Ga naar inhoud


Wie bezit een Vantage HD8000


Snuffer

Aanbevolen berichten

hoi,

 

gebruik de 249.01

 

de nieuwste emu is 251.01 te vinden op o.a. :

http://vantage-kicks-ass.mis40.de/forum/showthread.php?t=6138

 

laad de software op een usb stick , steek deze voorin de vantage en download het programma in de vantage.

 

het is beter om hier na een werkreset te doen

groeten uit het vrije friesland

deskundigheid door ervaring

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 111
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Ik heb de harde schijf van mijn oude box in een hd behuizing gemonteerd en vervolgens via usb op de Vantage aangesloten. Ik hoopte op die manier toegang tot eerder opgenomen programma's te krijgen maar dat wil niet lukken. Als ik naar usb1 ga en op ok druk leidt dat tot re-booting en verder gebeurt er niets.

 

Heeft iemand een idee wat de reden is? Wanneer ik de externe schijf van mijn computer aan sluit krijg ik wel gelijk toegang tot alle bestanden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Niemand een antwoord op mijn laatste vraag? Weet iemand dan misschien hoe de bestanden van ontvanger naar ontvanger te kopiëren zijn. De VCR scart van de Vantage fungeerd volgens de specificaties zowel als output en input. Maar hoe kan ik via het menu bij die input komen?

 

Ik heb overigens vandaag de HD geïnstalleerd tezamen met de meegelerde ventilator en ik sta versteld. Het toestel wordt absoluut niet warm meer. Die fan is een echte aanrader en in mijn ogen ook als je geen interne HD gebruikt. Ik geloof nooit dat die hoge bedrijfstemperatuur de ontvanger goed doet.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi Johno,

 

Moet iets met het format / files=ystem op je schijf te maken hebben. Uit welke merk / type ontvanger komt je harddisk?

 

Workaround kan wellicht toch zijn je opnamen van de disk naar je PC te kopiëren, de schijf fat32 te formateren en je opnamen terug te plaatsten?

 

Mag ik vragen welke harddisk en fan je ingebouwd heb in je 8000s? Ik denk ook aan de aanschaf van een fan.

Hoe zit het met de dbs van je gekochte fan?

 

Die van mij ligt ook rond de 40 graden en zelfs nog wat hoger op het moment dat ik van twee tuners tegelijk opneem / kijk/opneem.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt voor je reactie, Fluffy.

 

De harddisc komt uit een Xtreme HUCI-6500. Kun je me vertellen wat je bedoeld met workaround? Is dit een speciaal software programma?

 

Ik heb een Seagate Pipeline 500gb ingebouwd. De fan heb ik niet gekocht maar werd los meegeleverd met de ontvanger. Het is volgens mij een standaard 50mm x 50mm fan. Deze dient te worden gemonteerd direct achter the harddisc tegen het achterpaneel. Als het goed is moeten er voor dit doel naast de ventilatiegaatjes twee gaatjes aanwezig zijn voor montage.

 

Het geluidsniveau van de fan is wat mij betreft te verwaarlozen.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...