Ga naar inhoud


Storing op één?


allez l'om

Aanbevolen berichten


  • Reacties 44
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Origineel bericht van: allez l'om
Ik heb hier af en toe een korte storing op één. Hebben anderen dat ook? Ligt niet aan schotel, dis is goed afgesteld en BER is 0


Vanmiddag had ik tijdens het nieuws ook regelmatig korte onderbrekingen in het beeld en geluid.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Helaas ben ik als officiële abonnee ook geconfronteerd met storingen op één.Toen heb ik de technische dienst van tvv opgebeld,en wist die blijkbaar minder van sat ontvangst dan de meeste posters en leden hier.

ze hebben waarschijnlijk een paar standaard vragen en antwoorden.

ik had op mijn dm600 ook geen BER,maar wel blokvorming.Dacht toen,dat het misschien de ccam 2.04 was,maar met gbox,was dit hetzelfde.Merkwaardig was wel,dat als ik gisteren het utp kabeltje erin had steken,geen problemen had.

Ik stelde mij de vraag,een probleem met de lezer of met wat?

Nu ik lees dat er nog problemen zijn met de ontvangst van één,weet ik dat ik niet alles overhoop moet smijten.

Wel merkwaardig dat dit zich bij altijd hetzelfde programma voordoet.

Vanavond eens kijken met het TVV kaartje,en als ik problemen heb eens overschakelen op UTP.

Ik zal na het programma posten wat ik ondervond van het programma.

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gisterenavond tijdens Tour 2008 had ik enkele korte storingen.

Het kan natuurlijk ook zijn dat het technische problemen waren van Eén zelf, want het was een live uitzending en die gaat via straalverbinding en daar kunnen ook storingen op zitten. Later op de avond waren er geen problemen meer.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...