Ga naar inhoud


Wie bezit een Vantage HD8000


Snuffer

Aanbevolen berichten


  • Reacties 111
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

hoi,

 

de fabrikant is nog niet met de uitlevering begonnen.

als alles goed gaat wordt hier binnenkort mee begonnen.

 

omdat je in de vantage HD8000S bij blindscan verschillende stappen kunt instellen (scanmodus instelbaar in freq.stappen van 1,2,3,4 en 5 MHZ / instellen welke freq bereik en h of v of beide) kan de tijd nodig voor een blindscan erg varrieren.

groeten uit het vrije friesland

deskundigheid door ervaring

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt voor de reactie.

 

Dat de snelheid verschild is bekend maar er wordt nergens over een scantijd gesproken, omdat voor een feedhunter de scantijd super belangrijk is wil ik dit wel eens weten.

Kijk maar eens naar b.v een MAX 2100 of een MAX 220s die verschild ook heel erg en dat is de reden dat de oude 2100 beter is om mee te feedhunten.

 

 

Ron

TBS IPTV FEEDS NETWERK MAKEN .

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Snuffer
Bedankt voor de reactie.

Dat de snelheid verschild is bekend maar er wordt nergens over een scantijd gesproken, omdat voor een feedhunter de scantijd super belangrijk is wil ik dit wel eens weten.
Kijk maar eens naar b.v een MAX 2100 of een MAX 220s die verschild ook heel erg en dat is de reden dat de oude 2100 beter is om mee te feedhunten.

Ron


Ik vind de 7100HD redelijk traag, vooral bij de radiostations.

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Snuffer
Wie heeft deze ontvanger staan en kan mij vertellen hoelang een blindscan duurt???
Is hij snel zo als b.v. de maxplus of is het een ramp wie heeft meer info?

Ron Snuffer


Bedoel je deze:


post-15016-1318259816,5328_thumb.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Is die vantage inmidels al te koop. Mijn satboer geeft aan dat ie nog steeds niet wordt uitgeleverd. Kan naar een ander toegaan echter ik gun de shop toch echt de omzet.

ClarkeTech ET9000 met wave frontier t55 en 4 twin lnbs op Astra 1,2,3 en Hotbird.

 

 

Locatie: 1339

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: paulie89
Is die vantage inmidels al te koop. Mijn satboer geeft aan dat ie nog steeds niet wordt uitgeleverd. Kan naar een ander toegaan echter ik gun de shop toch echt de omzet.


Misschien toch bij voorbaat al te veel bugs.. eek

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Eduard07
Origineel bericht van: paulie89
Is die vantage inmidels al te koop. Mijn satboer geeft aan dat ie nog steeds niet wordt uitgeleverd. Kan naar een ander toegaan echter ik gun de shop toch echt de omzet.


Misschien toch bij voorbaat al te veel bugs.. eek


Snap het niet meer. De kritieken zijn lovend, de awards stromen binnen en dan toch nog veel bugs. Dat zou jammer zijn want het lijkt me tov een topfield een topapparaat.

ClarkeTech ET9000 met wave frontier t55 en 4 twin lnbs op Astra 1,2,3 en Hotbird.

 

 

Locatie: 1339

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: paulie89
Origineel bericht van: Eduard07
Origineel bericht van: paulie89
Is die vantage inmidels al te koop. Mijn satboer geeft aan dat ie nog steeds niet wordt uitgeleverd. Kan naar een ander toegaan echter ik gun de shop toch echt de omzet.


Misschien toch bij voorbaat al te veel bugs.. eek


Snap het niet meer. De kritieken zijn lovend, de awards stromen binnen en dan toch nog veel bugs. Dat zou jammer zijn want het lijkt me tov een topfield een topapparaat.


Niet alleen t.o.v. van de Topfield, ook DMM, producent van de Dreambox mag wel oppassen niet links en rechts te worden ingehaald door het getreuzel met de lancering van een multituner IP HD ontvanger.

Dreambox 8000 & VU+ Duo
Synology DS201 NAS
ITV van KPN + digitenne

LG55B6V Oled TV

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...
Origineel bericht van: paulie89
Origineel bericht van: Eduard07
Origineel bericht van: paulie89
Is die vantage inmidels al te koop. Mijn satboer geeft aan dat ie nog steeds niet wordt uitgeleverd. Kan naar een ander toegaan echter ik gun de shop toch echt de omzet.


Misschien toch bij voorbaat al te veel bugs.. eek


Snap het niet meer. De kritieken zijn lovend, de awards stromen binnen en dan toch nog veel bugs. Dat zou jammer zijn want het lijkt me tov een topfield een topapparaat.


Over welke bugs hebben jullie het dan?

Ik heb wel ergens gelezen dat hij vrij warm wordt omdat er geen ventilator in zit.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo Snuffer, ik heb sinds afgelopen Vrijdag een HD8000S gekocht.

Ik moet zeggen, ik ben tot nu toe erg tevreden, ik heb aardig wat ervaring in ontvangers ( heb nog een Echostar 7000hdd ) maar hij werkt behoorlijk stabiel, en doet eigelijk gewoon wat hij moet doen.

Uiteraard ben je,net als ik ben erg geïnteresseerd in de Hardware Blindscan, deze is nu nog niet zo snel als ik had gehoopt, maar gehoord van Vantage dat dit wordt verbeterd.

Opnemen ok, Ethernet voor de updates ok, 2x cardreader ok, afspelen ok, en het beeld is erg goed vind ik, dit alles wordt bekeken op een sam... Full HD met 100 Hertz Digital scan.

 

Tot nu toe, erg tevreden !

 

M,

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Martijntje
Hallo Snuffer, ik heb sinds afgelopen Vrijdag een HD8000S gekocht.
Ik moet zeggen, ik ben tot nu toe erg tevreden, ik heb aardig wat ervaring in ontvangers ( heb nog een Echostar 7000hdd ) maar hij werkt behoorlijk stabiel, en doet eigelijk gewoon wat hij moet doen.
Uiteraard ben je,net als ik ben erg geïnteresseerd in de Hardware Blindscan, deze is nu nog niet zo snel als ik had gehoopt, maar gehoord van Vantage dat dit wordt verbeterd.
Opnemen ok, Ethernet voor de updates ok, 2x cardreader ok, afspelen ok, en het beeld is erg goed vind ik, dit alles wordt bekeken op een sam... Full HD met 100 Hertz Digital scan.

Tot nu toe, erg tevreden !

M,


Ik heb ergens gelezen dat er geen ventilator inzit. Wordt hij erg warm?
Indien niet, hem je hem gestapeld met andere apparatuur?

Werkt de EPG op Nederlandse zenders?
Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...