Ga naar inhoud


Storing op één?


allez l'om

Aanbevolen berichten

Er was een stroomstoring in Vilvoorde zaterdag rond 18 uur. Scarlet lag ook plat toen.. Daar duurde het 1.5 uur. Zou het kunnen dat tv vlaanderen ook daar zijn up link staan heeft??

Sab multiswitch 17/8  GT-U3X38 DVB-T  UHF antenne   Maximum e85   4 * LNB Titanium QUATRO multiswich
3* Xtrend ET 4000 en 1 gigableu HD quad plus met 3 tuners DVB-S2

Belgacom TV
Samsung LE40C750 LCD

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 44
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Origineel bericht van: Xady
Er was een stroomstoring in Vilvoorde zaterdag rond 18 uur. Scarlet lag ook plat toen.. Daar duurde het 1.5 uur. Zou het kunnen dat tv vlaanderen ook daar zijn up link staan heeft??

Het probleem deed hem veel vroeger voor. Op het moment dat het datacenter zonder stroom zat was ik rustig tv aan het kijken wink
Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Deevie
Origineel bericht van: Xady
Er was een stroomstoring in Vilvoorde zaterdag rond 18 uur. Scarlet lag ook plat toen.. Daar duurde het 1.5 uur. Zou het kunnen dat tv vlaanderen ook daar zijn up link staan heeft??

Het probleem deed hem veel vroeger voor. Op het moment dat het datacenter zonder stroom zat was ik rustig tv aan het kijken wink


dat kan wel kloppen:P de signalen van Tv Vlaanderen worden in Hilversum bij canal Digitaal opgestraald:P de vlaamse tranponder dan
Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: wknol
Origineel bericht van: Deevie
Origineel bericht van: Xady
Er was een stroomstoring in Vilvoorde zaterdag rond 18 uur. Scarlet lag ook plat toen.. Daar duurde het 1.5 uur. Zou het kunnen dat tv vlaanderen ook daar zijn up link staan heeft??

Het probleem deed hem veel vroeger voor. Op het moment dat het datacenter zonder stroom zat was ik rustig tv aan het kijken wink


dat kan wel kloppen:P de signalen van Tv Vlaanderen worden in Hilversum bij canal Digitaal opgestraald:P de vlaamse tranponder dan


ik meen weleens gelezen te hebben dat het signaal van TVV per glasvezel naar Luxemburg wordt gestuurd, en dat het daar wordt opgestraald

Dreambox 8000 HD PVR met 1.5 tb hdd

Dreambox 800se HD PVR met 320 gb hdd

Wavefrontier T55 astra 1,2,3 hotbird

Linux server

Link naar reactie
Delen op andere sites

sinds die kabel eens was geraakt door werkzaamheden in de buurt van luxemburg is dat nu op een andere werkwijze dat ze verstuurd worden,

het is echter wel vanuit zaventem waar hun hoofdbureaus zijn dat ze dit doorsturen en niet vilvoorde.

maar dat is bijzaak,het ligt dicht bij elkaar wink

Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2) - T90 met 8 lnb's.

Tiny audio M7+, konig ANT-UV11L-KN en versterker konig ANT amp kit-10,

Konig FTA20

Link naar reactie
Delen op andere sites

goh ik weet niet of dit veel met de storing te maken heeft, maar ik heb geen Familiepakket en ik zat gister rond 2340 even op de teletekst van één, wat voor nieuws ze daar hadden en om precies 2345(denk ik) had ik ongeveer 5 seconden beeld op één en toen weer gecodeerd, rara wat is dat nu weer?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik had eergisteren ook weer problemen bij één,maar merkwaardig altijd tussen 20h en 21h15.Ervoor en erna,eigenlijk niet.

Ik weet niet of radio donna dezelfde transponder gebruikt,maar die heeft ook soms last van geluidsonderbrekingen,zelfs in de nammiddag.

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weken later...
Gast pierkepierlala

Hoi,

 

Als ik het goed heb, is één HD enkel actief tijdens de Tour en de Olympische spelen. Ik vrees dan dat je pas vanaf zaterdagmiddag terug beeld krijgt?

citaat site één:

Deze zomer kan je de Olympische Spelen bekijken via een afzonderlijk Eén-HD signaal: 177 uur Olympische Spelen in hoge definitie.

Wat kreeg je gisteren dan wel te zien in HD als ik vragen mag?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Een scherm met tekst waarop stond dat de olympische spelen worden uitgezonden. En wat muziek op de achtergrond.

 

Maar de olympische spelen zijn al bezig, want momenteel zijn de Belgen hun eerste wedstrijd voetbal aan het afwerken tegen Brazilie.

 

Ik had toch verwacht dat ze dit zouden uitzenden, of zou het pas echt vanaf morgen zijn?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...