meer HD vuurwerk. wink
Bijv. ESPN-HD in Amerika zendt 24/7 echt HDTV uit.



Ik had liever ook meer HD aanbod gezien,het wordt gewoon afwachten vrees ik.
In Amerika staan ze ook al veel verder met hun HD aanbod daar zijn ze al enkele jaren bezig hier Europa beginnen ze nog maar pas,zo zie je maar dat Europa op dit gebied altijd achterloopt.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast thomas999
Origineel bericht van: Apple740

Ik had op dit moment al meer HD aanbod verwacht eigenlijk, van een zender die pretendeert een HDTV sportzender te zijn, en er daarnaast om bekend staat een "dure" zender te zijn voor de providers. Ik verwachtte dus iets meer HD vuurwerk. wink

Ik denk dat dit voorlopig zo blijft. Vergeet niet, Eurosport heeft geen zelf gemaakte reportages. Alles komt van andere omroepen als ARD, VRT, RAI etc. Zolang die omroepen geen uitzendingen in HD aanleveren, blijft het gewoon opgeleukt SD.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...