Ga naar inhoud


patat generatie


gerrit B

Aanbevolen berichten


  • Reacties 67
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Citaat:
Je heb een geweldige tijd gehad

 

hoezo gehad?

hoezo patat?

 

een eerlijk gemeend verhaal en dus als constatering daarin besloten van een wederkerende generatiekloof is niet het in de tijdlijn bevestigen dat iemand iets heeft gehad en de ander dat nog zal krijgen.

 

er is een verschil en dat is evident

 

evident is echter ook dat de dingen op dat vlak beter worden en niet slechter worden.

 

enkel de vanzelfsprekendheid iets te krijgen is in die vergelijking die gerrit B maakt mank

die arme ploeteraars (jong als ze zijn) zullen dus op menig ander vlak extra moeten presteren om datgene wat "TOEN" nog gratis was te kunnen genieten.

 

maw

 

de wieg wordt opnieuw per hypotheek belast.

(niet enkel financieel maar ook sociaal-maatschappelijk)

 

patat frites kennen overigens weinigen

terwijl ik het als een 2wekelijks gerecht blijf genieten

cheers

 

 

 

 

Tangerine Maud Geffry Remix

Christophe - Alan Vega

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Gerard 76
Origineel bericht van: jacobus

Edwin Rutten leeft nog.

Wie lust er hier een broodje poep? smile


Deze vuist op deze vuist, deze vuist op deze vuist ... enz...

poetsie wordt weer jong...........

En de hartelijke groeten van Poetsdoekje...

 

COMPUTERS ??!!.... De meeste fouten zitten tussen het toetsenbord en de stoel........

Link naar reactie
Delen op andere sites

Voor degenen die Gerrit-B zo bekritiseren. Zien jullie nou niet dat het niet serieus is maar dat er een komische noot in zijn posting zit. Het is ook geen eigen tekst want deze tekst heb ik al tijden geleden gelezen. Dit is bedoeld als humor heren humor, of weet de patatgeneratie niet meer wat humor is :D

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mijne heren ik heb met het nodige vermaak alle postings gevolgd maar vindt het toch te ver gaan dat er plots gesproken wordt over diefstal.

 

Het was inderdaad als humor bedoelt en sommige zaken zijn zoals hierboven te lezen is voor velen toch wel zeer herkenbaar.

 

En om jullie vraag maar meteen te beantwoorden; nee de bron die jullie noemen heb ik niet geraadpleegt en wist ook niet dat die bestond.

Maar ik kreeg dit bericht ooit als e-mail voorzien van de nodige afbeeldingen en kwam hem bij het opruimen van mijn schijf weer tegen.

Nu had ik natuurlijk als bron mijn 50 jarige zus kunnen noemen maar of jullie daar nu zo mee geholpen waren is maar de vraag. sick

 

Nu zou je kunnen zeggen "je had ook eerst moeten kijken of dit bericht al niet ergens bestond".

Maar bekijk je het aan de andere kant zijn we dan niet allemaal een beetje bezig met het plegen van plagiaat?

Immers hoeveel postings heb je zelf geplaatst over zaken die je echt alleen zelf hebt bedacht en niet ergens hebt gelezen of ergens hebt gehoord? Welke mop die hier geplaatst is is zelf bedacht en hoeveel staan er met bron vermelding?

 

Dus denk dat het niet zo netjes is om in het openbaar met dergelijke beschuldigingen te komen.

 

suc6

 

Gerrit

 

zondag? nee dan kan ik niet dan ben ik vissen

Link naar reactie
Delen op andere sites

gerrit, compleet mee eens. Ik vond je relaas zeer vermakelijk en heb het ook doorgestuurd aan enige mensen. Overigens zonder jou als bron te vermelden ;-)

xtrend 6500 320G intern / dreambox 800se, 500G intern / dreambox 500hd / azbox elite hd / Skymaster 80cm quad lnb titanium, 19,2 oost / Triax 110 , quad inverto Inverto Black Ultra lnb, 23,5 oost, inverto Inverto Black Ultra lnb, 28,2 oost / No Name 125cm single lnb black ultra draaibaar

Link naar reactie
Delen op andere sites

Is er nou zo'n gebrek aan humor?

Het lijkt wel of Gerrit B een doodzonde heeft begaan!

Ik ben allergisch voor pollen en mensen die regels uitvaardigen, maar er zichzelf niet aan houden.

 

Amstrad650D2Mac>>TF5000PVR>>etc.>>/DB7025+/TF5300KPN,VU+Duo Moteqc2100a-schotel 1mtr-X-Cam/Aston 1.05.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...