Donkeyman Geplaatst: 22 september 2008 Delen Geplaatst: 22 september 2008 Misschien hebben jullie de verbeterde kwaliteit al opgemerkt, ik in ieder geval niet.... Canal Digitaal heeft onlangsde bitrate van de publieke zenders verhoogd naar 4 Mbit: http://www.satellitemagazine.com/?action=pagina&id=49&id2=1897&title=Beeldkwaliteit+Nederland+1%2C+2+en+3+verbeterd Het streven van CD naar kwaliteit is in ieder geval hoopgevend! VU+ Ultimo 4K PLI 9.x dual DVB-S2 FBC tuner met 750Gb WD Blue, VU+ Zero 4K PLI 9.x Visiosat G4 Quadro met 3 Alps quad en 1 Inverto Ultra Black quad, LG G1 Oled Evo 77 inch, Sony Bravia KDL 65-XD7505, , Nvidia Shield TV Pro mediaplayer, Denon AVR-X3500 audioreceiver. Zone 1: 2X Kef IQ90, 2x Kef IQ10, Kef IQ60c, BK XXLS 400 subwoofer. Zone 2: 2X Tangent EVO4. Fritzbox 7590. Synology DS418, Raspberry Pi 3B Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Neptunus Geplaatst: 22 september 2008 Delen Geplaatst: 22 september 2008 Origineel bericht van: Donkeyman Misschien hebben jullie de verbeterde kwaliteit al opgemerkt, ik in ieder geval niet.... Canal Digitaal heeft onlangsde bitrate van de publieke zenders verhoogd naar 4 Mbit: http://www.satellitemagazine.com/?action=pagina&id=49&id2=1897&title=Beeldkwaliteit+Nederland+1%2C+2+en+3+verbeterd Het streven van CD naar kwaliteit is in ieder geval hoopgevend! Ik heb het wel opgemerkt, gisteren even opgelet en ook gemeten tijdens Studio Voetbal maar er is weinig aan te merken op de kwaliteit, ik heb op mijn 37inch lcd een strak plaatje, wel uiteraard de beeldverbeteraars uitgezet. Gemeten is: iets meer dan 4 Mbit. Dreambox 8000 & VU+ Duo Synology DS201 NASITV van KPN + digitenne LG55B6V Oled TV Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
patyv Geplaatst: 22 september 2008 Delen Geplaatst: 22 september 2008 heel mooi. Het was me nog niet opgevallen. Nu hopen dat de rest snel volgt db 7020s Gemini 4.3/ echostar 890DB-2ci/ premiumX 7100 PGU Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
chukky2 Geplaatst: 22 september 2008 Delen Geplaatst: 22 september 2008 hallmark,wel andere frequentie , daar is sinds enkele dagen niet naar te kijken . zeer slecht beeld. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gerard 76 Geplaatst: 22 september 2008 Delen Geplaatst: 22 september 2008 Laatst een gemiddelde van 5100 met uitschieters naar 6500 Gisteren studio sport idd gemiddeld ruim 4000 goed bezig zo! mag ook wel gezegd worden. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Codx Geplaatst: 22 september 2008 Delen Geplaatst: 22 september 2008 Pure CDS propaganda alleen maar bedoeld om CDS op te hemelen en andere aanbieders in dit geval digitenne af te kraken. En ik vraag me af of het uberhaupt wel waar is. Wat betreft de bitrate, sport zit altijd wat hoger. Volgens mij is het niet de bedoeling dat er links geplaatst worden naar die onbetrouwbare site. SCHOTEL: 1,2 Mtr 50E-55W / 60cm Astra 19/23 / Airspy R2 SDR 24-1800 Mhz RECEIVERS: Dreambox 920 UHD/DM8000/800SE / VU+ Ultimo 4K Sat & Kabel & T2 / Rpi2 ADS-B FlightFeeder IPTV: KPN Glas (AoN) 1 Gbit & IPTV KPN plus+ TV box / Android 4K IPTV box / Kodi & Plex / 100+ TB Storage Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Bigbro Geplaatst: 22 september 2008 Delen Geplaatst: 22 september 2008 Vraagje van een beginner, waarmee meten jullie de bitrate? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
EaS Geplaatst: 22 september 2008 Delen Geplaatst: 22 september 2008 Origineel bericht van: Bigbro Vraagje van een beginner, waarmee meten jullie de bitrate? Op de dreambox kan dit bijvoorbeeld met de plugin Bitrate Viewer. Zo zullen er wel meerdere tuners zijn die zoiets kunnen. Een andere manier is om een opgenomen stream bijvoorbeeld te openen met een programma als virtualdub-mpeg2, welke dan ook de average bitrate kan weergeven. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Pacman Geplaatst: 22 september 2008 Delen Geplaatst: 22 september 2008 Hoewel ik het beeld van C.D.S. al goed vond, ben ik wel blij met deze bitrateupgradeactie. Nu nog de commerciele zenders graag. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast de leier Geplaatst: 22 september 2008 Delen Geplaatst: 22 september 2008 Origineel bericht van: Pacman Hoewel ik het beeld van C.D.S. al goed vond, ben ik wel blij met deze bitrateupgradeactie. Nu nog de commerciele zenders graag. Verbeterde beeldkwaliteit ???? C.D.S. ???? het beeld van de digitale kabel @home is vele malen beter. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Pacman Geplaatst: 22 september 2008 Delen Geplaatst: 22 september 2008 Kabel ??? Boeit niet. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Apple740 Geplaatst: 22 september 2008 Delen Geplaatst: 22 september 2008 Vreemd, deze bitrate verhoging. Er werd altijd vermeld dat CDS al een uitstekend beeld heeft en hogere bitrates geen zin hebben, "cijfers zeggen niets" las ik vaak. Maar blijkbaar kan het mooiste beeld toch nog mooier als je de bitrate maar opkrikt? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Pacman Geplaatst: 22 september 2008 Delen Geplaatst: 22 september 2008 Origineel bericht van: Apple740 Maar blijkbaar kan het mooiste beeld toch nog mooier alsa je de bitrate maar opkrikt? Van DVD naar Blueray zeg maar, haha ! Voordat ik hier serieuze reacties op krijg, lees de "haha" dan nog even na. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast sattaz Geplaatst: 22 september 2008 Delen Geplaatst: 22 september 2008 Origineel bericht van: Donkeyman Misschien hebben jullie de verbeterde kwaliteit al opgemerkt, ik in ieder geval niet.... Canal Digitaal heeft onlangsde bitrate van de publieke zenders verhoogd naar 4 Mbit: http://www.satellitemagazine.com/?action=pagina&id=49&id2=1897&title=Beeldkwaliteit+Nederland+1%2C+2+en+3+verbeterd Het streven van CD naar kwaliteit is in ieder geval hoopgevend! @Donkeyman, Het is inderdaad al opgemerkt en er is zelfs hier bij Sat4all een topic aan gewijd Wellicht dat Jan-Hein Visser, redacteur van de website wiens nieuwsbericht je aanhaalt, inspiratie heeft opgedaan voor zijn nieuwsartikel door mijn postings in bovengenoemd topic Met vriendelijke groeten sattaz Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Johan45 Geplaatst: 22 september 2008 Delen Geplaatst: 22 september 2008 Foei foei foei, en dat zonder bronvermelding. Vult u rustig aan !!! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen