Ga naar inhoud


Storing op één?


allez l'om

Aanbevolen berichten


  • Reacties 44
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Eén,Canvas,VTM,2Be,VT4,Vitaya enKanaal Z staan op zwart en dat net op 500meter voor de aankomst van de Tour de France.

Daarstraks waren ook Ned 1,2 en 3 op zwart, maar intussen terug beeld.

Ergens iemand van TVV die de stekker heeft uitgetrokken ? en daarmee heb ik de aankomst van de Tour de France gemist.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Had deze korte nammiddag last van korte geluidsonderbrekingen op radio donna via tv vlaanderen.

Mogelijks een transponder uitgevallen?

of heeft een jaloerse kabelaar sabotage gepleegt in één of ander gebouw?

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites

TVV zal wel na het weekend een verklaring hebben voor het probeem. Persoonlijk denk ik dat het eerder aan de Astra sateliet zal gelegen hebben . Misschien onderhoudswerken ? alhoewel die meestal worden aangekondigt en ook meestal 's nachts gebeuren. Was wel raar dat eerst verschillende transponders op codering gingen en de 12722 als laatste terug beeld gaf.

Het HD één kanaal bleef wel in de ether, maar die wordt ook verspreid via de Astra 23.5 en daar waren geen problemen, want ook alle themakanalen bleven in de lucht.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bah, 1 aflevering van the Nanny naar de kl*

Ik zag het direct dat er iets niet klopte,

55 minuten opgenomen en maar een bestand van 280 MB...

Gelukkig maar dat het niet vaak gebeurt, in Antwerpen waren deze avond een hoop telenet telefoonabonnees niet bereikbaar.

VU+ Duo - Triax 88 - Smart TMT43 LNB - Dune Smart D1 mediaplayer

Op een Hitachi 42PD8600 Plasma TV.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...