Ga naar inhoud


Wat heeft jou het "nieuwe rijden" opgeleverd?


sretlow

Aanbevolen berichten

Origineel bericht van: Oldereast
Origineel bericht van: klinkie
Wat heeft jou het "nieuwe rijden" opgeleverd


Dat ik best wel eens de hooimijt zou willen delen met die Debbie Doek smile


LOL, effe de bandjes oppompen! Moderne tieden, tied veur het nije rieden!

Erg leuke campagne, dat dan weer wel. :D

Dreambox 8000 & VU+ Duo
Synology DS201 NAS
ITV van KPN + digitenne

LG55B6V Oled TV

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 81
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Maar hou je wel aan de voorgeschreven bandendruk.

Gelezen van die monteur die nu geen gezicht meer heeft? mad Dat was wel een vrachtwagenband, maar erger dan vuurwerk blijkt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het "nieuwe rijden" heeft mij in ieder geval een nieuwe auto opgeleverd. Verbruik is een ietsje hoger geworden (van 1:19 PPO naar 1:6 LPG), maar ik zit me niet dood meer te ergeren aan trekkertjes, zondagsrijders, en wat je zo al meer tegenkomt aan trutten op 's Herenwegen. Nu "speer" ik er gewoon voorbij. Van 50KW op PPO naar 150KW op LPG.

De sterke arm gelukkig nog niet waargenomen (zij mij ook niet hoop ik), dus dat valt weer mee.

 

groeten,

Peter.

Niet gehinderd door enige vorm van technische kennis zet ik onbevangen overal mijn schroevendraaier en soldeerbout in.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Agent Mike
Origineel bericht van: prutsie
Het "nieuwe rijden" heeft mij in ieder geval een nieuwe auto opgeleverd. Verbruik is een ietsje hoger geworden (van 1:19 PPO naar 1:6 LPG), maar ik zit me niet dood meer te ergeren aan trekkertjes, zondagsrijders, en wat je zo al meer tegenkomt aan trutten op 's Herenwegen. Nu "speer" ik er gewoon voorbij. Van 50KW op PPO naar 150KW op LPG.
De sterke arm gelukkig nog niet waargenomen (zij mij ook niet hoop ik), dus dat valt weer mee.

groeten,
Peter.



wat voor dieselauto had je hiervoor gebruikt?
een oude diesel en dan volgooien met zonnebloemolie van de goedkope super?
qua prijs,lijkt me, veel goedkoper dan op lpg rijden.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik had een Golf IV SDI, pompverstuivers aangepast, warmtewisselaar in de brandstofleiding geplaatst, en een heel groot bramdstoffilter voor de PPO.

De hele aanpassing kost ongeveer €2000. Dan kan je op 100% PPO rijden.

Enige naadeel zoals gezegd is het vermogen van een Golfje SDI. 50KW is gewoon under powered voor zo'n auto. Als je dit doet met een Diesel, doe het dan met een TDI (mits je van opschieten houd).

Resultaat was lekker goedkoop rijden, alleen met een SDI kom je geen trekker voorbij. Nu kost het zonder meer meer geld per gereden kilometer, maar met een V6 is het sturen een stuk leuker. :D

 

groeten,

Peter.

Niet gehinderd door enige vorm van technische kennis zet ik onbevangen overal mijn schroevendraaier en soldeerbout in.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Agent Mike
Origineel bericht van: prutsie
Ik had een Golf IV SDI, pompverstuivers aangepast, warmtewisselaar in de brandstofleiding geplaatst, en een heel groot bramdstoffilter voor de PPO.
De hele aanpassing kost ongeveer €2000. Dan kan je op 100% PPO rijden.
Enige naadeel zoals gezegd is het vermogen van een Golfje SDI. 50KW is gewoon under powered voor zo'n auto. Als je dit doet met een Diesel, doe het dan met een TDI (mits je van opschieten houd).
Resultaat was lekker goedkoop rijden, alleen met een SDI kom je geen trekker voorbij. Nu kost het zonder meer meer geld per gereden kilometer, maar met een V6 is het sturen een stuk leuker. :D

groeten,
Peter.


netjes...

ik wilde het doen (lees: laten doen) op mijn Opel Astra 2.0 DTL.
maar zoals ik begrepen heb, gaat de bosh VP44 brandstofpomp niet akkoord met zon ingreep.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...