Ga naar inhoud


Geluid van Discovery HD te zacht.


Theo50

Aanbevolen berichten

  • Moderator

Allen jammer dat de tijd van de epg niet klopt.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 57
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Gast Storm79

Heb ook terug geluid op mijn Pace en het probleem met de "ongeldige CI-module" is ook weg.

Enigste minpunt nu is het schokkerig beeld, maar met uit zetten en terug aanzetten van de ontvanger is het opgelost.

Misschien fijntunen van de astra 3 satelliet een oplossing? of een grotere schotel nemen, 110cm ipv 78cm?

 

PACE ds810xe HD ontvanger, 78cm triax schotel en moteck motor.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weken later...

Vandaag me ook maar een HD pakket aangeschaft.

Hier een homecast 5101 USB en het geluid op Discovery is gewoon zacht.

 

Snap het niet omdat de homecast door CDS is goedgekeurd, dus dat zegt ook niet veel. Op de andere Voom en Brava enz.. wel goed geluid. Ligt volgens mij toch bij Discovery.

 

 

Rebox RE 4220HD S-PVR, Cahors Big Bisat.

LG Oled 55EF950V

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: HuBit
Vandaag me ook maar een HD pakket aangeschaft.
Hier een homecast 5101 USB en het geluid op Discovery is gewoon zacht.
... Ligt volgens mij toch bij Discovery.

Tot nu toe had ik dit probleem ook totdat ik gisteren wat met mijn Sony Home Cinema Set aan het experimenteren was.
Toen ik de HCS op de instelling SAT/Cable - Movie had gezet zag ik het DolbyII lampje op mijn HCS branden en had ik een perfect geluid op alle 5 luidsprekers en op de standaard luidsterkte.
Ik heb het Audiogedeelte van mijn TF7700 via een TosLink (optische kabel) op mijn Sony DAV-IS10 HCS aangesloten en het Videogedeelte via HDMI op mijn Sony Bravia LCD TV.
Hierdoor worden de luidsprekers van mijn TV buiten bedrijf gesteld en het geluid uitsluitend via de HCS gestuurd.
Ik zag trouwens gisteren ook voor het eerst dat Discovery HD ook EPG had maar dit zal waarschijnlijk al langer het geval zijn.

Mac Mini M2 2023 - iPad Air 2021 - Iphone XR - Apple TV 4 2021

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 maanden later...
Origineel bericht van: Alfons Verbiest
Inmiddels is de Nederlandse ondertiteling met een vrij klein lettertype op Discovery HD verschenen.


Klopt, dat was me ook al opgevallen. Maar het zijn wel hele kleine priegel lettertjes.
Alfons, hoe is dit op de kabel? Hetzelfde, of groter?
Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Soundwork
Origineel bericht van: Alfons Verbiest
Inmiddels is de Nederlandse ondertiteling met een vrij klein lettertype op Discovery HD verschenen.


Klopt, dat was me ook al opgevallen. Maar het zijn wel hele kleine priegel lettertjes.
Alfons, hoe is dit op de kabel? Hetzelfde, of groter?


Hoi Soundwork,

Op de kabel zat altijd de ondertiteling al en die is precies het tegenovergestelde. Het is namelijk het lettertype wat je ook ziet bij b.v. 16:9 films bij Een of Canvas. Dus letters die je vanaf 10 meter nog kunt lezen. :D

Dan heb ik het toch liever zoals nu via de sat.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...